سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

آخرین وضعیت کنکور جنجالی دانشگاه تهران

چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 161591
معاون آموزشی دانشگاه تهران در ارتباط با زمان دعوت به مرحله دوم آزمون کارشناسی ارشد مجازی این دانشگاه گفت: اول هفته آینده از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون برای شرکت در مرحله دوم دعوت به عمل می آید.
سید مهدی قمصری در گفتگو با مهر، افزود: در طول هفته آینده به تناوب رشته ها و دانشکده های مختلف، مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله نخست را انجام خواهیم داد همچنین تلاش می کنیم تا آخر هفته آینده نتایج اعلام و بلافاصله بعد از اتمام مرحله دوم آزمون، ثبت نام انجام شود.

وی گفت: با توجه به اینکه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد مجازی سازمان سنجش در دانشگاه تهران روزهای ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه اعلام شده است، پذیرفته شدگان نهایی آزمون مجازی دانشگاه تهران بلافاصله بعد از اعلام نتایج، ثبت نام خواهند شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران در ارتباط با نحوه پذیرش در مرحله دوم آزمون مجازی این دانشگاه تاکید کرد: آزمون به صورت شفاهی و با بررسی سوابق و مصاحبه علمی صورت می گیرد.

قمصری در ارتباط با ظرفیت اعلام شده برای این دسته از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه تهران گفت: ممکن است تعدادی از متقاضیان شرکت در مرحله دوم آزمون مجازی دانشگاه تهران، قبول شده قطعی دانشگاه دیگری باشند و در آزمون سازمان سنجش موفق تر عمل کرده باشند و برای شرکت در مرحله دوم آزمون این دانشگاه حضور نیابند.

وی اضافه کرد: بنابراین از حضور یا عدم حضور آنان در مرحله دوم آزمون اطلاعی نداریم. همچنین ظرفیت ها رشته به رشته متفاوت است و الان نمی توان یک عدد کلی گفت.

به گفته قمصری، مرحله دوم آزمون مجازی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران در پردیس قم برگزار شده و نتایج نهایی آن امروز اعلام می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بدقولی های ایشان چه در اعلام نتیجه مرحله اول، چه در مرحله دوم، کاملا عیان است.در حالی که ایشان می گویند امروز نتیجه ها اعلام میشودف میبینیم که ساعت اداری تمام شده و نتیجه ای در کار نیست!!