سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۵
۱۱۷
چند نکته مهم؛

درباره حذف «۹۰» از کنداکتور شبکه ۳/ چرا حواس «عادل» جمع نیست؟

سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 678704
حمایت عجیب برخی سلبریتی‌های پرحاشیه و حتی ضدانقلاب خارج نشین که همگی یک مرتبه بیننده ۹۰ و طرفدار فردوسی پور و به طریق اولی دلسوز رسانه ملی می شوند، به سود آینده کاری این مجری توانمند نخواهد بود.
درباره حذف «۹۰» از کنداکتور شبکه ۳/ چرا حواس «عادل» جمع نیست؟
گروه سیاسی جهان نيوز، حسین خان بابازاده: صبح دوشنبه بود که خبری از سوی مدیر گروه ورزش شبکه سه منتشر شد که برنامه 90 از سال بعد با رویکرد جدیدی به سیما خواهد آمد و قرار است از توان فردوسی پور برای تمام رشته های ورزشی استفاده شود و احتمالا او به عنوان قائم مقام شبکه ورزش منصوب شود. شامگاه دوشنبه شب هم عادل فردوسی پور در گفتگو با ایرنا خبر از عدم پخش 90 داد و گفت: «به دستور مدیر شبکه سه برنامه 90 از جدول پخش برنامه های شبکه خارج شد» و در بخشی دیگر گفته بود: «برنامه 90 فرزند من است و حاصل زحمات طاقت فرسا و شبانه روزی صدها نفر که خالصانه برای رسیدنش به جایگاه امروز تلاش کرده اند. ممکن نیست آدم فرزندش را با پست و مقام معاوضه کند». این بهانه و همچنین چالشی که بین فردوسی پور و فروغی، مدیر جدید شبکه 3 در برخی افکار عمومی ایجاد شده و آخرین مورد آن هم در جشنواره جام جم بود که عادل بعد از دریافت جوایز بدون نام بردن از فروغی او را به رگبار طعنه بست، باعث شد که از شب گذشته این حواشی چالش گونه بار دیگر برجسته شود.

در این باره چند نکته بخوانید:

1. هر رسانه ای و به طریق اولی صدا وسیما که به عنوان یک رسانه فراگیر و البته ملی که در حال فعالیت است مسئولانی دارد که سیاست هایی را دنبال می کنند. شاید این بدیهی ترین اصل در مدیریت یک رسانه باشد که ساعات پخش برنامه را تغییر بدهند، در جزئیات آن مواردی را طلب کنند و اصلا بخواهند بعد از حدود 19 سال در اجرای یک برنامه خواهان اعمال تغییراتی باشند.

2. قرار دادن آنتن زنده رسانه عمومی در اختیار یک برنامه ورزشی که روز به روز در اثر زحمات عوامل آن، علاقمندی مردم و البته همراهی ویژه مسئولان تا حد قابل توجهی رشد داشته نباید حس طلبکاری و مدعی بودن را در عوامل سازنده 90 ایجاد کند و بر این امر خود را محق بدانند که تا هر وقت اراده کنند باید کارشان را ادامه دهند و آنتن هم در اختیارشان قرار بگیرد.

3. نباید شهرت فردوسی پور که از رهگذر برنامه 90 و آنتن رسانه ملی به دست آمده او را به جایی منحرف کند که در مقاطعی برای تقابل 90 یا خود عادل با سایر افراد و برنامه های سیما به طور جدی تلاش شود. قطعا حمایت عجیب برخی سلبریتی‌های پرحاشیه و حتی ضدانقلاب خارج نشین که همگی یک مرتبه بیننده 90 و طرفدار فردوسی پور و به طریق اولی دلسوز رسانه ملی می شوند، به سود آینده کاری این مجری توانمند نخواهد بود.

