يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

دلایل انفجار زاغه مهمات سپاه از زبان وزیر دفاع

پنجشنبه ۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 196368
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد که انفجار زاغه مهمات سپاه بررسی و دلایل آن روشن شده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز پنجشنبه در حاشیه مراسم نخستین یادواره شهدای شهرستان شمیرانات در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره دلیل انفجار اخیر پادگان مدرس اظهار داشت: گزارش این موضوع به خوبی توسط سپاه منتشر شده و واقعیت همان است که سپاه در بیانیه‌هایش اعلام کرده است.
وی همچنین در خصوص این که تحقیقات بر روی موضوع تا چه زمان ادامه دارد، گفت: تحقیقات روشن، بررسی صورت گرفته و موضوع برای ما روشن شده است.

وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنانش درمورد تهدیدات اخیر دشمن علیه ایران گفت: این تهدیدات جز اینکه ما را قویتر و مجهزتر کند، اثری ندارد.

وحیدی در ادامه تاکید کرد: در همین روزها که آنها ما را تهدید می‌کنند می‌بینیم که تجهیزات جدیدتری وارد سیستم دفاعی ما می‌شود و رزمایش‌های مختلف برگزار می‌شود و نیروهای مسلح ما همه منطقه را در کنترل دقیق خود دارند.

وی افزود: سپاه ارتش و بسیج با هوشیاری کامل منتظر کمترین خطای دشمن هستند تا آن را به بدترین وجه پاسخ دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
سلام
مدتها است که دچار یک ابهام شده ام که لطفا در سایت وزین خود من و احتمالا بسیاری دیگر را راهنمایی فرمائید. موضوع این است که صدها بار از زبان بلند پایه ترین مقامات سیاسی و نظامی شنیده ایم که ایران توان نابودی چند ساعته اسرائیل را دارد ولی اینکار را منوط به این کرده است که اول اسرائیل یک خطایی بکند و مثلا به ایران یک موشکی چیزی بزند. آیا از نظر شرعی این درست است که ما که 32 سال است می گوییم اسرائیل باید محو و نابود شود و بعد بتوانیم یک روزه این کار را انجام دهیم ولی نمی کنیم آیا در ادامه جنایات رژیم غاصب اسرائیل شریک نیستیم. خوب مرد مومن اسرائیلی ها هم می دونند و لذا تا 100 سال دیگه حمله نمی کنن آخه ما هم باید تا 100 سال دیگه صبر کنیم و هی مردم فلسطین و ایران از دست اسرائیلی ها کشته شن و زجر بکشن! لطفا راهنمایی فرمائید.
جواب کسی که گفت چرا به اسرائیل حمله نمی کنیم.

دلیلش اینه که اگر ما اول حمله کنیم کل دنیا بر علیه ما میشن
اما اگر اونا اول حمله کنن کسی نمی تونه چیزی بگه

در ثانی حمله ما به اونا باعث کشتار بسیاری از شیعه های ایران و جهان خواهد شد و این درست نیست که بخاطر محو اسرائیل (که مطمئنا با خراب شدن اسرائیل آنها محو نمی شوند) کلی از شیعیان رو به کشتن بدیم