جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

عسگری:فغانی 2 پنالتی برای استقلال نگرفت

پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب: 262850
رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: داور دیدار آلومینیوم و استقلال 2 پنالتی برای تیم میهمان نگرفت.
به گزارش جهان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن عسگری در باره دیدار آلومینیوم و استقلال در بندرعباس اظهار داشت: این بازی روز خوب فغانی نبود و باید بگویم که از شانس این داور استقلال توانست بازی را ببرد چرا که فغانی دو پنالتی مسلم را برای استقلال تهران نگرفت.
 
وی ادامه داد: در صحنه پنالتی اول هیچ شبیه سازی اتفاق نیفتاد و روی مهاجم استقلال کاملا خطا شد و در صحنه دوم خطای هند کاملا محرز بود و باید پنالتی می گرفت. ضمن اینکه داور به درستی بازیکن آلومینیوم را اخراج کرد و براساس گزارش ناظر داوری این بازیکن از الفاظ زشت استفاده کرده بود.
 
وی افزود: در بازی سایپا و تراکتورسازی داور اشتباه تاثیرگذاری نداشت و به درستی پنالتی گرفت و محسن قهرمانی قضاوت خوبی را به نمایش گذاشت.
 
رئیس دپارتمان داوری در پایان عنوان کرد: فیلم دو بازی فولاد و داماش و ذوب و فجر هم به دست‌مان رسید. در بازی فولاد و داماش، حاجی بابایی در صحنه گرفتن پنالتی برای داماش و اخراج یکی از بازیکن داماش در دقیقه 89 کاملا اشتباه کرد.
 
عسگری ادامه داد: در بازی ذوب‌آهن و فجر و پیکان با صبا هم داوران جوان این دو بازی بسیار عالی قضاوت کردند. در مجموع داوران جوان این هفته بازی قضاوت‌های خوبی را به نمایش گذاشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دو پنالتی برای استقلال گرفته نشد .....قابل توجه آقای رویانیان