4. در کارنامه فردوسی پور در طول چندین سال اجرا مواردی مشاهده می شود که با امانت داری از آنتن رسانه ملی همخوانی ندارد. از گریزهای سیاسی نامربوط تا حمایت از فیلم های پرحاشیه داخلی و یا عدم رعایت برخی شئونات مانند پوشیدن پیراهن مشکی در شب ولادت یکی از معصومین به بهانه درگذشت یکی از پیشکسوتان و یا اوقات تلخی همزمان با خوشی مردم از نتیجه تیم ملی در جام جهانی به دلیل ممانعت از عدم حضور کارلوس پویول، از جمله این موارد است.

5. فردوسی پور در جشنواره جام جم که در روز های اخیر برگزار شد خودش را به درستی فرزند رسانه ملی دانست و جوایزی هم دریافت کرد. مسئولان رسانه ملی هم بارها از عادل به عنوان یکی از مجریان توانمند صداوسیما تقدیر کردند و به کرات هم در طول این سال ها از او به صورت ویژه حمایت کردند. هرچند شاید بتوان این اقدام مسئولان رسانه ملی را بعد از جوایز جشنواره جام جم و صحبت های عادل یک کج سلیقگی تعبیر کرد اما این موضوع نباید این تصور را برای فردوسی پور ایجاد کند که قرار است تنها این رابطه خوب در چارچوب اجرای 90 صورت بگیرد و اگر این امر محقق نشد پس پایان این رابطه نزدیک است. این گذاره ناخواسته تداعی گر این موضوع است که شاید در پس تهیه و اجرای 90 منافعی پنهان است که حتی پیشنهاد قائم مقامی شبکه ورزش هم جای آن پر نمی کند. پیشنهادی که اگر مجری موفق برنامه 90 دغدغه رشد همه رشته های ورزشی و کمک به حل مشکلات آنها را هم داشته باشد قطعا آن را خواهد پذیرفت تا با میزان انرژی که برای فوتبال به میان آورد به دغدغه سایر رشته ها هم بپردازد و همچون فوتبال از کار ورزشکاران سایر رشته ها و دوستداران آنها هم گره گشایی کند. با این تفاوت که فوتبال را حواشی آن برجسته کرده و علی رغم هزینه های نجومی، آن چنان ثمربخش نبوده در حالی که سایر رشته های ورزشی به افتخارآفرینی با کمترین هزینه ها می بالند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چرخهای کوچک و بزرگ تراکتور!!!
چون حواس تازه به دوران رسیده ای چون فروغی خیلی پرته...
مخالف فردوسی پور
Iran, Islamic Republic of
کیروشی پور باعث پس رفت فوتبال ایران شد همان بهتر که برود.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
همه نیروهای انقلابی و ارزشی در این 40 سال با سیاه‌نمایی ها و ادبیات سخیف و بدوبیراه ‌های نامربوط از عرصه تصیمیم سازی، تصمیم‌گیری و اجرا کنار گذاشته شده اند و وضع فعلی اقتصاد و فرهنگ کشور هم نتیجه این تمامیّت‌خواهی بلامنازع جریان مقابل انقلابی‌گری است و تاسف‌بار این‌که فحشش را هم امروز همین‌ جریان ارزشی و از جان‌گذشته که تنها جریان دفاع از جان و مال و ناموس و منافع ملی در 40 سال گذشته بوده در اتوبوس و تاکسی و مترو و.. می‌خورد، حال این‌که کار دست دیگرانی بوده که نه به مانیفست امام و انقلاب و نه مانیفست رهبری و انقلاب عمل کردند و وضع جامعه را به این روز انداختند. ...
Iran, Islamic Republic of
این چه ربطی داشت به موضوع یعنی چون ایشون هم حزب شماست یعنی کارش کار خداست .؟
Iran, Islamic Republic of
فردوسی پور و خودشون باد کردند تا برای همه شاخ بشه و حالا با شکستن شاخش ضدانقلاب هم براش هورا بکشه!
البته برنامه 90 محاسنی هم داشت اما کلا گزینشی برخوردمی کرد و مجری رنگیش ( عادل ) سلیقه خودشو در نظرسنجی ها و تحلیل ها قالب می کرد ضمن اینکه باعث کلی اختلاف و تفرقه درفوتبال میشد
کشورمان قحط الرجال نیست میشه به دیگران هم فرصت داد تا خودشونو اثبات کنند اما بهتر بود با کنارزدن این شخص ازطرف سیما یک بیانیه متین هم صادر میشد و عملکردشو تحلیل می کردند و اشتباهاتشو میگفتند تا حامیان نان به نرخ روزخورش حرفی برای گفتن نداشته باشند
Iran, Islamic Republic of
از همان اول باید جلوی پررو بازی های او می ایستادند تا امروز استعدادهای به حقش را بهانه ی مظلوم نمایی قرار ندهد
Germany
....
Iran, Islamic Republic of
خداحافظ مافیای فوتبال
United States
عکس شعبان جعفری را در 28 مرداد سرچ کنید و ببینید چقدر شبیه عادل است
محمد
United States
فردوسی پور پته خیلی از بانیان فساد در ورزش و سیاست را افشا میکرد .و این دلیل مخالفت اقایان و صدا و سیماست
Iran, Islamic Republic of
فردوسی پور
Iran, Islamic Republic of
چیه؟
ادامه روزنامه های زنجیر و عامل حلقه به گوش تیر و طایفه ضد ملی ضد مذهبی بازرگان مقبور
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
جهان , منتظر ماندی تمامی اخبار را رصد کردی و وقت اظهار نظر شما شد؟مسئله یک شخص و یک دیدگاه نیست بلکه مبارزه طلبی یک مدیر با میلیونها نفر است.این مردم هستند که همیشه پیروزند نه ایده و لجبازی یک شخص.صدا وسیما مگر غیر از برنامه نود چیز دیگری داشت؟
سیامک
Iran, Islamic Republic of
بله انتخاب مردم رو دیدیم تا 1400 هم باید تحملش بکنیم!!
تا 1404 هم باید تحمل کنی
Iran, Islamic Republic of
بازهم مجبوری انتخاب ملت رو ببینی و تا 1404 هم باید تحمل کنی
Iran, Islamic Republic of
...
طناب پوسیده خاتمی
Iran, Islamic Republic of
..
رز گلد
Iran, Islamic Republic of
تو بند یک شما وقتی با بهترینفرمون جلو میری نیازی نیس که روشتو عوض کنی
امیر مهدی
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم سلیقه شخصی خود اقای فروغی نباشه یا صرفا یه لج و لج بازی بچه گانه
هوشنگ
Iran, Islamic Republic of
باید این دو بیان مناظره همه چی روشن بشه
Iran, Islamic Republic of
خیلی گنده کردی عادل رو/ یه مجری بیشتر نیست که
Iran, Islamic Republic of
فردوسی پور چنین لیاقتی نداره
...
بابک
Iran, Islamic Republic of
عادل عزیز
Iran, Islamic Republic of
هیچی نیستی و نبودی!
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مشکل اصلی صدا و سییمای میلی(به میل افساد طلبان البته) همین سلبریتی سازی های ضد ملی و ضد انقلاب است که با هزینه مردم و بیت المال مشهور میشوند و علیه آن عمل میکنند. ....
Iran, Islamic Republic of
آقا تکلیف ما رو با سیمای میلی یکسره کردید. تنها برنامه ای که نگاه می گردیم همین نود بود که دست تون درد نکنه راحت شدیم و دیگه تلویزیون و گذاشتیم کنار. درود بر شما
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بسلامت
Iran, Islamic Republic of
جهان جان میشه این قدر ساز مخالف کوک نکنی و برای یک بارهم شده هم رای عموم مردم بشی . این کارا را میکنی که در مقابل تابناک میشی شاگرد اخر دیگه
Iran, Islamic Republic of
لازم به این همه صغری کبری بافتن نیست عکس خودش گویای واقعیت است یک طرف فردی مغرور و متفرعن و گوشت تلخ که به پشتوانه فامیل بازی می رود در جایگاهی که لیاقتش را ندارد و یک طرف فردی که 19 سال است برنامه ای را به مردم عرضه می کند و میلیونها طرفدار دارد و نگران پاره پاره کردن جوان 19 ساله اش توسط این دستگاه است .
شاکی
Iran, Islamic Republic of
90 یک برنامه ورزشی است عادل نباید از تریبون رسانه ملی استفاده سیاسی و جناحی نماید.
Iran, Islamic Republic of
عادل فردوسی پور توی کدام جناح بندی سیاسی بوده تا حالا ؟ حتی یک برنامه داشته که بوی جناح بندی بدهد ؟ اصلا آدم سیاسی است ؟ به غیر از نود تا حالا یعنی 19 سال ، هیچ برنامه ای را دیده ای که او مجری اش باشد ؟ برای افتتاح کدام سالن و مال و فیلم و هرچیز دیگری آیا تا حالا دیدی عادل رفته باشد پشت تریبون ؟ این درحالی است که تقریبا تمام مجری های تلویزیون درآمد اصلی اشان از مجری گری خارج از صدا و سیما تامین می شود . خدا جای حق نشسته برادر . من می دانم شما وامثال شما صرفا به خاطر اینکه مدیر شبکه 3 منسب به حزب اللهی گرایی است می خواهید از او طرفداری کنید اما با بی حاشیه ترین آدم تمام دوران تلویزیون در ایران طرف شده اید کسی که حتی "پول " این واژه محسور کننده هم نتوانسته او را جادو کند . متاسفم برای کسانی که حتی در تلویزیون و حتی برای معصوم ترین مجری تلویزیون دنبال دیکتاتوری هستند مطمئننا این وضع به نفع آنان نخواهد بود .
شاکی
Iran, Islamic Republic of
بعنوان نمونه ذکر میکنم عادل فردوسی پور در قضیه پلاسکو موضع گیری کرد که کاملا"سیاسی و جناحی بود و به برنامه ورزشی مربوط نبود.
Iran, Islamic Republic of
مصاحبه با ظریف هم یادت نره ....
Iran, Islamic Republic of
این ها حرف مفته و ندیدن واقعیات این چهره بظاهر ورزشی ...
Iran, Islamic Republic of
فروغی اصلا در حد و اندازه عادل نیست
بی جهت دست و پا میزنه
الکی گنده اش نکن
Iran, Islamic Republic of
عادل مگه کیه ؟!
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
عادل کسیه که حداقل دیشهای ماهواره روی پشت بامها شبهای دوشنبه بلااستفاده اند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر تو مازندرانى، جواب خوشگلى دادى !
اگر مسؤلين سر سوزنى دغدغه منافع ملى داشته باشند بايد سرتاپاى عادل را طلا بگيرند كه يك تنه با همه شبكه هاى مبتذل درافتاده.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز هر کس دیگه هم فوتبال لیگ برتر رو به همین نحو بذاره مردم نگاه می کنن چون بی بی سی فعلاً کارهای مهمتری داره برای اینکه امثال من و شما رو فریب بده . صد سال فوتبال بازی کنیم و جامی هم نبریم باز هم نگاه می کنیم. دقت لطفاً!!!
پاسخ به مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
محمدرضا گلزار با برنامه برنده باش حالا محبوب تر از عادل شده و دیش های ماهواره را بلا استفاده کرده است .
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
اگر تو برنامه گلزار از من بپرسند دوغ با چی درست میشه ؟ واونوقت 10میلیون تومن بگیرم اونوقت مقایسه کن .
Iran, Islamic Republic of
الکی می گی نقی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
پس بهتره همون شب هم ماهواره تونو ببینی !! عادل هم بره مجری همون ماهواره دوستانش بشه ...
Iran, Islamic Republic of
...
United States
پدر توست.
Iran, Islamic Republic of
پس کی در حدشه شما نمیدونی نظر نده
Romania
کاملا درست گفتید
یک به اصطلاح مدیر تا چشم ش به یه میز افتاده خودش رو گم کرده. مملکت ما پر از این جور آدما!
امیدوارم آقای علی عسگری تصمیم درستی در مورد این موضوع اتخاد کنند چون در واقع ایشون بودند که چنین مدیری رو انتخاب کردند!
Iran, Islamic Republic of
ژن خوب باجناق چه می کنه!
محمد توکلی
Iran, Islamic Republic of
کاری به اینکه حق با عادل هست یا فروغی نداریم و نود هم بل آخره پخش میشه....اما
از شب گذشته تا الان تمام رسانه‌های ضدانقلاب و اصلاح‌طلب در حمایت از فردوسی‌پور به گونه‌ای بسیج شده‌اند که انگار مشکل مملکت فقط عدم پخش برنامه ۹۰ هست ...
یادمان نمی‌رود که این رسانه‌ها در انتخابات ۹۶ مشکلات کشور رو در ربنای شجریان و برگزاری کنسرت خلاصه کرده بودند و با این نیرنگ توانستند مردم فریب دهند و رای بیاورند... الان هم حال و روز مملکت همینی هست که می‌بینید....
در کل این گونه رفتارها تاکتیک رسانه‌ها برای منحرف کردن اذهان عموم از عملکرد افتضاح دولت هست
Iran, Islamic Republic of
چرا این بهونه رو دستشون دادیم؟ اگه تونستی توضیح بده برادر توکلی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
صداوسیما به اقای عطاران آقای شهاب حسینی آقای سعیدآقاخانی آقای اصغر فرهادی و... اعتماد کرد و بهشان تریبون داد الان کدام شان حاضر است بگویید ممنون از صداوسیما بخاطر اینکه زمانی هیچ کس به ما اعتماد نکرد صداوسیما به ما اعتماد کرد به ما تریبون داد، کدام شان گفته اند ما مدیون صداوسیما هستیم؟
111
Russian Federation
این جماعت نمک نشناس هستن... نمونه آشکار و بارزش معتمد آریا با اون همه میدان کار و فعالیت در سینما و تلویزیون، نمک نشناسیش رو ثابت کرد.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم
United States
بپا جای دیگه اشتباهی ندی. منفی را
Iran, Islamic Republic of
اینقدر استعداد در حوزه ورزش مثل میثاقی وجود داره که فردوسی پور انگشت کوچکشون نمی شه و انشاا... برنامه بهتری خواهند ساخت. اصلاح طلبان بهانه خوبی گیرشون آمد. میخوان با غبار آلود کردن فضا، مدیریت افتضاحشون در اقتصاد و گرانی سرسام آور یعنی پیاز ۷ هزارتومان و گوشت ۱۲۰ هزارتومان رو اینجوری از یاد مردم ببرند. آخه فردوسی پور که تمام شهرتش از صدا و سیماست، در خط خودشونه و از نظر این طیف، در کشور قحط الرجاله و هیچ وقت میدان به غیر از خودشون نمیدند. ناعادل فردوسی پور، هشت سال از کیروش دفاع کرد، کیروشی که میلیاردها تومان پول گرفت اما هیچ رتبه ای در تورنمنت های آسیایی و جهانی کسب نکرد و سه چهارم سال در پرتقال بود. از موقعی که فردوسی پور آمد، اختلاف بین تیمها، مربیان، و بازیکنان چند برابر شد و کار گروهی در فوتبال از بین رفت. احسنت بر فروغی مدیر جوان و قاطع شبکه ۳. خدا نگهدارت باشه.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا بر عکس حرفات درسته
Iran, Islamic Republic of
هر کی رو دوست دارید قلع و قم کنید بعد بگید چون با اصلاح طلبان بوده ؟؟؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
ول کن بابا دیگه حالمون از هرچه اصلاح طلبه بهم میخوره ببین وضع مملکتو
شماها باید برین لالا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
در قم قلع و قم کنیم!؟
Iran, Islamic Republic of
رابطه صدا و سیما با برنامه سازان رابطه ارباب و رعیتی نیست آنها دو طرف یک معادله هستند روزنامه به خودی خود یک برگ کاغذ است اگر نویسنده ای نباشد تا برای روزنامه بنویسد اساسا روزنامه ای نخواهد بود و اگر نویسنده باشد و روزنامه ای نباشد هم همینطور این دو لازم و ملزوم یک دیگرند .
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
ما منتظر تشکر آقای فروغی از صدا وسیما هستیم که به لطف برنامه نود در ظرف دو ماه بسیار معروف شد.
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب علی خان چرا نیروهای اتش به اختیار شما چرا نمی توانند برنامه پرمخاطب بسازند تا وقتی که آقای فردوسی پور تهدید کرد موضوع اینقدر کش پیدا نکند، نگن یک شبکه سه هست و یک برنامه نود، هان جواب بدین، چرا شماها نمی توانید برنامه پرمخاطب بسازید تا امثال فردوسی پور گنده نشوند؟ فقط بلد هستید انتقاد کنید و ایراد بگیرید، هر کدام از برنامه های پربینده صداوسیما را نگاه کنی می بینی هیچ تشابه فکر با شماها ندارند. ولی فکر می کنید در اکثریت هستید.
M.sh
Iran, Islamic Republic of
نیروهای اتش به اختیار دغدغه های خیلی مهم تر از پخش یا عدم پخش یک برنامه ورزشی دارند. ...
Iran, Islamic Republic of
...
ممد
United States
اینهایی که نام بردی ابزار صدا و سیما برای جلب مخاطب هستند..... ابزار از تکنسین تشکر میکنه؟؟!!! یا تکنسین از ابزار؟؟!! موفقیت یک تکنسین مرهون وجود ابزار خوب است.
Iran, Islamic Republic of
برای شبکه سوم متاسفم که همچینین مدیریتی داره.یه روز رضاعطاران یه روز مدیری روز بعد رشید پور حالا هم نوبت به فردوسی پور رسید.مگه رسانه"ملی" نیست؟؟؟
مولوی پور....!!!!!
Iran, Islamic Republic of
این برنامه بایدپس ازسال ۸۸که واردفازحاشیه های سیاسی شدجمع می شد.
Iran, Islamic Republic of
پخش ۹۰هم داره مثل پخش ربنای شجریان بیش ازحدبزرگنمایی می شه،اونهم ازطرف بعضی ازکساییکه اصلامیانه ای بافوتبال ندارن.

درست مثل اوناییکه اصلا اهل نمازوروزه نبودن ولی برای ربنای شجریان یقه جرمی دادن....!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ربنای شجریان بی نظیره و تا ابد هم بی نظیر خواهد بود برنامه نود هم پر مخاطبه
Iran, Islamic Republic of
اصولا کافران خوب هوای همو دارند اگه عادل یه ابراز برائت از ضد انقلاب می کرد من خودم طرفدارش می شدم با اینکه فوتبالی نیستم .
Iran, Islamic Republic of
یه سر بزنین پیج آقا فروغی متوجه میشین خودتون نظر مردم چیه! ۳۰ نفر اینجا نظر دادن اونجا ۶۰۰۰۰ نفرن! البته که از نظر شماها همه مزدورن فقط شماها خوبین راست میگین میرین بهشت خدا دوستون داره!
این آقا اگه باباش باجناق حداد نبود الان باید کفش واکس میزد
خخ
Iran, Islamic Republic of
...
United States
بخدا قسم اگه رابطه بازی نبود امثال این بابا را به عنوان دربان ساختمان جام جم هم انتخاب نمیکردن اما افسوس که تا بوده همین نخبه کش ها بودن که تر زدن به مملکت. عادل اگه بره خارج قطعا ضررش برای نظام بیشتر از امثال فرشید منافی هاست چون باسوادتر و باهوش تره
Iran, Islamic Republic of
نباید از تعداد ضد انقلاب ترسید کف رو آبند...
Iran, Islamic Republic of
خودتون رو قاطی بازیه این بچه نکنید به نفعتونه، بالا برید پایین بیاید دوسش دارن عادل رو، سکوت بهترین کاره براتون جماعت نگران و دلواپس انقلاب!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
حواس عادل جمع نیست حواس شما که جمع است در این چند هفته چقدر از عادل گفتید و کوبیدید ، حال هم خیالتان راحت شد.
اگر امثال عادل فردوسی پور بروند و جذب جاهای دیگر شود، خوب است این خلاقیت خود فردوسی پور و همکارانش بود که زیربنای برنامه ی 90 را گذاشتند
هر چند که ایرادات بزرگی بر او وارد است ولی دلیل نمی شود اینقدر او را به حاشیه بکشید او هم انسان است و اشتباهاتی دارد ولی در حدی نیست که بخواهید او را یک فرد از خود راضی ، سوء استفادگر و یا فرصت طلب یا ...بدانید.
تا قبل از برنامه ی 90 چه کسی می توانست اتفاقات اساسی فوتبال را دنبال کند، نقد کند و حتی فساد فوتبال را بررسی و دنبال کند؟
Iran, Islamic Republic of
امثال عادل در قلب مردم جای دارند
نمیتونین حذفشون کنین
خداوند رو شاکریم که مردم به درجه ای از بلوغ رسیدند که خوب و بد رو تشخیص میدن
محسن
Iran, Islamic Republic of
مردم اگر خوب و بد را تشخیص میدادن امروز توی صف گوشت یخی نبودند !
United States
خوب و بد هیچ وقت نبوده. بین بدتر و فجیع تر وادار میکنن یکی را انتخاب کنی. مسلمه که یه نظامی یا قضایی از پیش باخته است. همین زاکانی را تایید میکردن بیشتر از رییسی یا قالیباف رای میاورد
Iran, Islamic Republic of
حالا همه میدانند که انتخاب روحانی بدترین انتخاب ممکن بود .
محمدرضا کیش
Iran, Islamic Republic of
عجب آشفته بازاریست اینجا. معاون اول رئیس جمهور اختیار تغییر منشی دفترش رو نداره در عوض ژنی از ژنهای خوب میتواند برنامه پر بیننده را با مجری محبوبش کن فیکون کند
Iran, Islamic Republic of
محمد حسین میثاقی جایگزین مناسبی برای فردوسی پور است برنامه عادل خسته کننده شده باید تنوع ایجاد شود.
United States
مشکل اینجاست که اغلب ژنهای خوب در این مملکت یه جورایی معیوب و زاقارتن وگرنه حال و روز ملت این نبود
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
آقای فروغی داره کاره خیلی واضحی میکنه. ميگه که تلویزیون رسانه ی ملی هست نه رسانه و ملک شخصی عادل و باید به بقیه هم فرصت داد. ما هم باید از آقای فروغی حمایت کنیم تازه اون مدیر شبکه هست و باید مدیریت کنه والسلام. الکی هم نباید موضوع رو غیر تخصصی و سیاسی کرد
Iran, Islamic Republic of
عادل باید حواسش جمع باشه فکر نکنه میتونه بره شبکه های انلاین و اپارات و..../ اگه این کارو بکنه باخته رفته
Iran, Islamic Republic of
دعا میکنیم که عادل به عاقبت سید محمد حسینی دچار نشود !
United States
رشید پور رفت..... موفق هم بود....
Iran, Islamic Republic of
فقط نود
Iran, Islamic Republic of
مدیران و مسئولینی که بدون شایستگی پست گرفته و پست عطا می کنند،بخوانند- رسول خدا (ص)می فرمایند: هر که در ميان چند مسلمان يک نفرشان را رئيس قرار دهد و بداند در ميان آن چند نفر کسي بهتر و لايق تر و عالم تر به کتاب خدا و سنت نبي اش است، به خدا و رسولش و همه مسلمانان خيانت کرده است.
Iran, Islamic Republic of
واقعا درسته افراد لایق تر از فردوسی پور زیاده
Iran, Islamic Republic of
....
Romania
کاشکی همه پسر باجناق حداد عادل بودن که هر کاری می‌خوان می‌کنند و کسی نمیگه بالا چشمت ابرو هست
Iran, Islamic Republic of
علی آقا! اخوی نکن اینکار را. این رفتار بسیار نادرست هست. خدا جای حق نشسته. وجدانها به وضوح این شهوت ریاست و برتری جویی را میبینند. و العاقبة للمتّقین.
ساسان
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
همون وقت که عادل بمناسبت شب یلدا ، ظریف رو دعوت کرد باید برنامه ۹۰ حذف میشد
Iran, Islamic Republic of
آقا گربه محض رضای خدا موش نمیگیره .... حالا عادل میخواهید این همه منافع از تهیه و مجری گری را بگذارد کنار و برود پشت میز بنشیند !!!؟؟؟
بوسجين
Denmark
عجب مملكتي شده هركسي باندي درست كرده در مواقعي يار كشي مي كند ...
Romania
...
حامد
Iran, Islamic Republic of
فردوسی پور خودش بهتر از هر کسی میدونه که هرچه داره مدیون صدا و سیما است و اگر حواسش جمع نباشه همه چیز خودشو می بازه و حالا که پا به سن گذاشته تا آخر عمر باید با حسرت و در عزلت زندگی کنه که نمونه هاشو داریم ، دل به این عروسکهای خیمه شب بازی و آدمک های پلاستیکی باد کرده خوش نکنه یه وقت!
ممنوعیت=محبوبیت
Iran, Islamic Republic of
مگه با ممنوع التصویری خاتمی محبوبیتش چن برابر نشد؟
خخ
Iran, Islamic Republic of
خاتمی بعد از فتنه 88 منفور و فراموش شد.
Romania
تازه بعد از بیست سال یه نفر فهمید خاله زنک بازی روش درستی نیستش اونوخ همه خاله زنکها شلوغش کردن
United States
...
عابد
Iran, Islamic Republic of
شما متحجرین بخواهید یا نخواهید عادل محبوب قلبهاست
Iran, Islamic Republic of
زبان سرخ سر سبز بر باد میدهد. ..
صحبت از فساد و مافیا به مذاق خیلیا خوش نمیاد. فقط باید اینجا بادمجون دور قابچین باشن تا بتونن کار کنند
Iran, Islamic Republic of
فروغی با فردوسی پور مشکل داره درست ولی مشکل شما رو من نمیفهمم با فردوسی پور چه مشکلی داری من خودم بخاطر اینکه خیلی تبلیغ کی روش رو میکرد باهاش مشکل دارم ولی شما جهان نیوزیا چه مشکلی باهاش دارین
سید
Iran, Islamic Republic of
یه جمله می گیم جهان نیوز بسوزه : جایزه بهترن برنامه ترکیبی از جانب مردم برای نود
United States
حضرت علی زیاد ابن ابی را به کار گرفت که به معاویه ملحق نشود. حالا شما فردوسی پور را هل بدهید توی دامان تلویزیون من وتو.
عادل؟؟؟فردوسی پور
Iran, Islamic Republic of
فردوسی پور و حاشیه های غیرفوتبالیش کاملا با من و تو و بی بی سی هم راستا هستن.....!
Iran, Islamic Republic of
بایدفرهنگ درست جا بیفتد وهرجا هرشغل به کاربلد داده شود...