سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۱

ثبت‌‌نام زوجین جوان متقاضی "عمره مفرده"

يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 207194
مدیر حج و زیارت استان تهران از آغاز ثبت‌نام زوجین جوان استان تهران برای بهره‌مندی از سهمیه ویژه "عمره مفرده" زوجین از 22 بهمن ماه جاری خبر داد.

غلامرضا شاکری در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: زوجینی که تاریخ عقد آنها از یکم مهر ماه 89 تا 31 شهریور ماه 90 باشد، می‌توانند از سهمیه ویژه عمره مفرده زوجین جوان بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: این زوجین می‌توانند از روز 22 بهمن ماه جاری با مراجعه به سایت اینترنتی به آدرس www.ziarat.haj.ir و با وارد کردن مشخصات فردی خود، اقدام به ثبت‌نام کنند.

 مدیر حج و زیارت استان تهران با بیان اینکه امسال 800 سهمیه عمره ویژه زوجین جوان درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: زوجین واجد شرایط تا دهم اسفند ماه 90 فرصت دارند برای ثبت مشخصات خود به این سایت مراجعه کنند.

 شاکری یادآور شد: زوجینی که محل سکونت آنها در استان تهران باشد از امتیاز بالاتری در قرعه‌کشی برخوردارند همچنین زوجینی که فیش‌های عمره مفرده بانک‌ ملی و ملت مربوط به پیش از سال 87 که هنوز اولویت آن اعلام نشده را در اختیار دارند، شانس بیشتری در قرعه‌کشی خواهند داشت.

وی درباره زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی سهمیه عمره مفرده زوجین گفت: نتایج این قرعه‌کشی در 25 اسفند 90 از طریق سایت ثبت‌نام اعلام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آيا اين عدالت است كه عده اي سالها در انتظار باشند و آقايان انواع سهميه ويژه معرفي كنند، دانش آموزي، دانشجويي، زوجين و ...، بايد مسئولين توجه كنند كه اين مسئوليت امانت است، از آن سوء استفاده نكنند.