چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

مَثَل آمریکا مَثَل سگی است که...

دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 406418
انقلاب اسلامی به پیروزی های خود ادامه خواهد داد و ما نیز همان جمله معروف شهید مظلوم آیت الله بهشتی را بخاطر بیاوریم که فرمود: ای آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
به گزارش جهان، سید عمران حسینی نسب در وبلاگ "ساقی" نوشت:
دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و وحدت بی نظیر ملت ایران به فجرآفرینان و همراهی همیشگی انقلاب و نظام و رهبری معظم و فرزانه انقلاب مبارک باد.
 
36 سال از انقلاب اسلامی ایران می گذرد. انقلابی که با پیروزی آن دست استکبار و آمریکا از کشور اسلامی ایران کوتاه شد و این بهانه ای برای دشمنی آمریکا با ایران اسلامی شده است. لذا استکبار در این 36 سال از هر کاری که از دستش بر می آمد برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران دریغ نکرد و دلیل اصلی دشمنی آمریکا با ایران اسلامی همین اسلامی بودن آن است و انرژی هسته ای و امثال اینها بهانه است. همانطور که مقام معظم رهبری بارها فرموده اند، که اگر مساله هسته ای هم حل شود آنها بهانه های دیگری برای دشمنی با ایران اسلامی ایجاد خواهند کرد. همین الان هم که دستگاه دیپلماسی در مورد مساله هسته ای با 1+ 5 در حال مذاکره است و به این بهانه با آمریکا نیز در حال مذاکره و گفتگو می باشد و وزیر خارجه کشورمان با وزیر خارجه آمریکا دیدار می کند، مذاکره می نماید، قدم می زند ولی آمریکا دست از دشمنی های خود برنداشته و حتی در ایام مذاکره نیز ایران را تحریم می کند، یا به حمایت از تروریسم متهم می نماید.
 
آری! این ذات پلید آمریکاست و بنا به فرموده قرآن کریم،«فَمَثَلُهُ كَمَثَلِ الْكَلْبِ إِن تَحْمِلْ عَلَيْهِ يَلْهَثْ أَوْ تَتْرُكْهُ يَلْهَث[1]»؛ مَثَل آمریکا مَثَل آن سگی است که اگر به او حمله کنی زبان از دهان بيرون آورد و اگر رهايش کنی باز هم زبان از دهان بيرون آورد.
 
اما چه آمریکا زبان از دهان بیرون بیاورد چه زبان در دهان فرو بَرَد انقلاب  اسلامی به پیروزی های خود ادامه خواهد داد و ما نیز همان جمله معروف شهید مظلوم آیت الله بهشتی را بخاطر بیاوریم که فرمود: ای آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. این همان فرمایش خداوند در قرآن کریم  است که می فرماید: «مُوتُوا بِغَیْظِکُمْ[2]»؛ از عصبانیت و ناراحتی تان بمیرید که مرگ بر آمریکای ملت ایران ترجمه فارسی همین آیه شریفه قرآن است و انشالله دوباره در روز 22 بهمن در سراسر کشور طنین انداز خواهد شد.
 
آری! این ذات پلید آمریکاست که بعد از حماسه 22 بهمن ملت انقلابی ایران نیز دوباره در گفتار و رفتار شیطان بزرگ ظاهر خواهد شد.
 
[1]- اعراف،176
[2]- آل عمران،119
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *