پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

دستیابی سپاه به اطلاعات تازه‌ای درخصوص طراحی موج جدید ترورها

دوشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 174380
فرمانده کل سپاه گفت: هم اکنون در مقطعی هستیم که احساس می شود دشمنان ما در برنامه هایی که از قبل تعیین کرده بودند به شکست رسیده اند و در این مقطع طبیعی است که این اقدامات ترور فیزیکی و ناامنی را توسعه دهند.

به گزارش جهان به نقل از مهر سردارجعفری افزود: البته اطلاعات و شواهدی هم از این حرکت های اخیرا بدستمان رسیده است که راه آن هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و همه مسئولان بخش های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه سپاه تامین حفاظت دانشمندان هسته ای و شخصیت های علمی که ممکن است مورد هدف دشمنان انقلاب اسلامی باشند را از سال گذشته برعهده گرفته است، گفت: با این حال در این زمینه هوشیاری بیشتر، آماده باش و توجه خاص به موارد مشکوک مورد نظر است.

سردار جعفری در ادامه در خصوص فعالیت ارتش سایبری اظهار داشت: ما توانمندی های بسیار خوبی در این زمینه داریم چراکه موضوع استعداد، هوش و توانمندی های فردی افراد در این حوزه مطرح است.

وی اضافه کرد: توانی که برای نفوذ و مقابله در فضای سایبری وجود دارد در ایران اسلامی کم نیست و شاید خیلی از سربازان و افسران جنگ سایبری کشورهای دیگر ایرانی باشند که به آنها در این جنگ کمک می کنند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه این استعداد بسیار بالا در نیروی انسانی و همچنین امکاناتی که مورد نیاز این حوزه است در ایران وجود دارد، گفت: بنابراین ما دارای آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه جنگ سایبری هستیم.

وی با بیان اینکه اگر دشمن اقدامی را در این زمینه انجام دهد مقابله به مثل با آنها در دستور کار قرار می گیرد، گفت: ماموریت سپاه در همه زمینه های نظامی، فرهنگی و ... دفاعی است. در جنگ سایبری هم نگاهمان و سیاستمان پدافندی و دفاعی است . بدیهی است در صورتی که دشمن اقدامی را انجام دهد اقدامات پدافندی از جانب ما صورت می گیرد، همانطور که در بحث موشکی نیز این سیاست را دنبال می کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *