شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱۳
سردرگمی در اردوگاه اصلاحات؛

نمازی(دو ماه پیش): احتمال حمایت ما از لاریجانی بسیار بالاست/ نمازی(امروز): در حالت ناچاری هم از لاریجانی حمایت نمی‌کنیم/ گزینه قوی کارگزاران محسن هاشمی است

سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 754291
تا جایی که اطلاع دارم حزب در حالت ناچاری هم قصد حمایت از کاندیدای نظامی و علی لاریجانی را ندارد.
نمازی(دو ماه پیش): احتمال حمایت ما از لاریجانی بسیار بالاست/ نمازی(امروز): در ناچاری هم از لاریجانی حمایت نمی‌کنیم/ گزینه قوی کارگزاران محسن هاشمی است
گروه سیاسی جهان نيوز: «علی محمد نمازی»، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران و فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه با وجود همه مخالفت های محسن هاشمی باز هم بیشترین تمرکز روی کاندیداتوری او در حزب وجود دارد، گفته است: اگر چه کاندیدای احتمالی و قوی حزب کارگزاران در این زمان محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران است اما باز هم نمی توان به طور رسمی چیزی را اعلام کرد چراکه شرایط شورای نگهبان مشخص نیست.

نمازی در ادامه گفت: تا جایی که اطلاع دارم حزب در حالت ناچاری هم قصد حمایت از کاندیدای نظامی و علی لاریجانی را ندارد.

بیشتر بخوانید:
لوکوموتیو نظام به لبه پرتگاه رسیده
دولت روحانی را باید شش ماه تمدید کرد!
 
ادعای نمازی درباره عدم حرکت به سوی لاریجانی حتی در صورت ناچاری در حالی مطرح می شود که خود او در آذرماه امسال یعنی حدود دوماه پیش گفته بود: «علی لاریجانی باهوش و سیاست‌مدار است. زمانی که رئیس صدا‌و‌سیما و وزیر ارشاد بود، سابقه خوبی نداشت و در مقابل اصلاح‌طلبان بود. البته اکنون حزب کارگزاران اگر مجبور باشد از علی لاریجانی حمایت می‌کند، به این دلایل و به دلیل طرفدار نداشتن، استفاده از کاندیدای استیجاری بسیار قوی است اما نمی‌توان به‌سادگی به طرف کاندیدایی به غیر از کاندیدای اصلاح‌طلب رفت».


نمازی گفته بود: «لاریجانی فعلی، نشان داده است که با اصلاح‌طلبان بهتر کار می‌کند. مثلا مصوب‌کردن برجام و تلاش برای تثبیت لایحه اما لاریجانی از روحانی بسیار زرنگ‌تر است و هم وقت و انرژی بیشتری دارد و هم جوان‌تر است، از نظر خانوادگی هم در حوزه اداره کشور قوی‌تر بوده و هم خطرپذیرتر از روحانی است‌».

سردرگمی اصلاح طلبان به دلیل کاهش جدی اعتبار افکار عمومی و عدم وجود یک کاندیدای مورد اقبال جامعه باعث تغییر مستمر مواضع افراد این جریان شده است.

حتی کارگزاران در حالی از محسن هاشمی به عنوان گزینه مدنظرشان نام می برند که وی نه تنها وزن و صلاحیت لازم را برای ریاست جمهوری ندارد بلکه خود او هم گفته است که قصد کاندیداتوری ندارد. حتی محسن هاشمی گفته بود: «با وضعیتی که الان هست فکر نمی‌کنم هیچ عاقلی کاندیدای ریاست جمهوری شود. شرایط کشور بسیار سخت است و کسی که خود را کاندیدا می‌کند به قول غربی‌ها باید سوپرمن باشد».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمداسماعیل پیرمرادیان
Iran, Islamic Republic of
...
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
کارنامه محسن هاشمی در شهر شورای مردود است آزموده را دوباره آزمودن خطاست.
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
ببخشید منظورم شورای شهر بود.
Iran, Islamic Republic of
خدا به ما و کسانی که طرفدار اینا هستند رحم کنه!! چطور حرف می زنند!!!
Iran, Islamic Republic of
از این شاخه به اون شاخه...ض
مجید
Iran, Islamic Republic of
در شورای شهر تهران موفق نبودید
Romania
شما را سر کار گذاشته اند جهان! همیشه از اصلاح طلب ها بترسید
Iran, Islamic Republic of
مردم ... چرا باید به پسر مرحوم هاشمی رای بدهند؟!
Iran, Islamic Republic of
واقعا جرا؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا چرا؟
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
تا مردم را کی بدانید!
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات به تاریخ با سوابق بسیار بسیار زشت می پیوندد و برای همیشه دفن خواهد شد به یاری حضرت مهدی ع