دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
وحید شمسایی:

ژاپن در حد فوتسال ایران نیست ولی از نظر ساختار هزار سال از ما جلوتر است/ ژاپن برای ۲۰۳۶ برنامه دارد، ولی ما نمی‌توانیم برای ۳ ماه دیگر برنامه‌ریزی کنیم

سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 815056
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: مسئول فنی ژاپن گفت ما سال ۲۰۳۶ قهرمان جهان می‌شویم؛ اگر ما می‌توانیم برای ۳ ماه دیگر برنامه‌ریزی کنیم به من خبر بدهید!
ژاپن در حد فوتسال ایران نیست ولی از نظر ساختار هزار سال از ما جلوتر است/ ژاپن برای ۲۰۳۶ برنامه دارد، ولی ما نمی‌توانیم برای ۳ ماه دیگر برنامه‌ریزی کنیم
گروه ورزشی جهان نيوز: شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا برگزار شد و در نهایت تیم‌های ایران و ژاپن به دیدار فینال راه یافتند.

در دیدار فینال تیم ملی فوتسال ژاپن توانست  با نتیجه ۳ بر ۲  ایران را شکست دهد و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد و ایران نایب قهرمان شد.

شکست سه بر دو ایران برابر سامورایی‌ها می‌تواند تجربه خیلی خوبی برای آینده فوتسال کشورمان باشد تا دیگر شاهد این اشتباهات و از دست رفتن قهرمانی نباشیم.

وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال و سرمربی کنونی تیم ملی فوتسال ایران هم با حضور در برنامه فوتبال برتر به دلایل شکست تیم ملی فوتسال برابر ژاپن در فینال جام ملت‌های آسیا پرداخت. در ادامه بخشی‌هایی از صحبت‌های سرمربی تیم ملی فوتسال در این برنامه را می‌خوانید:

شمسایی با اشاره به اینکه ژاپن در حد فوتسال ایران نیست اظهارداشت: ولی از نظر ساختار ۱۰۰۰ سال از ما جلوتر است.

وی در ادامه افزود: مسئول فنی ژاپن گفت ما سال ۲۰۳۶ قهرمان جهان می‌شویم؛ اگر ما می‌توانیم برای ۳ ماه دیگر برنامه‌ریزی کنیم به من خبر بدهید!

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: باید تیم ملی جوانان، امید و زیر ۲۳ سال راه بیفتد. باید قهرمان آسیا باشیم و جزو ۴ تای دنیا؛ به شرط برنامه‌ریزی و صبر.
https://jahannews.com/vdccppq4e2bqsx8.ala2.html
jahannews.com/vdccppq4e2bqsx8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *