يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳۵

احمدی نژاد: به لحظه برخورد نهایی نزدیک می‌شویم/10 گروه ترور من دستگیر شدند

شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 193785
دكتر احمدي‌نژاد در ادامه سخنان خود گفت: دولت در مقابل تمامي هجمه‌ها عليه خود سكوت اختيار كرده است اما البته اين سكوت بي‌پايان نيست و چنانچه احساس كنيم آرمان‌هاي انقلاب به خطر مي‌افتد آنگاه مسئوليت عوض خواهد شد.
جهان روز پنج شنبه به نقل از برخی از خبرگزاری بخش هائی از سخنان رئیس جمهور در جمع حامیان خود را منتشر کرد. انچه در ادامه می خوانید گزارش این جلسه به قرائت روزنامه دولتی ایران است که در گزارش روز پنج شنبه نبود:

نشست صمیمی حامیان گفتمان انقلاب اسلامی از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز شد و هنگام اذان ظهر پایان یافت.

سخنران اول مجيد امیدی، مدیرکل سیاسی نهاد ریاست جمهوری بود. بلافاصله پس از امیدی، سيدمجتبي ثمره هاشمی، مسعود زریبافان، محمدجعفر بهداد و خانم دکتر مجتهدزاده در محل استقرار سخنرانان، کنار رئیس جمهور نشستند.

امیدی از حاضران که پس از ماه‌ها تخریب حامیان رئیس جمهور، همچنان بر اعتقاد خود محکم و استوار مانده بودند، تشکر کرد.

حمید سوریان و یوسف کرمی از ورزشکاران حاضر در سالن بودند.
دکتر احمدی‌نژاد مثل همیشه با دعای اللهم عجل لولیک الفرج سخنان خود را شروع کرد و نکاتی گفت که بخشی از آنها در ادامه می‌آید:

ایستادن بر خط مستقیم الهی بر عدالت، توحید و ولایت به این سادگی‌ها نیست؛ اگر فهم مسائل به این سادگی بود که کسی گمراه نمی‌شد.

اگر کسی در چنین موضع خدمتی قرار گیرد که من قرار گرفته‌ام، شاید حدود ۱۰ درصد از حرف‌هایش را بتواند بزند، حدود ۲۵ درصدش را شاید بتواند در آینده بگوید و حدود ۶۰ درصدش را هرگز نمی‌تواند بگوید، چون مصالح بالاتری هست، ما که نیامده‌ایم فقط خودمان را حفظ کنیم، آمده‌ایم که پرچم و عزت ایران اسلامی بماند.

سرزده به روستایی محروم در خراسان جنوبی رفتم؛ وقتی رسیدم، می‌خواستم زمین دهان باز کند و بروم زیر زمین، ما مسئولیم و فقر در جامعه وجود داشته باشد؟

فراموش نکرده‌اید سال ۸۳ را که کسی جرأت دفاع از شهدا و دفاع مقدس را نداشت و در تریبون رسمی می‌گفتند دوران امام تمام شده و به موزه تاریخ پیوسته، کسی هم چیزی نگفت!

ناتو برای حمله به ایران له له می زند

غرب تمام قوای خود را بسیج کرده که بزند و کار را تمام کند، مثل روز روشن است که ناتو برای حمله به ایران له‌له مي‌زند.

شرایط عادی نیست، داریم به لحظه برخورد نهایی نزدیک می‌شویم البته این برخورد الزاماً برخورد نظامی نیست و ممکن است برخورد سیاسی و... باشد.

داریم به نقطه اوج می‌رسیم؛ اگر غفلت کنیم، ضربه‌ای خواهیم خورد که تا ۵۰۰ سال نتوانیم بلند شویم.
پنجشنبه قبل از انتخابات ۸۸ گفته بودند چه ببریم چه ببازیم، در خیابانیم.

ده ها گروه ترور در سفرهای استانی آمده بودند

من متوجه خطرات سفرهای استانی هستم، ده‌ها گروه برای ترور آمده‌اند که خنثی و دستگیر شده‌اند. ریگی در اعترافاتش گفت چندبار می‌خواستیم ترور کنیم ولی می‌ارزد ۱۰ تا رئیس جمهور هوا شود اما مردمی بودن نظام حفظ شود؛ چون قدرت نظام به مردم است.

هرچه به ظهور نزدیک‌تر می‌شویم، احتیاج ما هم به ولایت فقیه بیشتر می‌شود.
می‌رویم سفر استانی تا از زبان مردم جواب دشمن را بدهیم.
هنوز اول عشق است! تا روزی که امپراتوری امریکا از کاخ سفید به زیر کشیده شود، کار داریم هنوز!

مسیر پر پیچ و خمی است و هوشمندی می‌خواهد.
بايد به جوسازي‌ها بي‌تفاوت باشيم. رئيس جمهور و اطرافيان حاضرند كه ليست اموال و دارايي‌هاي خود قبل از مسئوليت و بعد از آن را منتشر كنند و بزودي اين كار را انجام مي‌دهند. آيا ساير افرادي كه دولت را محكوم مي‌كنند نيز حاضرند اين كار را انجام دهند؟

بیداری انسانی مگر بد است؟

بیداری انسانی مگر بد است؟ اسلام آمده انسان را بیدار کند. خدا یک دین بیشتر نفرستاده که همان اسلام است. موسی و عیسی هم حقیقتاً مسلمان بودند. بیداری مسیحی، یهودی در دنیا و مردم کشورهای اروپایی و امریکا بیداری انسانی است.

در مصر ۴۰ درصد مردم غیر مسلمانند

در مصر ۴۰ درصد مردم غیر مسلمانند، چی بگوییم که آنها و مردم اروپا و امریکا را هم در بر بگیرد؟
ناجوانمردانه می‌گویند اسم امام زمان(عج) را بر زبان می‌آورید تا ولایت فقیه را تضعیف کنید!

پشتوانه ولایت فقیه امام زمان(عج) است. نقطه استحکام ولایت فقیه وجود مبارک امام زمان(عج) است. جز امام که پناهی در عالم وجود ندارد، یار ما و یار رهبر عزیز ما امام زمان(عج) است. از انقلاب پرچم امام زمان(عج) را بردارید، چیزی نمی‌ماند.

آن که طرفدار رهبری است، عاشق امام زمان(عج) است و عاشق امام زمان(عج) هم طرفدار رهبری است.

نشست صمیمی حامیان گفتمان انقلاب اسلامی همزمان با اذان ظهر پایان یافت. در حالی که احمدی‌نژاد تا ساعتی نمی‌توانست از حلقه پرشور حامیان خود خارج شود و با مهربانی و صمیمیت به درد دل‌هایشان گوش می‌داد.

وي گفت: مستكبران نظم نوين جهاني را به عنوان بديل حكومت جهاني مطرح كردند و عده ‌اي در داخل آن را پذيرفته بودند اما اين دولت، حكومت جهاني امام عصر (عج) را به عنوان الگوي متعالي و جايگزين نظم حاكم بر جهان مطرح كرد به نحوي كه امروز به‌طور جدي در مراكز علمي و سياسي و در متن مردم مطرح است.

آمریکا تحولات شمال آفریقا را جلو انداخت

دكتر احمدي‌نژاد در ادامه بااشاره به تحولات منطقه و شمال آفريقا گفت: معتقدم امريكايي‌ها و متحدينشان به خوبي فهميده بودند كه تحول عظيمي در بين ملت‌ها در حال وقوع است از اين رو طراحي كردند تا اين تحولات را قبل از آنكه به نقطه غيرقابل بازگشت عليه غرب برسد جلو بيندازند تا بتوانند آن را مديريت كنند.

سكوت دولت بي‌پايان نيست

دكتر احمدي‌نژاد در ادامه سخنان خود گفت: دولت در مقابل تمامي هجمه‌ها عليه خود سكوت اختيار كرده است اما البته اين سكوت بي‌پايان نيست و چنانچه احساس كنيم آرمان‌هاي انقلاب به خطر مي‌افتد آنگاه مسئوليت عوض خواهد شد.

وي افزود: كساني كه با بد اخلاقي، دولت را با زشت‌ترين عبارات متهم مي‌كنند نتوانسته‌اند و نخواهند توانست كوچكترين سوء‌استفاده را از دولت در محضر قاضي عادل اثبات نمايند. وي با بيان اين‌كه كار براي خدا شكست ندارد، افزود: اگر كار براي خدا انجام شود هيچكس نمي‌تواند آثار و نتايج آن را از ذهن ملت پاك كند. راه عدالت و عزت از بين رفتني نيست و دولت محكم و استوار در مسير مستقيم الهي و خدمت به مردم گام برمي‌دارد.

احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه كسي كه طرفدار رهبري عزيز است بايد عاشق امام زمان (عج) باشد، گفت: جمهوري اسلامي ايران بنيان گذاشته شده تا پرچم امام زمان(عج) را در جهان برافراشته كند و ولايت فقيه براي اين است كه دل‌ها و ذهن‌هاي مردم را به سمت امام زمان(عج) سوق دهد.

چرايي مسائل مرتبط با انتخابات سال ۸۸

رئيس‌‌‌جمهور در ادامه با اشاره به جريان انتخابات سال ۸۸ و مسائل مرتبط به آن اظهار داشت: برخي دولت‌هاي غربي و همسو با آن، عده‌اي در داخل كشور چنين مطرح مي‌كردند كه اگر يکبار ديگر اين دولت رأي بياورد ديگر نمي‌توان آن را مهار کرد و حركت عدالت‌خواهي در سطح بين‌الملل غير قابل مهار خواهد بود.

دکتر احمدي‌نژاد ادامه داد: هنر دولت اين بود كه با سعه صدر و تحمل بالا انتقاد را در چارچوب اصول و ارزش‌هاي انقلاب به ميدان آورد چرا كه معتقد است نظام جمهوري اسلامي ظرفيت پاسخگويي به تمام نيازهاي مردم را دارد.

وي گفت: کساني که مشكلات و نارضايتي‌هاي مردم بخاطر سوء‌استفاده‌ها و عملكرد آنهاست و خودشان و خانواده‌هايشان با استفاده از بيت‌المال صاحب ثروت‌هاي هنگفت شده‌اند امروز مدعي دولت شده‌اند و تلاش مي‌كنند فضاي كار را براي دولت ناامن نمايند.

رئيس‌جمهور در ادامه سخنان خود با اشاره به اين‌كه دولت پرچمدار مبارزه با مفاسد بوده و يكي از علل اصلي هجمه به دولت همين رويكرد انقلابي بوده است درباره اتهامات مالي عليه دولت گفت: كساني كه به دولت اتهام مي‌زنند به فضل الهي همانند گذشته در اين موضوع هم شکست
خواهند خورد چراكه دولت پاك است و حتي يك ريال سوء‌استفاده هم نمي‌توانند عليه دولت اثبات کنند.

دولت نقشي در تخلف بانكي اخير ندارد

وي با تأكيد بر اين‌كه دولت نقشي در تخلف بانكي اخير ندارد، اضافه كرد: مخالفين دولت و کساني که پشت اين جريان قرار دارند چنين تصور كردند كه فرصت مناسبي به‌ دست آورده‌اند كه به ‌واسطه آن دولت و برخي از معاونين و مشاورين رئيس جمهور را متهم جلوه دهند، اين در حالي است كه دولت به دنبال برقراري عدالت است و صراحتاً اعلام كرده كه تا حد توان در اين مسير ايستادگي خواهد كرد و هرجا حقي از کسي ضايع شود، براي احقاق آن تلاش خواهد كرد و دولت آمده است تا از ظلم و بي‌عدالتي جلوگيري كند. رئيس جمهور ادامه داد: محكم باشيد و براي خدا كار كنيد كه آينده روشن متعلق به ملت ايران و همه ملت‌هاي آزاده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انشاءالله اگر مخالفین ایشان جواب منطقی و مستدل دارند ارائه کنند تا مردم تکلیفشان معلوم شده و به بیراهه نروند خدا همه مارا حفظ و هدایت کنند
Iran, Islamic Republic of
کاش همه ی به اصطلاح ولایتی ها مثل احمدی نژاد بودند و با عمق وجود ولایت فقیه را درک می کردند. برخی از این آقایان نمی دانند که چطور جاهلانه به حریم ولایت ضربه می زنند و تازه به تصور خود حامی و پیرو خط ولایت هم هستند.
Iran, Islamic Republic of
کاش از اول که رهبری گفتن انتخاب مشایی به صلاح نیست گوش کرده بود و انقدر حاشیه برای دولتش درست نمی کرد
Iran, Islamic Republic of
شده مثه هاشمی رفسنجانی ! هم خود را وفادار به رهبری میداند و هم بعضا نافرمانی ایشان میکند !
Iran, Islamic Republic of
راست میگه بنده خدا توی این بلبشوی بازیهای جریان انحرافی بعضیا سعی می کنن همه خوبی های دولتو به حساب ضعفاش نادیده بگیرن
United States
متاسفانه ما در الفاظ گیر کرده ایم چه اونایی که اصرار دارن بگن بیداری اسلامی چه اونایی که اصرار دارن بگن بیداری انسانی
شما یکبار شنیدید امام خامنه ای سر این لفظ گیر بدن و اصرار کنن همه اینو بگن خوب هرکس بینشی داره و تا یه حدی رو می بینه بهتره سر موضوعات مهم تر بحث بشه نه سر این مسائل
Iran, Islamic Republic of
درود به احمدي نژاد دلاور
پيرو خط رهبر
Iran, Islamic Republic of
رهبر معظم انقلاب طرفدار ندارند ، بلکه پیروان عاشق دارند .
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان ما هه چیزی نمی گفتیم اما آن 11 روز و آن سه هزار میلیارد را که دیدیدم دیگر نتوانستیم سکوت کنیم. چون دیدیدم آرمان های انقلاب به خطر افتاده است.
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رییس جمهور این بیداری انسانی غرب از بیداری اسلامی جهان اسلام است چرا اصرار در اثبات حرف خود داشته باشیم
United States
اقایان بگذاریداحمدی نژاد بفکر خدمت به مردم باشد.باطرح مسایل بیخود فکر ایشان رامشغول نکنید که تنها خواست دشمن همین است و عده ای از دوستان متاسفانه دراین موقعیت حساس باعث پیچیدگی وضعیت کشور میشوندوراه نفوذ دشمن راهموار میکنند باچشمان باز اطرافتان را ببینید بعد نظر بدهید.
اقای رئیس جمهور جزء مردان بزرگ انقلاب است ان کسانی که مخالف او هستند مخالف انقلاب هم هستند
Latvia
واقعا كاري به خوب يا بد بودن آقاي احمدي نژاد ندارم اما بعنوان يك ايراني مستقل معتقدم رييس جمهور بعنوان منتخب اكثريت ملت بايد اينگونه جسور و تابوشكن باشد تا بتواند از حقوق كل ملت ايران دفاع كند. چون نفس افشاگري(كه قطعاعليه دولت آقاي احمدي نژاد هم صورت خواهد گرفت) به نفع كل ملت ايران خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
از خداوند متعال قدرت بصیرت را خواهانم تا در این روزگار بتوانم حق را از ناحق تشخیص بدهم و فکر میکنم بهترین را برایم اطاعت از رهبری باشد نه خطوط سیاسی چرا که در تمام صحبت های اینها منافع حزبی و سیاسی بعضا جلوی حقگوئی را میگیرد.
United States
احمدی نژاد بهترین پیرو رهبری است که چاپلوسی بلد نیست.
تمام پیش بینی های احمدی نژاد مانند تحولات منطقه و خاورمیانه و تغییر مدیریت جهان در حال تحقق است
Iran, Islamic Republic of
واقعا بنازم به اين سعه صدر و صبر و تحمل رئيس جمهور عزيز كه در اين هجمه بي سابقه تخريب خود و دولتش عاشقانه براي مملكت خدمت مي كنند. اجرت با امام حسين (ع) دكتر جان
Iran, Islamic Republic of
بابا به خدا این احمدی نژاد همون احمدی نژاده
زنده باد گتمان امام وانقلاب
Iran, Islamic Republic of
اي كاش اطرافيان نالايق را كنار مي گذاشت. من كاري به خوب و بد آقاي رحيمي ندارم ولي انصافا حرف هاي بي سر و ته زياد مي زند. حرفهايي كه از يك آبدارچي هم قابل قبول نيست چه رسد به معاون اول رييش جمهور!
اگر در جريان اختلاس دولت مقصر نيست پس كي مقصره. مگر پول بانكها در اختيار باباي منه!
احمدي نژاد كارهاي بزرگي انجام داده. ولي براي نظام هزينه هم زياد درست كرده. مگر هركه براي اين ملت كار مي كنه.بايد به همان مقدار هم كار شكني كنه!
11روز خانه نشيني براي اجرا نكردن حكم رهبري يعني چه؟
ولايت فقيه سپر نيست كه آن را براي محافظت از خود به دست مي گيريد.
از سرنوشت كارگذاران سازندگي و اصلاح طلبان عبرت بگيريد.
Iran, Islamic Republic of
احمدی ولایی
بازم تو رای مایی
United States
حاج محمودعزیز درروز عرفه برای موفقیتت و نابودی دشمنانت دعامیکنم
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدی نژاد چرامواردی را که می خواهید افشا کنید .افشا نمیکنید ما را در شک و تردید
نگهداشته اید .مردم انتظار دارند
که پشتیبانی شمارا داشته باشند
ولی شما مردم را گمراه کرده وسر دو راهی قرار دادهاید .مردم باید بدانند در مملکتشان چه می گذرد
فردا دیراست سخن های مهم مملکتی را فقط نباید خواص بدانند
تراخدا بامدم مملکت هم رو راست باش
China
چه عجب بالاخره قبول کرد که در جامعه فقر هم وجود دارد قبلا میگفت حتی یک نفر که فقیر باشد در ایران نداریم!
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز نمي شود بگويي كار به خوب و بد كسي نداري بعد هرچه به لفظ مباركت مي رسد نثارش كني. انصاف و عدالتت كو؟؟؟
بهتر است چشمانت هم بيشتر باز كني و ببيني كه چه كسي هزينه سازي مي كند براي نظام ؟ رييس جمهور يا آنانكه كمر همت بسته اند كه كه كاري كنند كه ديگر كسي نتواند و نخواهد احمدي نژادي باشد. كاش اينگونه كمر همت مي بستند براي آباداني ايران. اين همه وقت و انرژي هزينه مي كنند تا هزينه دولت بالا برود هزينه هر حركت دولت بالا برود مسايل كوچك را به گونه اي بزرگ مي كنند كه داد رهبري درآيد كه مسايل اصلي فرعي است. فرعي را اصلي نكنيد. اما همچنان چون اين سايت مسايل فرعي را اصلي ميكنند و وقتي اصلي شد ديگر چاره اي جز پرداختن پر هزينه به آن نيست.
يك مثال ساده همين اتفاق فوتبالي اخير است . به جاي اينكه يك منكر زشت را بپوشانند و در خفا نهي از منكر اساس با خاطي انجام دهند آنچنان آن را در بوق و كرنا كرده اند كه كودك 4 ساله هم ياد گرفته است كه يك حركت زشتي مانند آن وجود دارد و اينگونه قبح عمل زشت را شكاندند حالا خاطي را هزار ضربه شلاق هم بزنند جبران اين حرمت شكني فضاي عمومي نمي شود به جاي اينكه صدا سيما آن را سانسور كند و مطرح نكند روي آن زوم مي كنند تكرار مي كنند
عين همين در سياست هم هست. باور كنيد يك پاي تقصير اختلاس شوم اخير هم اين بود كه آنقدر ذهن دولتمردان و مسولان را به مسايل كم اهميت ولي پر هزينه مشغول مي كنند كه از كار اصلي باز مي مانند. خودمان را بي خود تبرئه نكنيم. ما برادران ديني مان را به راحتي غيبت مي كنيم تخريب مي كنيم آنوقت انتظار داريم همه امور درست شود؟؟؟
انصاف اصل اساسي منش ديني است.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد دوست داریم. رای ما بازم توئی
Iran, Islamic Republic of
کدام پیروی از رهبری یک دستور رهبری را بگویید که این اقا عمل کرده باشد
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر مشک آن است که ببوید .تا کی میخواهید وعده بدید و خط و نشان بکشید؟
Iran, Islamic Republic of
آقاي رحيمي و رحيم مشايي و بقايي و... نشانه ولايت مداري اين آقا
مي باشد.
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور شجاع جناب آقای احمدی نژاد هرچند کمی دلمان از تو رنجیده بود لیکن این رنجیدگی از سر شوق و علاقه مندی به حضرتعالی بود اما ما امام ، رهبر و مملکتمان را دوست داریم و هر چشمی که به آن نظر سوء داشته باشد از حدقه در خواهیم آورد که به یقین مثال آیه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم خواهیم بود.
United States
یعنی چی کدام پیروی از دستور رهبری؟!!!
اگه ایشون از رهبری پیروی ندارن چرا رهبری این دولت رو بهتر از دولتهای پیشین می دونن؟!
لطفا از پاپ کاتولیکتر نشید و به اسم رهبری و به کام خودتون دولت دکتر رو نکوبید
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر احمدی نژاد دوست داریم همانند گذشته
ولی متاسفم برای کسانی که منتظرند یکی بیاد ذغالی بدستشان دهد تا چپ وراستشان را تشخیص دهند مگر قراره رئیس جمهور واضح تر از این صحبت کنه ؟
خاطر مبارکتان نیست در نماز جمعه رهبری فقط اشاره مختصری به جریان سازی ودشمنی داشته اند واظهار کردند در صورت نیاز صریح تر با مردم صحبت خواهند کرد .
اگر به فضل خدا تکیه کنیم همه چیز قابل فهم است - عاقلان را اشاره ای کافی است
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
اين تهديد "برخورد نهائي" انسان را به شك مياندازد كه منظور چيست .با علم به انكه حزب الله بزرگترين منتقد ايشان و دولت ايشان است
Iran, Islamic Republic of
در مورد بيداري بايد گفت مهم اين است كه هر حرفي كه از دهان مبارك رهبري عزيز( كه بزرگترين سياستمدار كشور است و همه دنيا فهميده اند كه حساب شده صحبت ميكند) بيرون آمد ديگران نيز بايد همان را دنبال كنند.مگر ايشان نميدانند در نقاط مختلف دنيا بيداري صورت گرفته. اصلا خودشان بيش بيني كرده بودند.اما بيداري اسلامي ميگويند تا دنيا بداند كه اين بيداري از اسلام نشات گرفته است.
احمدی نژاد مرد خداست
Iran, Islamic Republic of
لطفا آقاي رئيس جمهور بفرمايند اين تخلفات سه هزار ميليار توماني در شبكه بانكي و هزار ميليارد توماني شبكه تامين اجتماعي كاركيست؟ آيا بايد اينها را نديد گرفت؟ آقاي رئيس جمهور اينها را مي بينيد يا نه؟ اگر ميبينيد پس چه اقدامي كرده ايد؟
واقعا مردم منتظر اقدام صريح شما هستند.
برخورد پول ملی در برابر دلار و سکه!
آقای رییس جمهور در یکسال و اندی گذشته که شما بحث اصلاح سیستم بانکی و مالی را رسما اعلام نمودید نظام اقتصادی و مالی کشور عادلانه تر شده است؟! در همین یکسال اخیر توجه از بازار سرمایه به سمت تحریک بازار ارز و طلا و سکه معطوف شده است و می بینیم که در سال جهاد اقتصادی بیش از اینکه توجه به رونق تولید و اعتبار دادن به پول ملی دغدغه مسئولین باشد منجر به تصویب طرح هایی از سوی ایشان شده که تولید گریز و درعوض دلال پرور و رانت پرور شده است ! می بینیم مدام به سیستم مالی بانک ها حمله میشود اما در خصوص سیاست های بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار که منجر به فرار سرمایه ها از بازار سرمایه و بانک ها به سمت بازار دلالی سکه و ارز و دلار شده اند و در نهایت ارزش پول ملی به نفع دلار کاهش یافته است سکوت میشود!!! آقای رییس جمهور شما از کدام برخورد نهایی صحبت می کنید در حالی که ما ملت فعلا برخورد پول ملی مان را با دلار و سکه و طلا را داریم می بینیم و ارزش پول مان در سال 90 در برابر دلار لااقل 30 درصد کاهش یافته است !