کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چهارمین سالروز شهادت سردار سلیمانی

سوال از مخاطبان جهان نیوز؛ با شنیدن نام «حاج قاسم» یاد کدام مطلب یا خاطره در ذهن شما تداعی می‌شود؟

11 دی 1402 ساعت 14:30

از شما می خواهیم به ما بگویید که در این چهار سال و حجم مطالبی که از حاج قاسم دیده یا شنیده اید کدامیک از همه برای شما جذاب تر بوده است؟ و با شنیدن نام حاج قاسم سلیمانی یاد کدام موضوع می افتید؟


گروه جامعه جهان نیوز،هرمز راسخی: باور کردنی نیست که حاج قاسم چهار سال است در میان ما نیست. سیزدهم دی چهارمین سالگرد شهادت اوست که در 1:20 بامداد پنجشنبه سیزدهم دی 1398 با دستور مستقیم ترامپ تروریست در کنار فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

پس از چهار سال هنوز این داغ سرد نشده است. شاید اینگونه هم بتوان گفت که سال 98 دو شب یلدا به فاصله دو هفته داشت. در یلدای اول همه خوش بودند اما در یلدای دوم فرمانده محبوب ملت ایران و چهره بین المللی مقاومت به ماموریت بیش از چهل ساله‌اش پایان داد.

همه ما در این روزهای چهار سال بعد از شهادت سردار، ده‌ها یا صدها خاطره، فیلم، کتاب و نکته از حاج قاسم خوانده، دیده یا شنیده ایم. وصیت نامه حاجی را خوانده ایم یا اینکه تعابیر آقا، هم‌رزمان، اهالی سیاست و خانواده مطالبی شنیده ایم.

از شما می خواهیم به ما بگویید که در این چهار سال و از بین حجم مطالبی که از حاج قاسم دیده یا شنیده اید؛ کدامیک از همه برای شما جذاب تر بوده است؟ و با شنیدن نام حاج قاسم سلیمانی یاد کدام موضوع می افتید؟ برای نمونه یاد «نمک ریختن در چشم برای نخوابیدن»، یاد آن «گل گرفتن سر نماز»، یاد «جمهوری اسلامی حرم است»، یاد «پایان داعش» و ... .

شنیدن نام حاج قاسم سلیمانی تداعی کننده چیست؟
آن را برای ما در حد یک جمله یا نهایتا دو خط در قسمت نظرات همین مطلب بنویسید.

موارد ارسالی شما در سیزدهم دی مصادف با روز شهادت سردار قاسم سلیمانی عزیز در جهان نیوز منتشر خواهد شد.

فیلم

بیشتر بخوانید:
روایت جهان‌نیوزی‌ها از لحظه‌ای که خبر شهادت حاج قاسم را شنیدند



کد مطلب: 864611

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/864611/سوال-مخاطبان-جهان-نیوز-شنیدن-نام-حاج-قاسم-یاد-کدام-مطلب-یا-خاطره-ذهن-تداعی-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com