پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۱

اگر بلایی نازل نشود، استیضاح قطعی است

سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 215870
طرح استیضاح عبدالرضا شیخ​الاسلامی امروز با 20 امضا تقدیم هیات رئیسه مجلس شد.
به گزارش خبر، الياس نادران در تذکري در پايان جلسه امروز به استناد مواد 219 و 220 آيين نامه داخلي مجلس در خصوص استيضاح وزرا، خطاب به محمدرضا باهنر که در غياب لاريجاني رياست جلسه را بر عهده داشت، گفت: در آخرين جلسه سال گذشته به شما گفتم که طرح استيضاح وزير کار امضاهاي لازم را دارد، اما شما گفتيد چون اين انتصاب صورت نگرفته و يک پيش​گويي است نمي​توان اين طرح را اعلام وصول کرد. اما پس از آن، انتصاب آقاي مرتضوي به عنوان مديرعامل صندوق تامين اجتماعي به حقيقت پيوست.
وي از 18 امضا ذيل طرح استيضاح شيخ الاسلامي خبر داد و نسبت به حضور کوتاه مدت مرتضوي در اين پست هشدار داد و گفت: خواهشمنديم که اين طرح سريعتر اعلام وصول شود.
باهنر هم در پاسخ به وي، با بيان اينکه اين استيضاح با 20 امضا به دست هيات رئيسه رسيده است، افزود: بر اساس آيين​نامه داخلي مجلس، هيات رئيسه در همان جلسه يا جلسه بعد اجازه اعلام وصول استيضاح وزرا را دارد. انشالله تا فردا اگر بلايي نازل نشود، اين استيضاح را اعلام وصول مي​کنيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Serbia
اگر بلایی نازل نشود !!!!!!!!مجلس ثابت کرده حتما بلایی نازل می شود!!