يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
۳۱

رییس جمعیت خدمت‌رسان و فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی!

+ سند
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 152591
چند وقتی است که کم و بیش خبرهایی از شروع فعالیت‌های زود هنگام نامزدهای احتمالی انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و حتی انتخابات ریاست جمهوری بعدی و نیز فعالیت طرفداران و سره‌های ستادهای انتخاباتی این نامزدهای خودخوانده به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی جهان، چندی پیش در خبرها آمده بود که ابوالحسن فقیه - رییس فعلی جمعیت هلال احمر -  مسؤولیت ستادهای انتخاباتی یکی از جریانهای منتسب به دکتر احمدی‌نژاد را برای انتخابات های آینده و به ویژه بهره گیری از ظرفیت  های این انتخابات ها در راستای اهداف رییس دفتر رییس جمهور بر عهده گرفته است.

پیش از این نیز اظهار نظر فعالان سیاسی بر این دور می‌زد که آمدن فقیه به مجموعه‌ی جمعیت هلال احمر بی‌ارتباط به جایگاه جدید وی در فعالیت‌های انتخاباتی نیست و برخی هم به واسطه‌ی برخی اسناد و مدارک و نیز به دلیل گمانی که درباره‌ی استفاده‌ی فقیه از جمعیت هلال احمر در راستای اهداف سیاسی-انتخاباتی جریان متبوعش داشتند، در ابتدا با ریاست وی بر این جمعیت خدمت‌محور و عام‌المنفعه - که عملکردش معمولاً بازتاب جهانی ویژه‌ی خود را دارد - مخالفت می‌کردند.

پس از استقرار ابوالحسن فقیه در این مسؤولیت یعنی ریاست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی، رفته رفته نکاتی از سابقه‌ی این فعال سیاسی جوان - که پیش از این مسؤول سازمان بهزیستی کشور بود - روشن شد که متأسفانه به اثبات دلیل برخی نگرانی‌ها منجر ‌گردید.

از جمله اینکه بر اساس اسناد موجود، ابوالحسن فقیه بدون اینکه سابقه‌ی جبهه داشته باشد، خود را در ارایه‌ی مدارک به سازمان سنجش، دارای سابقه‌ی جبهه معرفی می‌نماید تا از سهمیه‌ی رزمندگان برای شرکت در کنکور و قبولی دانشگاه بهره ببرد.



باعث تأسف است که یک جریان سیاسی برای کار سیاسی-انتخاباتی خود به جای بهره بردن از عناصر خوش سابقه و صادق، از چنین اشخاصی با بد اخلاقی هایی از این دست، استفاده کنند؟ و دیگر اینکه چرا اصرار دارند تا چنین فردی بر اریکه‌ی چنین سازمانی - که محل اعتماد مردم و کلید حل مشکلات در بزنگاه‌های حساس کشور از جهات خدماتی، درمانی و کمک‌رسانی می‌باشد - تکیه زند و بدین ترتیب اعتماد عمومی نسبت به حرکت‌های یک سازمان عام‌المنفعه مخدوش شده و آبروی نظام نیز در این عرصه به خطر بیفتد!؟

اکنون سفرهای استانی ابوالحسن فقیه در چارچوب برخی سفرهای کاری در کنار برخی اهداف غیر کاری(!) به قصد جمع کردن نیرو و نفر برای کارهای انتخاباتی پیش رو، بیش از پیش خودنمایی می‌کند در حالی که این امور بر خلاف نکاتی است که مقام معظم رهبری همواره در عدم ورود زود هنگام به فضای انتخاباتی توصیه فرموده‌اند؛ این دست فعالیت ها عرصه خدمت‌رسانی را به نحو نامطلوبی آمیخته با طعم سوء استفاده‌های ناصواب سیاسی-انتخاباتی می‌نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ بری می رسد. خوب است یکبار برای همیشه به پرونده مدارک دروغین دارای سوء استفاده همه مسوولین در هر سه قوه رسیدگی شود
Iran, Islamic Republic of
جالبه.
نمی دونم این دولت بر خلاف خود شخص رئیس جمهور چرا اینقدر مشکل مدارک دانشگاهی داره. ...
Iran, Islamic Republic of
واقعا این آقا چه صلاحیت و شایستگی داشته که باید بر صدر یکی از مهمترین نهادهای خدماتی و اجتماعی ایران که با جان میلیونها نفر سرو کار دارد بنشیند؟...
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
مشخصا اين كار اقاي فقيه يعني جعل سند و تعجب است كه چگونه ..... به رياست بزرگترين نهاد عام المنفعه و امداد رسان كشور گمارده شده است خوب است اكنون كه سايت جهان به رمز گشايي بخش كوچكي از پرونده سنگين ايشان اقدام كرده ابعاد گسترده تخلفات احتمالی ايشان و تيم اتوبوسي همراه وي .... در مصدر جمعيت هلال احمر با انهمه بودجه امكانات و شركتها و موسسات فراوان هستند ولو به صورت مختصر اشاره كنيد و مسولين ذيربط بخصوص نمايندگان عدالتخواه و مستقل... را در دستور كار قرار دهند ...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه جمعیت هلال احمر دست خوش مقاصد سیاسی گروه ها شده است...
Iran, Islamic Republic of
آسیاب به نوبت به حساب کروبی و موسوی خائن در این دوره رسیدم در دوره بعد هم نوبت امسال مشایی است
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای من هم جای سوال است که این اشخاص چگونه و با چه سابقه ای دارند در این دولت عدالت محور!!! از این سمت های بالا استفاده می کنند؟؟؟ بایستی تاسف خورد به این کجی ها در دولت اقای احمدی نژاد!!! کسانی از برو بچه های قدیمی جبهه سراغ دارم که بیش از 20 ماه جبهه دارند و از چندین ناحیه مجروحیت که جانباز یشان هم با درصد پایین است ولی بدلیل اینکه مثل اقای فقیه اشنایی در این دولت ندارند تا به صورت سفارشی پست سازمانی اخذ کنند و در بیشتر سازمانها و وزارتخانه های دولتی به این افراد ظلم می شود و از حداقل مزایا و سمت سازمانی پایین در حد یک کارمند ساده در محل کارشان بی بهره اند؟؟؟ اقای رییس جمهور تا کی می خواهی دست روی دست بزاری و بی تفاوت باشی؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
من كاري به اين بحثهاي سياسي ندارم . اينكه كي براي چي اومده و ... سر جاي خودش ولي مقام معظم رهبري هم فرمودند كه در اظهار نظرهاتون مراقب باشيد .
بهتره انصاف داشته باشيد اينكه كسي توي فرم كنكور زده باشه سهيمه رزمندگان يا هرچي ديگه دليل نميشه كه از اون سهميه استفاده كرده باشه. مطمئنا درصد بالايي از مردم ايران براي يكبار هم كه شده در كنكور شركت كرده اند و مي دانند كه براي استفاده از هر نوع سهميه اي نياز به اسناد و مدارك هست . پس هر كسي كه بزنه سهميه يقينا بايد مستندات هم داشته باشه تا جزو اون سهميه باشه.
چرا احتمال نمي دهيد كه ممكنه سهواً هنگام پر كردن فرم يك جا را اشتباها علامت زده باشه - اتفاقي كه شايد براي خيلي ها بيافته - و سيستم اتوماتيك توي پرينت كارت اون رو چاپ كنه ؟!
باز هم توصيه مي كنم تقوي داشته باشيد و در اظهار نظرها بيطرفانه انصاف را هم رعايت كنيم .
به نظر نمی رسد حتی سن ایشان برسد که جبهه رفته باشد. چرا نهادهای دانشگاه و سازمان سنجش زودتر این قضیه را نفهمیده اند؟
جهان جون دمت گرم همیشه می زنی تو خال مواظب باش نگن ضد خدا و اسلام و ولایتی آخه هرکی درباره مدرک واختلاس و....اینها حرف می زنه زود یه انگ می زنند
Iran, Islamic Republic of
من موندم شما چه کینه ای از این دولت دارید ؟ با حساب شما همه مردم ایران متهم هستند غیر از شما و چهار تا دیگه که فقط خودتون را میبینید .فقیه هم شما میزنید پس کی توی این مملکت خوبه فقط جهان نیوزی ه!؟!!
Iran, Islamic Republic of
پس تخلفات در بهزیستی چی؟چرا اونارونمی گید؟
طرف از 30 سال پیش جبهه بوده، اگه میبینی قیافش جوون نشون میده بخاطر اینه که خوب مونده
متولد 51 تا 65 میشه14 سال پسر عموم توسن 14سالگی شهید شده پس ممکنه ایشون هم چند ماه یا چندسال سابقه داشته باشن
سلام
از شما بعیده
من کاری به انتخابات و قصد این آقا ندارم ولی در مورد سند اشاره شده باید بگم که برادر خانم بنده متولد 1350 بود و در سال 1365 شهید شد. یعنی دور از ذهن نیست که فردی که متولد 1351 باشه نتونه جبهه رفته باشه!!!
و البته دور از ذهنه که شما به تمام سوابق نظامی و رزمندگی ایشون دسترسی داشته باشید.
آقای جهان ،زود قضاوت نکنید.احتمال می دهم همین امروز از ایشون به خاطر این تهمت عذرخواهی کنید.
حضرت علی (ع) می فرماید:
کاری را نکنید که بخواهید پس از مدتی به خاطر آن کار عذرخواهی کنید.
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
واقعابایستی مواظب این قبیل افراد باشند
Iran, Islamic Republic of
من ورودي سال 71 بودم كه كشاورزي قبول شدم . اون سال از بين 30 نفر 13 نفر سهميه داشتند .فقط خواستم بگم آقاي فقيه اگه اعتقاد به اون دنيا داريد شك نكنيد از حقم نمي گذرم. شماها به همه ما خيانت كرديد.
Iran, Islamic Republic of
استفاده ابوالحسن فقیه از سهمیه رزمندگان درست است و با استفاده از این سهمیه هم در رشته پزشکی قبول شده است. اما نکته آنجاست که برادر بزرگتر وی سابقه جبهه و جنگ داشته نه خود ایشان، که البته با یک کم دست کاری و همکاری مسئولان محلی (همشهریان ) این اتفاق خیلی ساده رخ داده است.
Kuwait
اون آقایی که گفت سهوی بوده به عرضش برسونم آقای ... شماره نظام پزشکی ندارد یعنی بش ندادند و شما می توانید از نظام پزشکی استعلام کنید.برای همین نصف نظام پزشکی و آقای ص. با هیت پزشکی هلال احمر حج واجب رفتند!
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم جهان- لازم است بدانید جهت اطلاع شما و خوانندگان واگر خواستید اطلاعات بیشتر از این شخص جمع کنید که چه می کند؟لازم است بدانید ایشان بجای اینکه در این سمت حساس کار کند اغلب وقت خود را صرف نظر سنجی ستادهای احمدی نژاد می کند که انها را با خود برای رئیس جمهوری
مشایی یا ثمره اماده کند.
چندی پیش به مشهد امده بود . ومی خواست نظر گروههای وابسته به احمدی نزاد و متنفذین شهر را نسبت به شخص خاص جلب کند که با مخالفت گروهها دست خالی به تهران برگشت. مردم ولایی هستند و از رهبر پیروی می کنند نه کسی که افراط دارد یا تفریط ///////
مبالغی هم برای این جریان در نظر گرفتند که البته کم است و بیشتر روی کمکهای مردمی حساب کردند و با توجه به هدفمندی یارانه ها کسی پول برای انتخابات دیگر نمی دهد چون در این جلسات اعلام کردند که ما دیگر پول نمی دهیم.... هر که لایق بود رای می آورد.
Iran, Islamic Republic of
اگه ايشون با سهميه اي كه حقش نبوده در دانشگاه قبول شده و پزشكي خونده ، به نظر من مدركش نمي تونه اعتبار داشته باشه چرا آقاي احمدي نژاد بايد اونو با اين وضع دكتر خطاب كنه؟
Iran, Islamic Republic of
داداشي كه ميگي حتما اشتباه شده شما منو ياد مرجئه در صدر اسلام انداختي كه براي پاك كردن كاراي خليفه اول و دوم وو سوم و حتي معاويه و ... مي گفتند رجائا ايشاالله كه گربه بوده و خدا مي بخشدشون ! كسي كاري باهاشون نداشته باشن! آخه اينم شد حرف ؟ تو دولتي كه رييس جمهورش پاكدست و خدمتگزاره چرا بايد كسي سوئ استفاده كنه و خودشو پشت ايشون مخفي كنه؟
Iran, Islamic Republic of
دراین وانفسا جای تقوی الهی کجاست ؟چرا از خودشان استعلام نمی کنید شاید مدارک مثبته این سهمیه را داشته باشند
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد میشود شرعاً سؤال شود ایا تصاحب جایگاه اداری با اینگونه مدارک مجاز است یا خیر ونتیجه به این اقایان جهت سنجش میزان پایبندی انان به شرع مقدس, ابلاغ شود.
Iran, Islamic Republic of
بد نيست يك آمار از رزمندگان و جانبازان وشهداي زير 15 سال در جنگ رابگيريد. آخرت و عاقبت خود را با اخبار غير قطعي به خطر نيندازيد اگر مدرك رزمندگي و جانبازي داشت چه مي كنيد؟
Iran, Islamic Republic of
عموی من در 13سالگی به جبهه رفت.
از سابقه جبهه ش هم برای سهمیه ورود به دانشگاه استفاده کرد هم برای سربازیش.
البته نمیگم که رییس سازمان هلال احمر هم همین طور بوده ولی از نظر عقلانی شدنی هست.
Iran, Islamic Republic of
الان داشتن سابقه در بسیج همه شامل تائیدیه می شود وعنوان استفاده از سهمیه رزمنده گان درج میگردد
Iran, Islamic Republic of
خيلي از مردم ايران زمين براي جاري سازي احكام اسلام جانشان را بخطر انداختند ولي بعضي ها مثل ايشان دارند سوء استفاده مي كنند.
Iran, Islamic Republic of
لطفا از جلسات سیاسی و مخفیانه اقای ص در جمعیت استان تهران خبرتایید شده بزنید. این اقا جلسات پیش انتخاباتی را در هلال احمر تهران برگزار می کند و در اطاق مدیرعامل. حتی ابدارچی ها و منشی ها را هم با خود از بیرون می اورد که مبادا خبری درز کند.
Iran, Islamic Republic of
الان بیش از یک روز از انتشار این خبر میگذره و هیچ واکنشی از سوی دولتی ها دیده نمیشه. ظاهرا خبر درسته و غیر قابل انکار. ولی میخواهند بی سر و صدا ازش عبور کنند. ادامه بدید و نذارید
Iran, Islamic Republic of
اي بابا كجاشو ديدي ؟ اينكه چيزي نيست امروزه همه پروفسور هستند وهيچ چيز سر جاي خودش نيست . خدا صبر بده به علي زمان