جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۲
۵
پاسخ استاد قرائتی به یک سوال:

این حجاب چیه که به ما تحمیل شده ؟

شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 628211
این حجاب چیه که به ما تحمیل شده ؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حجاب یک چیزیه که وقتی نداشته باشی میشی ابزار تحریک مردان. میشی کالای جنسی. بد حجابی و بی حجابی عین تف سربالاست. مردها را با لذت جویی های بی قید و شرط و شروط بار میارید. مردها را لذت جو و تنوع طلب بار میاورید.
بعد که ازدواج میکنید انتظار دارید مردتان فقط به خودتان نگاه کند. غافل از اینکه مردتان قبلا توسط زنان دیگر جور دیگه ای تربیت شده.
بعدش میشینید شعر در وصف بی ارزش بودن زن در جامعه و اسلام و ... میگید غافل از اینکه خودتان این بی ارزشی را ساخته اید.
میشینید تفکرات خریدار/فروشنده در اسلام برای خودتان میسازید در صورتی که خودتان این بی بها بودن برای خودتان ساخته اید.

خواهر من ، مادر من . حجابتان را رعایت کنید. اگر رعایت نکنید اول خودتان ضرر میکنید بعد مردهای جامعه و در نهایت کل جامعه و هرگز هم متوجه نمیشوید این ضربه عاطفی و جسمی و جنسی و روحی را از کجا خورده اید.
...
سروش
Iran, Islamic Republic of
یکی از برنامه عالی و نادر صداوسیما مستند از لاک جیغ تا خدا هست، که درباره دختران و زنانی هست که بی حجاب یا شل حجاب بودند و بعدا آگانه و با استدلالی محکم حجاب را پذیرفتند و باحجاب شدند. توصیه می کنم حتما ببینید.
لقمان
Iran, Islamic Republic of
کاش آن هزینه ای که صرف گشت ارشاد می شود به عوامل این برنامه پرداخت می شد یا عوامل گشت ارشاد جهت آموزش به عوامل این برنامه سپرده می شد. کاش.
Iran, Islamic Republic of
حاج آقای بسیار عزیزم بحث اینها اصلا منطق و استدلال نیست. بحثشان خدا و...هم نیست چون غالبا اعتقادی ندارند. کسانی که به بحث حجاب دامن می زنند یا سیاسی و مخالف نظام و اسلامند و یا دنبال شهوترانی هستند.
سروش
Iran, Islamic Republic of
...