سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲۳

بسيجي ديگري مورد حمله اوباش قرار گرفت

دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 181454
یكي ديگر از بسيجيان روز جمعه گذشته در محله مهرآباد جنوبي بعد از تلاش براي منصرف كردن يك فرد شرور از عربده‌كشي، از سوي اين فرد مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش فارس، غروب روز جمعه گذشته، باز هم يك آمر به معروف كه قصد داشت از برهم زدن امنيت منطقه توسط يكي از اراذل و اوباش منطقه مهرآباد جنوبي جلوگيري كند، توسط اين فرد شرور مورد حمله قرار گرفت و به شدت مجروح شد.

براساس اظهارات مطلعان، ماجرا از اين قرار بوده است كه «محمد.س» از بسيجيان ناحيه مقاومت بسيج حمزه سيدالشهدا، نزديك يك نانوايي در محله مهرآباد جنوبي متوجه قمه‌كشي و عربده‌كشي‌هاي فردي به نام "ف " كه داراي مسائل غيراخلاقي است مي‌شود كه عابران را هراسان كرده بود.

اين بسيجي براي منصرف كردن اين فرد از اقدام خود با او صحبت مي‌كند كه با ناسزاهاي پياپي وي روبه‌رو مي‌شود و وقتي مي‌بيند نصيحت‌هايش نتيجه ندارد تصميم به رفتن مي‌گيرد كه در همين لحظه توسط "ف " و از پشت مورد اصابت چاقو قرار مي‌گيرد.

يكي از دوستان اين بسيجي با بيان اينكه چاقو نزديك قلب محمد فرو رفته است،‌ گفت: بعد از اين حادثه مردم در تماس‌هاي متعدد از پليس و اورژانس خواستار حضور در محل حادثه مي‌شوند كه اورژانس 25 دقيقه بعد در محل حاضر شد اما نيروهاي پليس اصلا نيامدند.

اين فرد گفت: پس از انتقال محمد به بيمارستان با وجود جراحت شديدي كه داشت، مسئولان بيمارستان پذيرش وي را منوط به واريز 800 هزار تومان كردند و حتي قبل از واريز پول كسي از پزشكان بالاي سر او نيامد و از تزريق آمپول كزار به وي هم خودداري كردند.

وي ادامه داد: با وجود تمام تماس‌هاي مردمي با پليس، هيچ اقدامي براي دستگيري اين فرد صورت نگرفت و او يك روز بعد از حادثه، باز هم در همان محل شروع به عربده‌كشي كرد و نيروي انتظامي در پاسخ به تماس‌هاي مردمي، گفته كه موضوع بايد رسيدگي شود؛ ضارب هنوز هم به راحتي در محل تردد مي‌كند.

اين بسيجي در گفت‌وگو با يكي از روزنامه‌هاي صبح مدعي شد: با اين فرد شرور در يك محل زندگي مي‌كنيم و او مي‌دانست من عضو بسيج هستم. مردم زمان حادثه به علت ترسي كه از او داشتند به كمك من نيامدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلام پلیس ایران دو کار بیشتر بلد نیست یکی حمله به دانشجو جماعت و کسانی که به هر دلیلی اعتراض نسبت به وضع موجود دارند و یکی معتادهای بدبخت که از جاشون هم نمیتونند پاشاند اگه غیر از اینه بگید .............
United States
احمدی مقدم کلاهش را بالاتر بگذارد
Iran, Islamic Republic of
وامصيبتا

وقتي افراد بعد از اينكه از يافتن شغل نا اميد مي شوند و سپس در پايان جذب نيروي انتظامي مي شوند اوضاع بهتر از اين نمي شود
هر روز بهتر از ديروز
وای وای
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام
واقعا حاشا به غیرت این بسیجی و دیگر بسیجی های فداکار و تعجب از بی خیالی و سهل انگاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و وزارت بهداشت
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از سرعت عمل بسیار بالای اورژانس و نیروی انتظامی که در تمامی صحنه ها حضوری سریع و به موقع دارند!!!
Iran, Islamic Republic of
چشم ودلمان روشن از دست نیروی انتظامی
Iran, Islamic Republic of
در گزارشتان نوشته ايد كه آمبولانس 25 دقيقه بعد آمد و پليس اصلا نيامد.
خوب اين كه ديگه گفتن نداره نيروهاي عزيز و خدوم پليس حتما مشغول وظيفه بسيار مهم و حياتي جمع آوري ديشهاي مردم به طرق مختلف بودند و اين عزيزان خسته از اين كار ديگر مجالي براي برقراري نظم و امنيت ندارند.
بنام خدا
بنده به کرات دیدم که نیروی انتظامی فقط به افراد ضعیف که مشکلی هم ندارند گیر می دهد .
شیشه فروشان مواد مخدر در اطراف پارک المهدی تهران به راحتی شیشه می فروشند آن هم جلوی دکه نیوی انتظامی !
Iran, Islamic Republic of
"احمدی مقدم کلاهش را بالاتر بگذارد"
و هم چنین عینک آفتابی اش را عوض کند!
Iran, Islamic Republic of
ناجا را خدا بيامرزد
فاتحه
Iran, Islamic Republic of
آقا تا وضعیت امنیت اینطور است باید برای نیروی انتظامی و قوه قضائیه فاتحهء فاتحه بخوانیم ... فاتحه
لطفا مردم را مسلح کنید شاید امنیت برقرار شود.
ناجا تبدیل به یک نهاد نمادین در کشور شده و هر روز بر نمادهای آن مثل فتا و .. اضافه می گردد . به شخصه معتقدم امنیت جانی از شرایط امر به معروف و نهی از منکر است و تا برقرار نباشد این امر جایز نیست و به نوعی خودکشی محسوب می شود و مقصر آن کسی جز شخص شخیص سردار سرتیپ احمدی مقدم نیست
نیروی انتظامی فعلا تمام توانش برروی جمع آوری ماهواره متمرکزکرده امنیت کیلو چنده !!!
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
ديشب نيز در محله خيابان ايران کوچه شهيد مقدم فر اراذل و اوباش ساعت 3 نیمه شب به تعداد قابل توجهی از وسايل نقليه مردم همراه با عربده کشی و فحاشی خسارت زدند.
Iran, Islamic Republic of
شرمنده یه بررسی بشود اینکه ماموران نیروی انتظامی قبل از بکارگیری در نیروی انتظامی خود قبلا چه کاره بودند .......بعد چه توقعی میشه داشت ، این موضوع قابل تکذیب نمی باشد هر کس تکذیب کند .........
Iran, Islamic Republic of
در مورد اون کسی که به نیروی انتظامی طعنه زده باید بگم که مبارزه با بدحجابی و مبارزه صحیح با ماهواره واجبتر است از مبارزه با اوباش.چون آب کثیف رو باید از سرچشمه تمیز کرد.در این مسئله نیز گسترش اوباش گری را در گسترش بی حجابی و برنامه های ماهواره ای می دانم.
Iran, Islamic Republic of
بنا به توصیه امام بچه های بسیج نباید منتظر نیروی انتظامی ... بمانند خودشان به عنوان ضابط قضایی فرد را دستگیر و به قوه قضائیه ... تحویل نمایند
نیروی عزیز انتظامی ما توان تکاوری خودشان را فقط برای جمع کردن دیش استفاده می کنند چون خطری برایشان ندارد ولی در جاهایی که خطر مضروب شدن وجود دارد اثری از آنها نمی بینید.
Iran, Islamic Republic of
باید با اون اراذل به شدت برخورد شود
Sweden
متاسفانه آموزش پرورش در این مملکت نابود شده و گرنه اگر بچه را درست تربیت کنیم و به جامعه تحویل بدهیم آیا فکر میکنید این مسایل باز هم وجود خواهد داشت؟
United States
به به چشممون روشن باز چاقو قمه عربده كشي اخه بابا تا كي بايد اراذل اوباش تو محله ها اسايش مردم را به هم بزنند وبچه هاي مردم را بزنند ونيروي انتظامي هم دست روي دست بذاره واز دور امينت جامعه را نظار گر باشه وهيچ اقدامي نكنند
Iran, Islamic Republic of
مشکل از هیچ کدام از این ها نیست.
همان مطلبی که سالها پدران ما سعی در انتقال آن داشتند و متأسفانه بعد از انقلاب آن را شوخی گرفتیم:
نان حلال، رزق حلال، کار حلال و لقمه حلال...
هر چی می‌کشیم از این لقمه است که اثر وضعی خود را بر جان و گوشت و پوستمان گذاشته و حالا می‌خواهیم هی معلول را منحل کنیم و صورت مسأله را پاک...
تا آن مفاسد اقتصادی حل نشود
تا احکام ربوی و نزول‌خواری‌ها حل نشود
تا دروغ و غیبت و ریا باشد...
نتیجه‌ای جز این نخواهد بود... مردم بیچاره چه گناهی کرده‌اند...
حتی همان برادران خدوم نیروی انتظامی هم مگر چه گناهی کرده‌اند...؟!!
وقتی پرکارترین، پرخطرترین شغل‌ها این شغل است و با شندرغاز می‌خوان مشکل حل بشه و در آخر یه سارق با اسلحه میاید و همه را می‌کشد و در آخر یه تسلیت والسلام...
حالا چه داداشی باشد، چه روح‌الامینی و فلان آقازاده و چه یه بدبخت بی‌نوای بسیجی و طلبه و مردم عادی خودمون که عموماً قشر مستضعف هستند.
والله این مسئولین باید روز قیامت پاسخگو باشند... بترسید از آن روز