شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۳
۱۱
در حاشیه تاکید رهبرانقلاب به نقش آفرینی خواص برای انتخابات؛

لحظه‌های تاریخ ساز؛ از فتنه ۸۸ تا انتخابات یازدهم اسفند/ «خواص» مراقب مردودی باشند +جزئیات

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 869425
اهمیت انتخابات سه هفته دیگر را از اینجا بیشتر می توان فهمید که رهبری معظم بر خلاف انتخابات‌های پیشین از ابتدای سال پرونده انتخابات یازدهم اسفند را در افکار عمومی گشودند.
لحظه‌های تاریخ ساز؛ از فتنه ۸۸ تا انتخابات یازدهم اسفند/ «خواص» مراقب مردودی باشند +جزئیات
گروه سیاسی جهان نيوز، حسین خان بابازاده: روزهای پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم و ایام فتنه پیچیده 88 بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی بحث خواص و موضع گیری آنها را به طور مکرر مطرح می کردند و از خواص میخواستند که مواضع صریح و روشن بگیرند.

پس از گذشت مدت زمانی ایشان صریحا تاکید کردند که خیلی خواص در سال 88 مردود شدند.

بحث خواص و رفتار آنها همیشه مهم بوده و ناظر به روز خاصی نیست. اما برخی بزنگاه های سیاسی عملکرد خواص را به طور جدی مهم می کند چرا که زمان شناسی اینجا مهم است. مثال بارز این موضوع یعنی لحظه شناسی خواص بحث توابین در صدر اسلام است که لحظه را نشناختند و بعد از شهادت امام حسین علیه السلام تازه به خود آمده و قیام کردند.   

اما در هفته های اخیر، رهبرانقلاب بار دیگر بحث خواص و تلنگر به آنها را مطرح کردند. محور فرمایشات ایشان این باره اهمیت فوق العاده انتخابات یازدهم اسفند مجلس و خبرگان است که خواص می توانند در شورآفرینی این انتخابات و ترغیب مردم به مشارکت و انتخاب درست نقش جدی ایفا کنند. دلیل هم مشخص است؛ انتخابات پرشور قدرت ملی می آورد، قدرت ملی امنیت ملی می آورد و امنیت ملی تهدیدات دشمن را خنثی می کند. اهمیت انتخابات سه هفته دیگر را از اینجا بیشتر می توان فهمید که رهبری معظم بر خلاف انتخابات‌های پیشین از ابتدای سال پرونده انتخابات یازدهم اسفند را در افکار عمومی گشودند.

وظیفه خواص هم سنگین است چون دشمن برای آنها برنامه دارد تا این افراد را دچار تردید، تأمل یا تعلل کند.

بزنگاه های حساس یک روز شرایط فتنه سال 88 است و یک روز شرایط قبل از انتخابات مجلس و خبرگان؛ در هر صورت ملت بزرگ ایران با لطف الهی، عنایت اهل بیت(ع)، دعای شهیدان و هدایت هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب از مسیرهای پرپیچ و خم دهه‌های گذشته نظیر فتنه های 78، 88 و یا وقایع دی 96 و آبان 98 و فتنه زن زندگی آزادی با هر کیفیت و سختی که شده به سلامت عبور کرده و خواهد کرد. خواص حسب جایگاهی که دارند می توانند به عبور راحت تر کشور و ملت از این مسیر کمک کنند و جایگاه خود را ارتقا دهند؛ می توانند هم همچون برخی پیشینیان مُهر مردودی را بر کارنامه خود ثبت کنند. البته که غفلت خواص می تواند ضربه های سنگینی را بر پیکره جامعه وارد کند.

خواص هم فقط چهره های شناخته شده نیستند؛ هرکسی که کلام موثری دارد، بر اساس فکر و شناخت عمل می کند، تابع جو نیست، جزو خواص محسوب می شود؛ حال این افراد می توانند سیاسی باشند یا روحانی، نظامی باشند یا مطبوعاتی، دانشجو باشند یا کاسب و... . البته که مسئولیت هرکس به میزان حوزه نفوذ اوست؛ قطعا یک چهره سیاسی شناخته شده که جزو خواص است با یک امام جماعت یا یک دانشجو تفاوت جدی دارند.

فیلم
https://jahannews.com/vdcb59bwsrhb0ap.uiur.html
jahannews.com/vdcb59bwsrhb0ap.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سال 88 هاشمی و ناطق و روحانی مردود شدن
Iran, Islamic Republic of
جناب خان بابای عزیز تکرار سخنان رهبری که دردی رو دوا نمیکنه بلکه باید با رقابتی کردن انتخابات به این سخنان عمل بشه
Iran, Islamic Republic of
در 88 صدر تا ذیلتون از احمدی نژاد حمایت کردین اونوقت چن سال بعد رد صلاحیتش کردین حداقل پای کاری که کردین وایستین
Denmark
...
رضا
Iran, Islamic Republic of
با توجه به تعریف وسیع اقا از خواص یعنی این سری احتمال داره خیلی از افراد عادی که جزو خواص هستن مردود بشن حتی یه استاد دانشگاه یا دانشجو یا امام جماعت

اخرالزمان کار سخته
رضی
Iran, Islamic Republic of
واقعا برادر رضا خیلی سخته
Iran, Islamic Republic of
باید فشار به شورای نگهبان آورده شود تا انتخابات را رقابتی کند و الا به این شکل فعلی باز هم اکثریت در آن شرکت نخواهند، مشکل شورای نگهبانه نه ملت
پدر مردم رو در اورديد ، توانايي اداره كشور را نداريدسالهاست كه كشور را نابود كرديد
همه كشور و زندگي مردم را غرق در توهم توطعه كرديد خسته نشديد
فهیم
Iran, Islamic Republic of
خواض مردودی هنوز جولان می‌دهند وو نفوذی در دستگاه‌ها دارند
Iran, Islamic Republic of
خواص غیر مردودی جولان نمیدن؟
Iran, Islamic Republic of
کجا برادر فهیم؟