سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
شكست آلمان و فرانسه

نتايج کامل بازيهاي دوستانه چهارشنبه شب

پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۰۱:۴۰
کد مطلب: 100057
چهارشنبه شب در سراسر دنيا بازى هاى ملى به جاى ديدارهاى باشگاهى برگزار شد
به گزارش سرویس ورزشی جهان ، تیمهای فونبال کشورهای مختلف جهان در استانه جام جهانی 2010 افریقای جنوبی دیشب دیدارهای دوستانه ای را برگزار کردند که در مهمترین بازیها تیمهای فرانسه و المان دربرابر اسپانیا و ارژانتین تن به شکست دادند.

باهم نتايج بازى هاى چهارشنبه شب را مرور مى كنيم كه در منطقه آمريكاى لاتين تا بامداد فردا(پنجشنبه) ادامه مى يابد.
آلمان 0 -   آرژانتین 1
ایتالیا 0  -   کامرون 0
هلند 2 - امریکا `1
انگلیس 3 - مصر 1
فرانسه 0 - اسپانیا 2
برزیل  2- ایرلند 0
روسیه 1- مجارستان 1
دانمارک 1- اتریش 2
کرواسی 1- بلژیک 0
 تیم ملی فوتبال آلمان جهت آمادگی برای شرکت در رقابت های نهایی جام جهانی دو هزار و ده آفریقای جنوبی روزچهارشنبه دیداری دوستانه در برابر ارژانتین انجام داد و در نهایت تن به شکست یک بر صفر داد. تنها گل این بازی را هیگویان در دقیقه چهل و پنج بازی به ثمر رساند.
تیم ملی فوتبال فرانسه نیز چهارشنبه شب میزبان تیم ملی فوتبال اسپانیا بود که درنهایت با دو گل مغلوب این تیم شد. ویا در دقیقه بیست و یک و سرخیو راموس در دقیقه چهل و پنج دو گل این بازی را به ثمر رساندند.

تیم ملی فوتبال ایتالیا هم چهارشنبه شب دیداری دوستانه در برابر تیم ملی فوتبال کامرون برگزار کرد که این دیدار با نتیجه صفر بر صفر مساوی پایان یافت. این بازی در استادیوم موناکوی فرانسه برگزار شد.
تیم ملی فوتبال هلند هم آمریکا را دو بر یک شکست داد. کویت در دقیقه چهل و هانترلار در دقیقه هفتاد و سه گلهای هلند را به ثمر رساندند. بوکانگرا در دقیقه هشتاد و هشت تنها گل آمریکا را وارد دروازه هلند کرد.
همچنین تیم ملی فوتبال انگلیس چهارشنبه شب دیداری دوستانه در برابر تیم ملی فوتبال مصر برگزار کرد و در نهایت این بازی را با نتیجه سه بر یک به سود پایان داد.
کروچ در دقایق پنجاه و شش و هشتاد و رایت فیلیپس در دقیقه هفتاد و پنج گلهای انگلیس را به ثمر رساندند. زیدان در دقیقه بیست و سه تنها گل مصر را وارد دروازه انگلیس کرد.
تیم ملی فوتبال لهستان هم چهارشنبه شب دیداری دوستانه در برابر تیم ملی فوتبال بلغارستان برپا کرد و در نهایت این تیم را با دو گل مغلوب کرد. گلهای لهستان در دقایق چهل و دو و شصت و دو به ثمر رسید.
تیم ملی فوتبال کرواسی نیزجهت کسب آمادگی برای شرکت در رقابت های نهایی جام جهانی دو هزار و ده افریقای جنوبی چهارشنبه شب دیداری دوستانه در برابر تیم ملی فوتبال بلژیک برگزار کرد که این دیدار را در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود خاتمه داد. تنها گل این بازی را کرانیکار در دقیقه شصت و سه به ثمر رساند.
همچنین تیم ملی فوتبال اتریش چهارشنبه شب در دیداری دوستانه در برابر تیم ملی فوتبال دانمارک بانتیجه دو بر یک پیروزشد. شیمر دقیقه دوازده و والنر در دقیقه سی و هفت دو گل اتریش را به ثمر رساندند.
تیم ملی فوتبال سوئیس نیزجهت کسب آمادگی برای شرکت در رقابت های نهایی جام جهانی دو هزار و ده افریقای جنوبی چهارشنبه شب دیداری دوستانه در برابر تیم ملی فوتبال اروگوئه برگزار کرد که در نهایت با نتیجه سه بر یک تن به شکست داد. فورلان در دقیقه سی و چهار، سوارز در دقیقه چهل و نه و کاوانی در دقیقه هشتاد و هفت گلهای اروگوئه را به ثمر رساندند. تنها گل سوئیس را اینلر در دقیقه بیست و نه و از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد.
تیم ملی فوتبال آلبانی هم چهارشنبه شب در دیداری دوستانه تیم ملی فوتبال ایرلند شمالی را با یک گل شکست داد. اسکلا در دقیقه بیست و هشت تنها گل این بازی را به ثمر رساند.
تیم ملی فوتبال نیجریه 5 بر2تیم ملی فوتبال جمهوری دموکراتیک کنگو را شکست داد.
تیم ملی فوتبال اسلوونی جهت کسب آمادگی برای شرکت در رقابت های نهایی جام جهانی دو هزار و ده افریقای جنوبی چهارشنبه شب دیداری دوستانه در برابر تیم ملی فوتبال قطر برگزار کرد و این بازی را در نهایت با نتیجه چهار بر یک به سود خاتمه داد.
تیم ملی فوتبال بوسنی هم چهارشنبه شب دیداری دوستانه در برابر تیم ملی فوتبال غنا برگزار کرد و این بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود پایان داد. ایپسویچ در دقیقه چهل و پیانیچ در دقیقه شصت وپنج گلهای بوسنی را به ثمر رساندند. مونتاری در دقیقه بیست و دو تنها گل غنا را وارد دروازه بوسنی کرد.
تیم ملی فوتبال پرتغال نیزچهارشنبه شب دیداری دوستانه در برابر تیم ملی فوتبال چین با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. هوگو آلمریا در دقیقه سی و شش و موتینهو در دقیقه نود و پنج گلهای این بازی را به ثمر رساندند.
همچنین تیم ملی فوتبال یونان دربرابر سنگال تن به شکست دو بر صفر داد. در جریان این دیدار که در حضور بیست هزار تماشاگر برگزار شد نیانگ در دقیقه هفتاد و یک و انداو در دقیقه هشتاد دو گل سنگال را به ثمر رساندند.
تیم ملی فوتبال اسلواکی روزچهارشنبه در جریان یک بازی دوستانه در برابر نروژ قرار گرفت و در پایان تن به شکست یک بر صفر در برابر میهمان خود داد. تنها گل نروژ در دقیقه شصت و هفت توسط مولدسکرد به ثمر رسید.
تیم ملی فوتبال لیبی هم تیم مالی را دو بر یک شکست داد. گلهای لیبی در دقایق سی و شش و هشتاد بازی به ثمر رسید.
تیم ملی فوتبال مجارستان نیز در برابر تیم ملی فوتبال روسیه یک بر یک مساوی شد. گل میزبان در دقیقه سی و نه و گل روسیه در دقیقه پنجاه و نه به ثمر رسید.
تیم های ملی فوتبال آنگولا و لتونی روز چهارشنبه در یک بازی دوستانه روبروی هم قرار گرفتند که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر یک مساوی پایان یافت. گل انگولا در دقیقه هفتاد و شش و گل میهمان در دقیقه چهل و پنج بازی به ثمر رسید.
تیم ملی فوتبال افریقای جنوبی میزبان رقابت های نهایی جام جهانی فوتبال 2010روزچهارشنبه دیداری دوستانه با نامیبیا برگزار کرد که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر یک مساوی پایان یافت.
تیم ملی فوتبال الجزایر روز چهارشنبه در یک بازی دوستانه در برابر صربستان قرار گرفت و در نهایت سه بر صفر تن به شکست داد. پانتلیچ در دقیقه پانزده، کوزمانوویچ در دقیقه پنجاه و چهار و توسیچ در دقیقه شصت و چهار سه گل صربستان را به ثمر رساندند. تیم های ملی فوتبال بلاروس و ارمنستان روز چهارشنبه یک دیدار دوستانه برگزار کردند که بلاروس این بازی را با نتیجه سه بر یک به سود خود پایان داد. گلهای بلاروس در دقایق پنجاه و هشت، هفتاد و سه، و هشتاد وپنج به ثمر رسید. تنها گل ارمنستان را پاچایان در دقیقه پنجاه و نه به ثمر رساند.
تیم ملی فوتبال گرجستان نیزروزچهارشنبه میزبان استونی بود و این بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود خاتمه داد. کوبیاشویلی در دقیقه چهل و پنج و از روی نقطه پنالتی و سیرادزه در دقیقه نود و چهار دو گل گرجستان را به ثمر رساندند.
تیم ملی فوتبال قزاقستان در یک بازی دوستانه در برابر مولداوی تن به شکست داد. در این بازی تنها گل مولداری در دقیقه شصت و پنج به ثمر رسید.
تیم های ملی فوتبال قبرس و ایسلند روز چهارشنبه یک بازی دوستانه برگزار کردند که این بازی در نهایت با نتیجه مساوی صفر بر صفر پایان یافت.
تیم ملی فوتبال ترکیه در یک بازی دوستانه در برابر هندوراس با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست یافت. در این بازی که در استانبول برگزار شد امره گونگر در دقیقه چهل و یک و هامیت در دقیقه پنجاه و پنج گلهای بازی را به ثمر رساندند.
تیم ملی فوتبال کره جنوبی هم روز چهارشنبه دیداری دوستانه با ساحل عاج برگزار کردکه با دو گل به سود کره جنوبی پایان یافت.
گلهای این دیدار را لی دونگ گوک در دقیقه چهار و کواک تائه هوای در دقیقه نود به ثمر رساندند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *