کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات جدید فاضل میبدی:

برجام‌کُشان نگذاشتند ظریف مشکل تحریم را حل کند!/ مدیران دولت رئیسی باید در حضور مردم عذرخواهی کنند!

28 آذر 1402 ساعت 13:27

معتقدم مديران دولت سيزدهم بايد در حضور مردم عذرخواهي كنند كه چرا اجازه ندادند برجام در اسفندماه 99 و ارديبهشت ماه 1400 اجرايي شود!


گروه سیاسی جهان نیوز: محمد تقی فاضل میبدی، روحانی شاذگوی اصلاح طلب در جدیدترین مواضع خود در گفتگو با روزنامه اعتماد گفته است: «جوي كه امروز در اين دولت عليه دولت دوازدهم ايجاد شده و هر مشكلي را به گردن دولت قبل مي‌اندازد، همان خط احمدي‌نژاد است. بر اين اساس چهره‌اي مانند جواد ظريف كه انسان كارشناسي بود و در حال حل مشكل تحريم در دولت قبل بود و برجام‌كشان و كاسبان تحريم نگذاشتند، چه خسارت‌هايي به كشور زدند. همين مديراني كه امروز در مجلس و دولت و شهرداري و...حضور دارند و دلواپس و مخالف برجام و...بودند، در برابر وضعيت اقتصادي و نرخ دلار، وضعيت تورم و فقر گسترده مردم سكوت كرده‌اند».

این چهره اصلاح طلب همچنین گفته است: «شما ببينيد روزگار ما به كجا كشيده كه دلار به بالاي 50هزار تومان رسيده، بسياري از طرح‌هاي توليدي مملكت تعطيل شده، سفره‌هاي مردم كوچك شد و كشور براي سرمايه‌گذاري‌هاي نفتي و گاز و زيرساخت‌ها با مشكلات بنيادين مواجه است.وضعيت آلودگي هوا را ببينيد، بيكاري و خط فقر و... را بررسي كنيد اگر برجام در سال 99 احيا شده بود، پول‌هاي ايران آزاد مي‌شد، صادرات نفت رسمي و قانوني آغاز مي‌شد و... اقتصاد ما بسيار جلوتر بود. حدود 500ميليارد دلار بر اثر اين برجام‌كشي ضرر نصيب اقتصاد ايران شد. معتقدم مديران دولت سيزدهم بايد در حضور مردم عذرخواهي كنند كه چرا اجازه ندادند برجام در اسفندماه 99 و ارديبهشت ماه 1400 اجرايي شود».



ظاهرا جناب میبدی به یاد ندارند که قرار بود تحریم ها در سال 94 همه با هم لغو شوند. این توهین به افکار عمومی است که سخنی از وعده پنج سال گذشته مطرح نشود و تخیلات احیای برجام در سال 99 برای جلب توجه بیان شود.

فارغ از این موضوع میبدی گفته است: «معتقدم مديران دولت سيزدهم بايد در حضور مردم عذرخواهي كنند كه چرا اجازه ندادند برجام در اسفندماه 99 و ارديبهشت ماه 1400 اجرايي شود»! جهت اطلاع؛ دولت سیزدهم کار خود را در مرداد 1400 شروع کرد!

به آقای میبدی باید تاکید کرد که برجام را کسانی کشتند که در مقابل بیان نقایص آن عصبانی می‌شدند و به جای رفع عیوب به منتقدان حمله می کردند.

جنابشان که نگران نرخ دلار هستند چه خوب است مشخص کنند در هشت سال دولت روحانی کجا در مقابل 10 برابر شدن نرخ ارز، نجومی شدن قیمت مسکن و روزانه 700 کشته کرونا موضع گرفته اند تا صدق گفتار امروزشان را هم باور کنیم؟

درباره «فاضل میبدی» بیشتر بخوانید:

آمریکا شر ما را می‌خواهد ولی باید به توافق برسیم!
حجاب را به خود مردم بسپارند و مسائل دولتی را حل کنند
روش های امام خمینی حجت مطلق نیست!
امام حسین(ع) در روز عاشورا پیغام فرستاد که بیایید صلح کنیم

فیلتر اینستاگرام ایران را منزوی می‌کند!
وجود سکولاریسم در حوزه هیچ عیبی ندارد
برخی روحانیون عادت دارند که فقط از نظام تعریف کنند

برگزاری مراسم‌های محرم اصلا واجب نیست 
گرانی بنزین کار نظام بود ولی به دولت حمله می‌کنند
اهانت روزنامه اصلاح طلب با سرمقاله فاضل میبدی
ظریف با خردی که داشت ایران را از انزوا خارج کرد


کد مطلب: 863038

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/863038/برجام-ک-شان-نگذاشتند-ظریف-مشکل-تحریم-حل-کند-مدیران-دولت-رئیسی-باید-حضور-مردم-عذرخواهی-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com