پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۴۱
کارشکنی‌های هیئت امنا هم جواب نداد؛

حکم ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد ابلاغ شد

+ متن و تصویر حکم
يکشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب: 210569
حکم ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد به نیابت از احمدی‌نژاد از سوی وزیر علوم امضا و ابلاغ شد.
حکم ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد ابلاغ شد
به گزارش جهان، کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به نیابت از محمود احمدی‌نژاد رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی حکم فرهاد دانشجو را برای ریاست 4 ساله بر دانشگاه آزاد ابلاغ کرد.

به گزارش فارس، متن کامل این حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر فرهاد دانشجو

سلام علیکم

بنا به پیشنهاد هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی و رای اکثریت قاطع شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه 705 مورخه1390/10/27 و طبق مصوبه "الحاق یک تبصره جدید به بند ه  ماده 12 اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی"جلسه 707 مورخ 1390/11/25 شورای عای انقلاب فرهنگی و در اجرای نامه شماره 90/14577/دش مورخ 1390/12/7 رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر تفویض در صدور حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی توسط وزیر علوم،تحقیقات و فناوری و نظر به مراتب تعهد،دانش،شایستگی و نیز تجارب ارزنده شما در مدیریت دانشگاهی و امور آموزش عالی به موجب این حکم جنابعالی به مدت چهار سال به ریاست  دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می شوید.امیدوارم با جلب مشارکت اساتید،دانشجویان و کارکنان خدوم ان دانشگاه و بهره مندی از تجارب ارزشمند آنان،در تحقق هر چه بیشتر پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه در امور علمی و فرهنگی موفق و موید باشید.تعالی معنوی،علمی،فرهنگی و گسترش امر آموزش و پژوهش مبتنی بر سند چشم انداز و سیاست های کلی مظام با اهتمام به حفظ بیت المال ،صرفه جویی در هزینه های غیرضروری و تقویت انضباط مالی و اداری،آموزش و پژوهشی مورد انتظار است.امید است تحت مدیریت انقلابی و هوشمندانه جنابعالی ،دانش آموختگان مومن،متعهد و عالم در تراز جامعه اسلامی پرورش یابد.

بر اساس این گزارش پیش از این محمود احمدی نژاد رئیس جمهور با صدور حکمی انتصاب رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی را به وزیر علوم تفویض کرد که متن آن به شرح زیر است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر کامران دانشجو
وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری

پیرو مصوبه «الحاق یک تبصره جدید به بند "ه" ماده 12 اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی» که در جلسه شماره 707 مورخ 25/11/1390 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است. بدینوسیله صدور حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به جنابعالی تفویض می‌گردد.


مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اخیراً از سوی محمود احمدی‌نژاد رئیس این شورا به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد ابلاغ شده و در آن آمده بود: رئیس هیئت امنا موظف است پس از تصویب انتخاب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی، حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ تصویب، حکم وی را صادر نماید و در صورتی که در مدت مقرر حکم رئیس دانشگاه از سوی رئیس هیئت امنا صادر نشود حکم مزبور توسط رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا با حق تفویض به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ و صادر می‌شود.

ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که در تاریخ 27 دی‌ماه به ریاست احمدی‌نژاد برگزار شد با 24 رای مثبت به تایید رسید و پس از این مرحله قانونی طبق اساسنامه دانشگاه آزاد باید رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد حکم رئیس جدید را امضا و ابلاغ می کرد که به دلیل وقت کشی‌های مسئولان ارشد دانشگاه آزاد این امر توسط وزیر علوم محقق شد.

حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد


حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد
حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چند روزی بیش نیست حکم میر نوروزی
حق به حقدار خواهد رسید
زنده باد احمدی نژاد
دانشگاه ازاد خصوصی است و هیئت امناو موسسین باید تصمیم بگیرند تصمیم شورای انقلاب فرهنگی از نظر مردم مردود است والسلام.
United States
1- بهتر بود آقای دانشجو در یک جلسه هئیت امنا برنامه خود را ارائه می کرد و نظز هئت موسس را هم تامین می شد و باتوجه به اکثریت موافق موضوع حل می شد و موضوع برنامه ایشان و توانایی علمی ایشان هم اثبات می شد

2- بهتر بود آقای احمدی نژاد حکم را می زند تا برادر برای برادر

3- این نحو عمل آن هم قبل از انتخابات شائبه سیاسی را تشدید می کند
روسیاهی به ذغال ماند
جاسبی باید خیلی زودتر از این ها می رفت ولی چرا فردی انتخاب بشه که شائبه داره، بعد از این همه اصلاح و حرف وحدیث چرا برادر برای برادر حکم بزنه؟ چرا باید از 5 رای دو رای متعلق به خود و برادر باشد؟ محض اطلاع خواننده محترم این کامنت باور کنید این کارها چه جز ضربه زدن به اساس نظام هیچ تاثیری نداره. مثلا دکتر افروز چه ایرادی داشت؟ چه اصراری بر حکم زدن برای برادر است؟ پناه ببرید به خدا
داریم آماده میشویم برای سکانس های بعدی
Netherlands
این دو برادر چقدر بهم حال می دهند
خود گویی و خود خندی
عجب مرد هنرمندی
دوستان تربیت مدرس بشتابید که عرصه های جدیدی گشوده شد.
احمدي نژاد خداييش خيلي مردي.
Iran, Islamic Republic of
واسه چی انقلاب کردیم؟
Iran, Islamic Republic of
به این می گن .... بچه های هاشمی مالکیت را منتقل کردند به بچه های دانشجو.
دانشجویان عزیز هم دل خوش نکنند چون شهریه هاشون از این به بعد باید برای ...هزینه شود.
Czech Republic
احسنت بر برخورد انقلابی شورای انقلاب فرهنگی که نشان داد در اجرای قانون با احدی شوخی ندارد
Iran, Islamic Republic of
الله اكبر الله اكبر الله اكبر
دورود بر احمدي نژاد دلاور كه در يك اقدام انقلابي طومار 30 ساله مديريت فاسده را پاره كرد
دورود بر دكتر احمدي ن‍ژاد شجاع
Iran, Islamic Republic of
درود بر رئیس جمهور مردمی ایران ما کارکنان از این خبر جهان نیوز بسیار خوشحالیم واز شماهم تشکر میکنیم
Iran, Islamic Republic of
برادر سالاری در واقع همان شایسته سالاری است. ما با کمبود آدم مواجهیم دستور بفرمایید از چین وارد بفرمایند
مبارک است . انشاالله هرچه سریعتر مشغول به کار شوند و مواردی که درحکم آمده است تحقق پیدا کند.
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر فرهاد دانشجو به شما از صمیم قلب، عمق وجودم تبریک می‌گم.
خدا پشت و پناهتون.
با تشکر از پوشش چندین روز جهان نیوز در رابطه با این موضوع.
Iran, Islamic Republic of
سقوط سی ساله دیکتاتور مبارک
راستی دانشگاه علوم تحقیقات زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی است یا آن هم دانشگاهی خصوصی که توانسته در تمام مراکز استانی طی یک سال گذشته شعبه بزند و دانشجو بگیرد اما زیر نظر علوم تحقیقات تهران دکتر فورا فکری برای علوم تحقیقات بکن
صدور این حکم غیر قانونی است و مدرک دکتر دانشجو نیز ابهام دارد. اینکه خنده دارد است قانون تصویب کنیم تا مانعی داشت زود آن را تبصره بزنیم واقعا خنده دار است
Iran, Islamic Republic of
الحمدالله. تنها مشكل اين مملكت انتخاب رئيس دانشگاه آزاد اسلامي بود كه اين مشكل هم حل شد. الهي شكر كه آقاي رئيس جمهور خيالشان راحت شد كه ديگر آقاي هاشمي رفسنجاني در اين دانشگاه نيستند.
بعيد بدونم هاشمي قبول كنه ///
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم آقای دانشجو زودتر بیایند و دست یکسری مدیر و رییس بی لیاقت، علی الخصوص در واحد ... رو کم کنند(کارمند واحد علوم وتحقیقات )
جهان نیوز چشمت روشن تازه مدرکش هم نا معتبر از اب در امد پس دوتا تبریک چون از نظر شما مدرک کاغذ پاره است .چقدر جالب شدید.
دانشگاه ازاد خصوصی است دخالت وزیر علوم در این موضوع خلاف قانون وغیر شرعی است .
Iran, Islamic Republic of
جناب فرهاد دانشجو انتخاب شایسته جنابعالی را تبریک گفته و امیدوارم که دانشگاه را متحول ساخته و دانشگاهی در خور نامش داشته باشیم
Latvia
امتناع آقاي احمدي نژاد درصدور حكم آقاي دانشجو بعنوان رييس دانشگاه آزاد و تفويض اختيار به وزير خود حاوي پيام بسيار مهمي براي آقاي هاشمي رفسنجاني و ساير مخالفانش بود.
Latvia
به نفع آقاي هاشمي بود كه لجاجت نكند و اينگونه خود را منزوي ننمايد چون آقاي احمدي نژاد ثابت كرد كه بني صدر نيست و با همه مخالفاني كه آقاي هاشمي در عمر33 ساله نظام ديد فرق دارد.
Latvia
قدرت هاشمي رفسنجاني بيشتر بدليل نزديك كردن خود به امام و سوءاستفاده از موقعيت و نفوذ بالاي ايشان بود.
Latvia
در7 سال اخير تجربه نشان داد كه آقاي هاشمي رفسنجاني به هيچ وجه از قدرت لازم براي تحقق خواسته هاي خود برخوردار نبوده و روند امور نشان از ناكامي مطلق او دارد. او نخواست احمدي نژاد رييس جمهور شود ولي شد. او مي خواست موسوي رييس جمهور شود ولي نشد.او نخواست رياست مجلس خبرگان را از دست بدهد ولي داد. او نخواست فرزندش مهدي از كشور فراري شود ولي شد. او نخواست دخترش فائزه محاكمه و محكوم شود ولي شد. او نخواست جاسبي تغيير كند ولي كرد .او نمي خواهد با احترام از دنياي سياست كنار برود ولي...
Latvia
اگر آقاي احمدي نژاد به وضعيت اسفبار دانشگاه آزاد در اعطاي مدارك دانشگاهي به انبوه بي سوادان با رتبه هاي دهها هزار ي كنكور سراسري سروسامان دهد بزرگترين خدمت را به ايران و ايراني انجام داده است.
Latvia
25 ميليون ايراني به آقاي احمدي نژاد راي داد تا خط بطلان بر يكه تازي آقاي هاشمي رفسنجاني ، خاندان و يارانش از جمله آقاي خاتمي بكشد.
اینهم نمونه واضح دیگری از مصادیق قانون شکنی در ایران.
Iran, Islamic Republic of
بعضيها فقط ياد گرفته اند كلي گويي كنند و همه چيز را بي دليل زير سئوال ببرند.
كجاي اين حكم و ابلاغ غير قانوني است كه بعضيها گفته اند اين حكم غير قانوني ست؟ اگر از نظر شما كه طرفدار آقاي هاشمي هستيد قانون فقط خواست دل شماست كه تكليف ما روشن است اما اگر منطقي براي غير قانوني دانستن اين حكم داريد بسم الله
United States
منتظر پاتک هاشمی باشید که غوغا میکند
United States
دانشگاه ازاد خصوصی است و هیئت امناو موسسین باید تصمیم بگیرند تصمیم شورای انقلاب فرهنگی از نظر مردم مردود است والسلام.
به میمنت ومبارکی بامدرک مشکل دار. خدا کردان را رحمت کند.
Iran, Islamic Republic of
زود احساسی نشوید ببینید کاری در خور فقیران خواهد کرد یا باند بازی بدتر از اول.عموما این انتصابها جوابگو نیستند.انشاالله بد تر از جاسبی نباشد.
دانشجو در مقابل دانشجو می ایستد
Iran, Islamic Republic of
اميدوارم جناب آقاي دانشجو حقوق كارمندان دانشگاه آزاد را نيز هم سطح دانشگاه هاي دولتي افزايش دهد
( كارمند علوم و تحقيقات)
Iran, Islamic Republic of
آن هموطنی که رای شورای انقلاب فرهنگی را از نظر ((مردم)) مردود دانسته از طرف کدام مردم وکالت گرفته که این گونه حکم می دهد ؟ نکند مثل آقای هاشمی خود را ستون و صاحب نظام و مردم می داند؟
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي دانشجو حقوق كارمندان دانشگاه خيلي پايين است لطفا كاري كنيد.