چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

تجمع مردم سوریه در حمایت از ارتش

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 355433
شهروندان سوریه در شهرهای مختلف این کشور برای اعلام همبستگی با ارتش و نیروهای امنیتی این کشور در جریان مبارزه با گروه های تروریستی، تجمع کرده و خواستار ادامه مبارزه ارتش برای ریشه کن کردن کامل این گروه ها شدند .
به گزارش جهان؛ ایرنا به نقل از  ˈالنشرهˈ لبنان خبر داد، شهر ˈالحسکهˈ شاهد راهپیمایی و تجمع گسترده مردم این شهر برای تقدیر از فداکاری های ارتش سوریه در مقابله با گروه های تروریستی بود و مردم این شهر با تجمع در میدان ˈالعاصیˈ، حمایت خود را از ارتش سوریه اعلام کردند .

النشره افزود: مردم شهر ˈحماةˈ نیز با شرکت در راهپیمایی حمایت قاطع خود را از ارتش در مقابله با تروریست ها اعلام کردند .

از سوی دیگر اهالی شهرک ˈجبعدینˈ نیز برای قدردانی و تشکر از فداکاری های ارتش سوریه ، با گل ˈرزˈ و ˈهلهلهˈ از نیروهای ارتش استقبال کرده و در حمایت از ارتش سوریه که امنیت و ثبات را به آن منطقه بازگردانده و تروریست های تکفیری را بیرون کرده بودند ، دست به راهپیمایی زدند .

اهالی مسیحی این شهرک با شرکت در یک راهپیمایی گسترده ، به سمت میدان اصلی این شهرک حرکت کرده و از نیروهای ارتش به دلیل آزاد سازی این منطقه تقدیر و تشکر کردند .

مهندس ˈ نبیل الطویل ˈ یکی از اهالی این منطقه که آثار زخم هایی از بمب های تروریست ها در دستش داشت، گفت : اهالی این شهرک منتظر این روز بودند و به همین دلیل است که اکنون همه خوشحال هستند .

ˈمحمود صالحˈ یکی دیگر از اهالی این منطقه گفت: اهالی جبعدین عاشق وطنشان هستند ، ارتش سوریه را مایه عزت و سربلندی خود می دانند و آمادگی دارند در کنار ارتش جانفشانی کنند .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *