کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزافه گویی جدید روحانی اصلاح طلبان:

چرا مشکلمان را با آمریکا حل نمی کنیم؟/ قطع ارتباط کامل و شاخ و شانه کشيدن در هيچ کشور ديگری باب نيست/ روحانی باید روی برجام ۲ ایستادگی می‌کرد

3 مهر 1399 ساعت 12:05

دکتر روحاني بعد از به ثمر رسيدن برجام از برجام دو در زمان اوباما سخن گفت و بايد روي اين مساله مي‌ايستاد.


گروه سیاسی جهان نیوز: محمد تقی فاضل میبدی، روحانی شاذگوی اصلاح طلب که چندی پیش گفته بود «تا ابد به آمریکا "شیطان بزرگ" گفتن، معقولانه نیست» و در روزهای بعد از ترور حاج قاسم سلیمانی توسط دولت تروریست امریکا هم با بیان جمله «چرا جنگ؟ چرا کینه؟ چرا مرگ بر این کشور و آن کشور؟» ننگ جدیدی را در پرونده خود ثبت کرده بود، این بار طی یادداشتی در روزنامه آرمان پیرامون مشکلات اقتصادی کشور و ارتباط این موضوع به ارتباط بین ایران و آمریکا گفته است: «قطع ارتباط کامل و مرتب شاخ و شانه کشيدن، در هيچ کشور ديگري باب نيست». سخت است که با وجود آشکار شدن ابعاد رفتار دولت تروریست آمریکا و ناکارآمدی اصلاح طلبان حاضر در مناصب به این جنس اظهارات ذلیلانه میبدی دیگر نام جهالت گذاشت.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات فاضل میبدی را در ادامه خواهید خواند:

*ما چند سال است گرفتار مشکلات اقتصادي هستيم و بنده هم بر اين باورم که پاره‌اي از مشکلات ما دست آمريکاست اما سوال اصلي اين است که چرا بعد از 40 سال نبايد مشکلمان را حل کنيم؟

*کشورهاي ديگر هم در دنيا هستند که با عزت و استقلال زندگي مي‌کنند و مشکلي ندارند يا به حد ما ندارند. درواقع هر کشوري ممکن است مشکل داشته باشد اما قطع ارتباط کامل و مرتب شاخ و شانه کشيدن، در هيچ کشور ديگري باب نيست.

درباره «فاضل میبدی» بیشتر بخوانید:
روش های امام خمینی حجت مطلق نیست!
اگر به حجاب این خانم‌ها گیر بدهیم به نفع ایران و اسلام نیست!
وجود سکولاریسم در حوزه هیچ عیبی ندارد
برخی روحانیون عادت دارند که فقط از نظام تعریف کنند


*دکتر روحاني بعد از به ثمر رسيدن برجام از برجام 2 در زمان اوباما سخن گفت و بايد روي اين مساله مي‌ايستاد. شيطنت آمريکايي‌ها با توجه به سوابق قبلي، قابل پيش‌بيني بود اما نکته مهم، حل اقتصاد کشور است و موقعي حل مي‌شود که تحريم‌ها برداشته شود.

*دولت از جهات متعدد تحت فشار است ولي بايد با مردم شفاف صحبت کند. سياست خارجي چگونه است و وزارت خارجه کجاست؟ از آن طرف تصميم‌گيري شوراي شهر مبني بر نامگذاري يک خيابان به نام يک هنرمند- که برگزاري هر جلسه‌اش ميليون‌ها تومان هزينه دارد- با سر دادن شعار برخي عوض مي‌شود.
 


کد مطلب: 740567

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/740567/چرا-مشکلمان-آمریکا-حل-نمی-کنیم-قطع-ارتباط-کامل-شاخ-شانه-کشيدن-هيچ-کشور-ديگری-باب-روحانی-باید-روی-برجام-۲-ایستادگی-می-کرد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com