يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
۴

یادداشت همسر عکاس مسلمان؛ مجروح اغتشاشات

+گزارش تصویری
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 157497
افتخار من خونی است که همسرم برای دفاع از انقلاب اسلامی، آرمان‏های امام راحل ، راه سرخ شهدا و دفاع از حریم ولایت هدیه کرده است.
به گزارش جهان همسر شهاب الدین واجدی پس از حوادث 25بهمن در یادداشتی نوشت:

بسم الله.

آن شب که شهاب را خونین و بال و پر شکسته دیدم بدترین شب زندگی‏ام را گذراندم. این خیلی برای من سخت بود که همسرم را در چنین وضعیتی ببینم، ولی حالا افتخار من خونی است که همسرم برای دفاع از انقلاب اسلامی، آرمان‏های امام راحل ، راه سرخ شهدا و دفاع از حریم ولایت هدیه کرده است.

عکس شهاب در اورژانس


افتخار من جانبازی شهاب‏ الدین برای صیانت از جمهوری اسلامی است.

عکس شهاب در ماشین بعد از ضرب و شتم توسط منافقین


افتخار من این است که شوهرم یک هنرمند بسیجی است، یک عکاس بسیجی که پرونده‏ای در بسیج ندارد، اما تفکرش تفکر یک بسیجی است. همه ما که عاشق این انقلاب و ولایتیم بسیجی هستیم و تا آخر بسیجی می‏مانیم و تا آخرین قطره خونمان پای این انقلاب می‏ایستیم.

شهاب وقتی ماجرای آن غروب کذایی را برایم تعریف کرد، از آن موقع تاکنون مسببین آن را لعن و نفرین می‏کنم، آخر آن افراد منافق حرامزاده بی‏حیا بعد از جنایت‏شان، می‏خواستند شوهرم را لخت کنند و در کوچه‏ بن‏بستی که در آن آتش روشن کرده بودند بسوزانند. یقیناً اینها بویی از انسانیت نبرده‏اند. اینها یزیدیان دورانند که رخت عوض کرده و می‏خواهند حکومت اسلامیمان را از ما بستانند. اما کور خواندند.

عکس شهاب بعد از پاسمان و بخیه در سرش


اگر دستگاه قضایی ما اینبار هم در دستگیری سران فتنه و محاکمه آنها کوتاهی کند، به اجداد طاهرین فرزندم قسم می‏خورم که خون‏های به ناحق ریخته شده شهدا و جانبازان فتنه ۸۸ تا ۲۵ بهمن امسال، گریبان خود آنها را خواهد گرفت و در روز جزا به خاطر قطره قطره‏ی خون‏های شهدا باید تقاص پس دهند.

درد من از خانواده‏هایی است که فرزندان خود را برای راهی غیر از راه اسلام تربیت می‏کنند و به میدان می‏فرستند، که این عاقبتی بد برای آنها رقم می‏زند و مسئولیت خون‏های به زمین ریخته شده‏ی فرزندانشان، گریبان خود آنها را هم در این دنیا و هم در آخرت خواهد گرفت.

خوشحالم از اینکه سایه شوهرم را هنوز بر سر خود و فرزندم دارم تا خود او بتواند پسرش را برای این انقلاب مثل خودش تربیت کند تا هردو سرباز ولایت باشند و انشاءالله در رکاب حضرت ولی عصر (عج) سربازی کنند.

عکس شهاب فردای ۲۵ یهمن در بیمارستان


دوستان و دشمنان بدانند اگر از سرهایمان کوه‏ها بسازند، فرزندهایمان هرگز در کتاب تاریخ خود نخواهند خواند که:”خامنه‏ای را تنها گذاشتند”.

شوهرم، خودم و فرزندم فدای ولایت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
سبزک ها چه جوابی دارند؟!
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این شیرزن ایرانی و ولایت مدار
الحق که به حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) اقتدا کرده
Serbia
آفرین به این ولایتمداری
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی(عج) از نهضت خمینی(ره) محافظت بفرما
Iran, Islamic Republic of
مرحبا به این جمله:
دوستان و دشمنان بدانند اگر از سرهایمان کوه‏ها بسازند، فرزندهایمان هرگز در کتاب تاریخ خود نخواهند خواند که:”خامنه‏ای را تنها گذاشتند”.