کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پروانه سلحشوری، عضو فراکسیون امید:

من تلویزیون نگاه نمی‌کنم/ دل‌های مردم پر از کینه است/ خنده‌های روحانی به دل مردم یک زخم کاری زد

11 آذر 1398 ساعت 9:48

نادیده گرفتن مردم بسیار خطرناک است، تصمیم‌گیران باید بدانند این کار چه عواقبی دارد، شاید تا یک مدتی مردم خاموش شوند اما دل‌ها پر از کینه است که باید فکری کرد.


گروه سیاسی جهان نیوز: پروانه سلحشوری، عضو فراکسیون امید که دو سه روز پیش اغتشاشگران مسلح را مردم معترض نامیده بود، در گفتگو با خبرگزاری اصلاح طلب ایلنا گفته است: «شاید تا یک مدتی مردم خاموش شوند اما دل‌ها پر از کینه است که باید فکری کرد». از خانم سلحشوری باید پرسید عامل تشکیل این کینه که مدعی آن هستند غیر از دولت‌های روحانی و مجلس دهم است که خانم سلحشوری عضو برجسته آن هستند. شاید اگر در طول چند سال گذشته وکیل الدوله هایی مثل سلحشوری وظایفشان را انجام می دادند کار به اینجا نمی‌رسید.


به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات سلحشوری را در ادامه خواهید خواند:

*کشور در شرایط خوبی به سر نمی‌برد ما باید برای مردم احترام قائل شویم به همین خاطر مجلس باید هوشیارانه عمل کند.

*من به شخصه تلویزیون نگاه نمی‌کنم اما گفته می‌شود اخبار به شدت یک سویه است که همین امر مردم را به سمت منابع دیگری سوق می‌دهد، آن هم منابعی که مشخص نیست صحت اخباری که بیان می‌کنند در چه حدی است.

*مردم عصبانی و سرخورده هستند،‌ در این چند روز تحقیر شده‌اند. فشار اقتصادی از یک سو سرخوردگی از سوی باعث شده است امروز فکر کنند انسان بودن‌شان کتمان شده است.

بیشتر بخوانید:
«امر به معروف» حال مردم را بد می‌کند!
داد و بیداد پروانه سلحشوری برای چند محکوم امنیتی
عمل کردن گردنم و درد دستم، ثمره سال‌ها پوشیدن چادر بود!


*نادیده گرفتن مردم بسیار خطرناک است، تصمیم‌گیران باید بدانند این کار چه عواقبی دارد، شاید تا یک مدتی مردم خاموش شوند اما دل‌ها پر از کینه است که باید فکری کرد. 

*سال‌هاست تصمیم گیران با مردم در ارتباط نیستند وظیفه حکم می‌کند به مردم احترام بگذاریم، زخمی که خنده‌های آقای روحانی به دل مردم زد یک زخم کاری است.


کد مطلب: 709564

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/709564/تلویزیون-نگاه-نمی-کنم-دل-های-مردم-پر-کینه-خنده-های-روحانی-دل-یک-زخم-کاری-زد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com