کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ویژگی‌های لاریجانی برای ریاست جمهوری به روایت مشاورش؛

لاریجانی تمام مشکلات نظام را می‌داند/ بسیار باهوش است/ سلامت رفتاری و اخلاقی دارد/ مورد تأیید مراجع قم و نجف است/ در سطح بین المللی هم وزن قابل قبولی دارد

12 شهريور 1399 ساعت 12:13

منصور حقیقت پور، مشاور ارشد رئیس مجلس دهم گفته است: اگر مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری به آقای لاریجانی اقبال کنند مطمئن هستم که او طرح نوینی برای حل مشکلات جمهوری اسلامی ایران در آستین دارد.


گروه سیاسی جهان نیوز: منصور حقیقت پور، عضو فراکسیون رهروان ولایت (حامیان لاریجانی) مجلس نهم و مشاور ارشد رئیس مجلس دهم به تازگی گفته است: «اگر مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری به آقای لاریجانی اقبال کنند مطمئن هستم که او طرح نوینی برای حل مشکلات جمهوری اسلامی ایران در آستین دارد».

حقیقت پور پیش تر هم در گفتگوهایی مدعی شده بود «نظام می‌تواند از لاریجانی در انتخابات ۱۴۰۰ استفاده کند»!

به گزارش جهان نیوز، فارغ از نقد اظهارات حقیقت پور، بخش های مهم محتوای گفتگوی او با سایت اصلاح طلب نامه نیوز را در ادامه خواهید خواند:

*آقای لاریجانی تمام مشکلات نظام را می داند، بسیار باهوش است، برای مسائل و مشکلات نظام راهکار دارد، ارتباط خوب او با نخبگان بر کسی پوشیده نیست.

*آقای لاریجانی سلامت رفتاری و اخلاقی دارد. او مورد تأیید مراجع قم و نجف هستند. در ملاقات ایشان با مراجع نجف حضور داشتم و دیدم که همه مراجع احترام زیادی برای آقای لاریجانی به خاطر مرحوم پدرشان قائل بودند.

*آقای لاریجانی در سطوح مختلف اجرایی، فرهنگی و تقنینی فعالیت کرده است. او در اوایل دهه هفتاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. سپس ریاست سازمان صداوسیما را برعهده گرفت. بعد در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی حضور یافت و در دوره ای نیز مسئول مذاکرات هسته ای ایران با طرف های خارجی بود. در مجلس هم که سه دوره ریاست را برعهده داشت و امروز می توان گفت با تمام ریزه کاری های مدیریت و برنامه ریزی کشور آشنا است.

بیشتر بخوانید:
یک عده بزرگان نظام مثل لاریجانی را لگدمال کردند!
وزن سیاسی لاریجانی به وقت خروج از پارلمان چقدر است؟


*او در سطح بین المللی دارای وزن قابل قبولی است و تمام روسای جمهوران و روسای پارلمانی کشورها می دانند او اهل مذاکرات حرفه ای سیاسی است بنابراین معتقدم آقای لاریجانی با این عقبه و کارنامه گرانبها سرمایه ای برای کشور و نظام محسوب می شود.

*اگر مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری به آقای لاریجانی اقبال کنند مطمئن هستم که او طرح نوینی برای حل مشکلات جمهوری اسلامی ایران در آستین دارد.

بیشتر بخوانید:

پروژه اصلاح طلبان برای ریاست جمهوری ظریف

*ظریف در حوزه سیاست خارجی تنها نقش آفرین بوده است بنابراین بافت مشکلات و مسائل داخل کشور را نمی شناسد چون در این حوزه فعال نبوده است. لذا فکر می کنم ظرفیت آقای لاریجانی خیلی بالاتر از آقای ظریف است. آقای لاریجانی بیشتر مسائل داخلی را می شناسد و به امور اداره کشور مسلط است.


کد مطلب: 738641

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/738641/لاریجانی-تمام-مشکلات-نظام-می-داند-بسیار-باهوش-سلامت-رفتاری-اخلاقی-مورد-تأیید-مراجع-قم-نجف-سطح-بین-المللی-هم-وزن-قابل-قبولی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com