کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گردش در تاریخ یک خاندان منحوس؛ شماره ۷۳

وفاداری به شوهر را از فرح پهلوی یاد بگیرید! +فیلم

19 آذر 1401 ساعت 12:47

اخیراً عکسی از فرح پهلوی که هنوز حلقه ازدواج همسرش محمدرضا پهلوی را پس از گذشت بیش از چهل سال از مرگش در دست دارد، توسط سلطنت طلبان منتشر شده و آن را نمادی از عشق و علاقه این زن و شوهر به یکدیگر معنا کرده‌اند.


گروه تاریخ جهان نیوز: اخیراً یکی از اکانت‌های توئیتری وابسته به سلطنت طلبان با حمله به همسران شهدایی که پس از شهادت همسرشان ازدواج کرده‌اند، تصویری از فرح پهلوی را منتشر کرده که هنوز حلقه ازدواج همسرش محمدرضا پهلوی را پس از گذشت بیش از چهل سال از مرگ او در دست دارد.

فارغ از عفت مثال زدنی خانواده شهدا و همچنین نبود منع برای ازدواج دوباره بعد از فوت همسر و حتی توصیه های جدی بر این امر، حلقه ازدواج نمادی از عشق و علاقه و تعهد زوجین به یکدیگر است اما واقعیت عشق و وفاداری فرح و محمدرضا به یکدیگر در زندگی زناشویی را از خود خاندان پهلوی پیگیری می‌کنیم؛ ضمن آنکه اندک مقایسه زنان عفیفه با عناصر تماما فاسد پهلوی جفا به آنان است.

بیشتر بخوانید:
وقتی شاه همسرش را برای رقص به کارتر قرض داد!
زن، زندگی، آزدی یعنی فرح! +عکس

ماجرای حضور دوست پسر فرح در کنار بستر شاه! +فیلم

خاطرات و اسناد به جا مانده از این خاندان حکایت از فساد اخلاقی این شخص پس از ازدواج با محمدرضا پهلوی دارد. فرح حتی گاهی اوقات رعایت شأن و جایگاه ملکه را نمی‌کرد و با هر بی‌سر و پایی طرح مراوده می‌ریخت.

از رابطه جنسی با دوست ایام تحصیلی‌اش(فریدون جوادی) در زمانی که چند سال از ازدواجش با شاه می‌گذشت و حتی صاحب فرزند هم شده بود تا ماجرای حضور دوست پسر فرح در کنار بستر شاه در آخرین روزهای زندگی ننگین شاه.

ماجرای اعتراض مادر شاه به حجم فساد فرح
پیش از این جهان نيوز درباره فساد و روابط غیر اخلاقی فرح گزارشی‌هایی را منتشر کرده است. در یکی از این گزارش‌ها خاطره‌ای به نقل از مادر شاه آمده بود: «یک روز، خود فرح را خواستم و به او نهیب زدم که زنیکه گدا ! خجالت نمی‌کشی این قبیل کارها را در جلوی چشم کارکنان دربار انجام می‌دهی؟ فرح گفت: درست گفته‌اند که شاه می‌بخشد، شیخ علیخان نمی‌بخشد! خود محمدرضا مرا آزاد گذاشته، آن وقت باید به تو حساب پس بدهم؟ من آزاد هستم و اختیار پایین‌تنه‌ام را دارم! خلاصه خیلی بی‌حیایی کرد.»
 

دانلود فیلم فساد اخلاقی فرح پهلوی

فرح پهلوی همسر شاه مخلوع ایران یکی از بازمانده‌های رژیم پهلوی است که بیش از چهل سال است با ثروتی که از مردم ایران غارت کرده زندگی لاکچری را برای خود فراهم کرده است.

این سارق اموال مردم ایران، به بهانه دل سوزی برای همین مردم در طول این سال‌ها تلاش کرده به مناسبت‌های مختلف و برای دیده شدن فعالیت‌های سیاسی بر علیه جمهوری اسلامی انجام دهد.

معمولا فعالیت این چهره فراموش شده پهلوی توسط رسانه‌های معلوم الحال و وابسته ضدانقلاب به صورت گسترده پوشش داده می‌شود. رسانه‌هایی که تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با استفاده از تحریفات گسترده چهره‌ای غیر واقعی و تطهیر شده از دوران حکومت پهلوی نشان دهند و این خاندان را دلسوز مردم ایران نشان دهند.

همه چیز در قاموس پهلوی‌ها دروغ است. شعار آزادی آنها مردم ایران را یاد خفقان زمان شاه و شکنجه‌های ساواک می‌اندازد. حرف زدنشان از اقتصاد، مردم ایران را به یاد فقر در زمان پهلوی، عیاشی خاندان سلطنت، مسافرت‌های خارج از کشور، کاخ‌های چند هکتاری و سرقت اموال مردم می‌اندازد. حلقه ازدواج فرح، افراد را به یاد خاطرات هرزگی او می‌اندازد. شعار حقوق زنان آنها هم یادآور کالا بودن زن، کشف حجاب اجباری و... در دوره پهلوی است.

بیشتر بخوانید:
معروف‌ترین فساد جنسی «فرح پهلوی» چه بود؟
وقتی رئیس جمهور آمریکا تحمل دوری فرح را نداشت +فیلم
مردم باید یاد بگیرند بدون کالاهای اساسی هم زندگی کنند! +فیلم
ماجرای تصمیم رضا پهلوی برای تجاوز به دختر میزبان! +فیلم
عروسی گران قیمت فرح پهلوی در شب یلدا +عکس و فیلم
علاقه ویژه نوه اعلی حضرت به برهنگی +تصاویر شرم‌آور
ماجرای جشن تولد ۴۰ هزار دلاری فرح با بهترین آشپز دنیا

از خودگذشتگی اعلی حضرت در توزیع ثروت ملی +جزئیات
ماجرای طمع شاه به همسر رئیس جمهور فیلیپین +عکس


کد مطلب: 821860

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/821860/وفاداری-شوهر-فرح-پهلوی-یاد-بگیرید-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com