چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۴۱
۱۸

خودت قضاوت كن+تصویر

شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب: 334015
تعجب من اینجا بود كه رئیس دولت جدید، جناب حجت الاسلام دكتر روحانی، در صحبتهای خودشون عنوان می كردند كه دولت را با انبوهی از بدهی ها تحویل گرفته اند و...
به گزارش جهان، علی فارقی در وبلاگ "حرفی برای گفتن" نوشت:
روز پنجشنبه28آذر تصویری رو توی دنیای مجازی دیدم كه خیلی منو متعجب كرد. راستشو بخواین اكثر اخباری كه بهم میرسه رو با همه احترامی كه به گوینده دارم باورش نمی كنم. مخصوصاً اخبار سیاسی رو. تصویری كه دیدم نموداری رو نشون میداد كه دولت احمدی نژاد وقتی در سال 84 روی كار میاد دولت رو با بدهی خارجی بالای 20درصد تحویل می گیره و در طول هشت سال ریاست جمهوری ایشان این بدهی سیر نزولی و بعضا صعودی ناچیزی رو سیر می كنه تا اینكه در پایان دولت دهم بدهی خارجی دولت به عدد بی سابقه 10 درصد می رسه.

 
تعجب من اینجا بود كه رئیس دولت جدید، جناب حجت الاسلام دكتر روحانی، در صحبتهای خودشون عنوان می كردند كه دولت را با انبوهی از بدهی ها تحویل گرفته اند و...
 


خلاصه مطلب اینكه بعد دیدن تصویر رفتم به سایت www.tradingeconomics.com و متأسفانه یا خوشبختانه مطلب عكس صحیح بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آره خوب احمدی نژاد حوب میخوای بگیم برگرده؟
رضا
از این "عکس" های صحیح باز هم هست...
reza
کجا هستند کسانی که از دولت راستگویان!!!!! دفاع می کردند و می کنند؟؟؟ روز را شب وشب را روز جلوه می دهند و بعضی ها برای این که کم نیارند حاضر نیستند حق را که مثل روز روشنه بپذیرند
دولت راستگويان !!!!!!!!!
....
سعید
Finland
البته بخشی از بدهی ها بدهی های خارجی هستند . اول همه اطلاعات را صحیح منتشر کنید ، بعد خودتان قضاوت کنید.
خدا خیر بده این دوستمونو
امیر
اگه قراره اطلاعات صحیح منتشر بشه اول دولت اشتباه کرده که به بدهی خارجی اشاره ای نداشته
مهدی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد را عشق بود
شهرام
منظور آقای روحانی بیشتر بدهی داخلی بوده!
مثل بدهی به بانک ها، بانک مرکزی، سازمان تامین اجتماعی و . . .
Iran, Islamic Republic of
بدهی های داخلی همیشه بوده است و تقریبا با میزان کسری بودجه مساوی است . اگر آقای روحانی دولت را با بدهی های فراوانی تحویل گرفته چگونه است در حالیکه مردم اصلا انتظار سبد کالا ندارند به مردم سبد کالا میدهد؛ میشود بگویید با کدام پول تامین اعتبار شده است ؟؟ دولت بدهکار مگر پول دارد؟؟؟؟؟!!!!! اقا سعید و شهرام جواب بدهند
بهرام
دیگه چی داری بگی؟
اینگونه حرف زدن ضد ولایت فقیه است رهبری فرمودند از دولتهای گذشته به بدی یاد نکنید آنان هم برای کشور زحمت کشیدند. برای رئیس جمهور یک کشور اسلامی دور از شأن است که اینگونه سخن بگوید.
مصلحی
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود حداقل لینک خود صفحه رو میذاشتین تا راحتتر بشه پیداش کرد
یک ساعته دارم تو سایتش دور میزنم
تازه پیداش کردم
لینکش اینه :
http://www.tradingeconomics.com/iran/government-debt-to-gdp
وطن دوست
Finland
معمولا كسانى كه ضعف دارند اينگونه رفتار مى كنند، من سؤالى از آقاى رئيس جمهور محترم دارم ١-به فرض صحيح بودن اظهار نظرشون اگر از قبل اين مشکلاتى رو كه گفتند ميدانستند كانديد شدند. گفتن آنها در اين زمان با عرض معذرت نا بجاست، چرا كه زمان آن گذشته وجز تشويش بدنبال ندارد ٢-اگر اين موارد را كه گفته اند نمي دانسته اند ، مگر ما كارت دعوت برايش فرستاده بوديم.
آفرین...
ایرانیان
Iran, Islamic Republic of
احتمالا آقای احمدی نژاد همه پولها رو به خارجی ها داده و پولی نمونده که به پیمانکاران داخلی بده!!!!
احمد
حب و بغض بی دلیل انسان را کور و کر می کند. بغضی که نسبت به دولت گذشته داشتند علی رغم ادعای تاسیس دولت راستگویان که البته این خود یک تهمت ناروا به دولتهای گذشته هم هست مانع نشد که ایشان راست بگوید چون می خواستند در دولت گذشته هیچ نقطه روشنی نبینند !
مهدی
Iran, Islamic Republic of
یک خانمی بود که به شوهرش می گفت من از دست تو خیلی خون دل می خورم . شوهرش در میان روز سرزده به منزل امد و دید در غیاب او همسرش جگرها را به سیخ کشیده و مشغول پختن و خوردن است . اینجا بود که فهمید خانم در تنهائی چقدر خون دل می خورند .