يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۲
هفته سی و پنجم؛

فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از«ماجرای روضه محمود کریمی در منزل حاج قاسم» تا «گریه محافظان رهبری به خاطر مرخص شدن»

جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 739374
جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته سی و پنجم از فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در مقابل دیدگان شماست.
فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در هفته‌ای که گذشت/ از«ماجرای روضه محمود کریمی در منزل حاج قاسم» تا «گریه محافظان رهبری به خاطر مرخص شدن»
گروه چند رسانه ای جهان نيوز: در هفته گذشته مهمترین خبر برای مردم کشور بازگشایی مدارس در ایام کرونایی بود.

علی رغم تمام انتقاد های موجود در تصمیم دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا مدارس از شنبه پانزده مهر با رعایت تمام پروتکول های بهداشتی بازگشایی شد.

خبر مهم دیگر حواشی به وجود آمده برای منبری معروف حجت الاسلام پناهیان بود. فیلم واکنش پناهیان به خبر ملک میلیاردی وی جز پر بازدیدهای بخش چند رسانه ای قرار گرفت.

به فراخور ماه محرم نیز نماهنگ ها و مداحی های این هفته سایت جهان نيوز نیز مورد قبول مخاطبان بسیاری قرار گرفت.

در این هفته نیز سایت رهبر انقلاب فیلمی از خاطره جالب رهبری در دوران دفاع مقدس را به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس را منتشر کرد که بسیار دیدنی و شنیدنی می باشد.

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته سی و پنجم از فیلم‌های پربازدید جهان نيوز در مقابل دیدگان شماست.


ماجرای روضه محمود کریمی در منزل حاج قاسم

روایت منتشر نشده حاج محمود کریمی از احترام ویژه و پذیرایی شهید حاج قاسم سلیمانی از مهمانان روضه‌ی هفتگی در منزلشان با تصویر سازی و نقاشی شن: علی برنایی را ببینید.

دانلود فیلم ماجرای روضه محمود کریمی در منزل حاج قاسم
 

نماهنگ زیبای «خداحافظ»/ نریمان پناهی

نماهنگ ویژه ماوا با عنوان شب های دلتنگی خداحافظ با صدای کربلایی نریمان پناهی و اثری مشترک از عقیق و ماوا را در ادامه خواهید دید.

دانلود نماهنگ زیبای «خداحافظ»/ نریمان پناهی


دستور اخلاقی استاد عالی برای ترک گناه

گزیده بیانات حجت الاسلام عالی درباره روشهای اخلاقی ترک عادات زشت را در این پادکست خواهید شنید.

دانلود دستور اخلاقی استاد عالی برای ترک گناه


واکنش پناهیان به ماجرای ملک چند میلیاردی

حجت الاسلام پناهیان: تعجب من از کسانی است که باور می‌کنند، باید حرف کسانی که با اسم عدالت‌خواهی تقوا را سر کشیده‌اند، باور کرد؟

دانلود فیلم واکنش پناهیان به ماجرای ملک چند میلیاردی

گریه محافظان رهبرانقلاب از مرخص شدن

خاطره ای از همراهی رهبر انقلاب با شهید چمران در روزهای اول جنگ را در شب خاطره دفاع مقدس می توانید مشاهده نمایید.

دانلود فیلم گریه محافظان رهبری از مرخص شدن
 

انسان‌هایی که سگ می شوند!

کانال تلگرامی هاون مدیا فیلمی از بی‌هویت‌سازی انسان را منتشر کرد: این صحنه ای از یک فیلم یا نمایشی در تئاتر هم نیست، این همون جاهلیت مدرنیه که مقام انسانیت رو از مردان و زنان غربی گرفته و اونا رو تبدیل به موجوداتی بی هویت کرده که از زندگی به سبک حیوانات لذت میبرند تنها در انگلستان بیش از 10 هزار مورد از افراد با سگ زندگی میکنند.

دانلود فیلم انسانهایی که سگ می شوند
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *