کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازداشت یک همکار با سابقه منافقین در پایتخت/ اقدامات ضدامنیتی با پوشش حقوق صنفی معلمین تهران +تصاویر

16 اسفند 1396 ساعت 9:07

سازمان منافقین در ماه های گذشته با تشکیل ستادی به نام "ستاد اجتماعی" با هدف راه اندازی آشوب و اغتشاش در داخل کشور را با پوشش پیگیری حقوق صنفی گروه‌های همچون معلمان، دانشجویان، اساتید دانشگاه، کارگران و... با حمایت مالی برخی از کشورهای غربی و عربی در حال پیگیری هست.


به گزارش جهان نیوز، در روزهای گذشته فردی بنام محمدحبیبی از اعضای کانون غیرقانونی صنفی معلمان استان تهران و عضو شورای غیرقانونی تشکلهای صنفی فرهنگیان که در مقابل منزلش بازداشت گردید، دارای ارتباط تنگاتنگ با نشریه گروهک منافقین به نام "خط صلح" بوده و در تدوین برخی از سیاست‌های این نشریه نقش آفرین بوده است.

نشریه "خط صلح" که متعلق به گروهک منافقین (سازمان به اصطلاح مجاهدین خلق) می باشد به سردبیری سیمین روزگرد منتشر می شود. روزگرد در فتنه سال 1388 باخروج از کشور به گروهک منافقین ملحق شد و انتشار نشریه مذکور را برعهده گرفت.
 


 
اما دستگیری محمد حبیبی برای محافل خارج نشین به قدری مهم بود که در فاصله کوتاهی علاوه بر رسانه های متعدد ضدانقلاب، العربیه سعودی که همواره یک تیم ثابت رسانه ای از سازمان منافقین در آن حضور دارند،نیز وارد سناریو حمایت رسانه ای از وی شد.

نکته قابل تامل اینکه فضاسازی و ابهام آفرینی درباره دلایل و همچنین نحوه دستگیری این همکار رسانه ای منافقین در داخل کشور توسط برخی رسانه های اصلاح طلب آغاز و سپس برخی از اطلاعات آن در اختیار رسانه های ضدانقلاب قرار گرفته است.
 

 
اما متهم محمدحبیبی که ادمین اصلی کانال کانون غیرقانونی صنفی معلمان استان تهران نیز می باشد همچنین در فضای مجازی و صفحه اینستاگرامش اقدام به انتشار مطالبی در حمایت از آشوبگران دی ماه96 و فعالیت مجازی در برنامه های طراحی شده فرهنگی و اجتماعی برخی سرویس های اطلاعاتی داشته است.
 





صفحه اینستاگرام محمد حبیبی
 
​صفحه اینستاگرام محمد حبیبی

لازم به ذکر است، که سازمان منافقین در ماه های گذشته با تشکیل ستادی به نام "ستاد اجتماعی" با هدف راه اندازی آشوب و اغتشاش در داخل کشور را با پوشش پیگیری حقوق صنفی گروه‌های همچون معلمان، دانشجویان، اساتید دانشگاه، کارگران و... با حمایت مالی برخی از کشورهای غربی و عربی در حال پیگیری هست.


کد مطلب: 596917

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/report/596917/بازداشت-یک-همکار-سابقه-منافقین-پایتخت-اقدامات-ضدامنیتی-پوشش-حقوق-صنفی-معلمین-تهران-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com