سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۶
۲۷

بازداشت یک همکار با سابقه منافقین در پایتخت/ اقدامات ضدامنیتی با پوشش حقوق صنفی معلمین تهران +تصاویر

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 596917
سازمان منافقین در ماه های گذشته با تشکیل ستادی به نام "ستاد اجتماعی" با هدف راه اندازی آشوب و اغتشاش در داخل کشور را با پوشش پیگیری حقوق صنفی گروه‌های همچون معلمان، دانشجویان، اساتید دانشگاه، کارگران و... با حمایت مالی برخی از کشورهای غربی و عربی در حال پیگیری هست.
به گزارش جهان نيوز، در روزهای گذشته فردی بنام محمدحبیبی از اعضای کانون غیرقانونی صنفی معلمان استان تهران و عضو شورای غیرقانونی تشکلهای صنفی فرهنگیان که در مقابل منزلش بازداشت گردید، دارای ارتباط تنگاتنگ با نشریه گروهک منافقین به نام "خط صلح" بوده و در تدوین برخی از سیاست‌های این نشریه نقش آفرین بوده است.

نشریه "خط صلح" که متعلق به گروهک منافقین (سازمان به اصطلاح مجاهدین خلق) می باشد به سردبیری سیمین روزگرد منتشر می شود. روزگرد در فتنه سال 1388 باخروج از کشور به گروهک منافقین ملحق شد و انتشار نشریه مذکور را برعهده گرفت.
 

 
اما دستگیری محمد حبیبی برای محافل خارج نشین به قدری مهم بود که در فاصله کوتاهی علاوه بر رسانه های متعدد ضدانقلاب، العربیه سعودی که همواره یک تیم ثابت رسانه ای از سازمان منافقین در آن حضور دارند،نیز وارد سناریو حمایت رسانه ای از وی شد.

نکته قابل تامل اینکه فضاسازی و ابهام آفرینی درباره دلایل و همچنین نحوه دستگیری این همکار رسانه ای منافقین در داخل کشور توسط برخی رسانه های اصلاح طلب آغاز و سپس برخی از اطلاعات آن در اختیار رسانه های ضدانقلاب قرار گرفته است.
 

 
اما متهم محمدحبیبی که ادمین اصلی کانال کانون غیرقانونی صنفی معلمان استان تهران نیز می باشد همچنین در فضای مجازی و صفحه اینستاگرامش اقدام به انتشار مطالبی در حمایت از آشوبگران دی ماه96 و فعالیت مجازی در برنامه های طراحی شده فرهنگی و اجتماعی برخی سرویس های اطلاعاتی داشته است.
 





صفحه اینستاگرام محمد حبیبی
 
​صفحه اینستاگرام محمد حبیبی

لازم به ذکر است، که سازمان منافقین در ماه های گذشته با تشکیل ستادی به نام "ستاد اجتماعی" با هدف راه اندازی آشوب و اغتشاش در داخل کشور را با پوشش پیگیری حقوق صنفی گروه‌های همچون معلمان، دانشجویان، اساتید دانشگاه، کارگران و... با حمایت مالی برخی از کشورهای غربی و عربی در حال پیگیری هست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چشم وزارت اطلاعات و وزیرش روشن که این قدر حواسشون جمعه هر روز ی گوشه خرابکارها لانه می کنن
قبادي
Iran, Islamic Republic of
چشم وزير اموزش و پرورش هم روشن
سبزواری
Iran, Islamic Republic of
بسیار تاسف خوردم که یک معلم در دام سازمان کثیف منافقین افتاده . آموزش و پرورش نباید اجازه بده چنین افرادی شاغل باشند.
Iran, Islamic Republic of
به به هردم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد
Iran, Islamic Republic of
به به هردم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد- اصلاح طلبهای ... بیشتر از این نمیشه گفت.
بیژن
شاهکار پشت شاهکار از دولت
Iran, Islamic Republic of
هر موقع نتوانستیم برای خواسته های صنفی جوابی ارائه کنیم بهترین راه تهمت همکاری با منافقین بوده و هست
گذشت زمان همه چیز را روشن خواهد نمو د و آن موقع چه ....
United States
دوغتو بنوش ...
United Arab Emirates
اقا بهتر است چشم خود را به صحفه اینستا اقا ی عضو کانون ببری می بینی که در این نشریه ایشان را به عنوان همکار معرفی کردند
United Arab Emirates
سلام اقا این تهمت نیست بهتر است به صحفه اینستا نگاه کننید و ملاحظه کنید که در ان نشریه اقا همکار نشریه می باشد
سید
United Arab Emirates
بنده به عنوان یک فرهنگی واقعا متاسم ..... که چرا اعضای کانون فرهنگیان یا با از کشور کانادا مرتبط هستند یا با سازمان منافقین همکاری دارند
رضایی
United Arab Emirates
امیدوارم روزی برسد که نمایندگان واقعی وفرهتگیان در این کانون صنفی در مسند امور باشند تا درد فرهنگیان را به مسولان منتقل کنند نه این اینکه از عناوین استفاده کنند برای اخذ ...... حالا یکی از فرهنگیان نیست از نمایند ه گان صنفی بپرسند که تا بحال چکار برای فرهنگیان انجام دادند حالا معلوم شده انها برای دیگران کار میکنند تا اموزش و پرورش
Iran, Islamic Republic of
نفرمو ده اید توسط چه سازمانی بازداشت ، حتما توسط همان سازمانی که دهها باصطلاح جاسوس می گیره ولی در گرفتن اعتراف از انها وپخش اعترافات آنها وقانع نمودن جامعه عاجز است.
Iran, Islamic Republic of
ناراحتی؟ بیایم سراغت؟ نشون بدیم چطور چهچه میزنی؟
Iran, Islamic Republic of
مشتی ، بیا ببینیم چه کاره ای.
United Arab Emirates
سلام در هر نظامی دستگاهی نظارتی وجود دارد که کارمبارزه و جلوگیری از حرکتهای بیرونی و داخلی که بر روی کشوراخبار و ......را انجام می دهند را کنترل میکنند در این کشور هم این کار تعریف شده می با شد حالا نظر شما این است که این کار را وزارت بازرگانی یا دیگر وزارتخانه ها انجام دهد که این امکان ندارد
حسن بهراد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بی پرده باید خدمت نگارنده خبر عرض کنم که نگارش عنوان " تحت پوشش فعالیت صنفی" نشان از یک خط برخورد با فعالیتهای صنفی در تمام اصناف دارد که کما فی السابق با پاک کردن صورت مساله نتیجه ای جز نابودی اصناف و تغییر رویکرد آنها از تلاش برای اصلاح به انفعال نخواهد داشت. و پر واضح است که انفعال معلمین نتیجه ای جز فروپاشی نظام آموزشی و از دست رفتن نسل آینده در پی نخواهد داشت. سرمایه برباد رفته مالباختگان .حقوق پرداخت نشده کارگران .مطالبات معوق فرهنگیان .بودجه نارسای آموزش و پرورش.کودکان کار. آمار طلاق. فساد و اختلاس و ...و... واقعیت های غیر قابل انکار موجودند. واقعیتی دردناک. از ما گفتن.
اما آنچه در مورد این همکار فرهنگی ما عنوان شده است از منظر آنانکه از سواد رسانه ای اندکی هم برخوردارند حتی ارزش نقد هم ندارد. روشن است که نقدها و مقالات هر نویسنده ای ممکن است توسط هر رسانه ای چاپ شود و بسیار دیده میشود که نشریه خود را مسئوول نظرات نویسندگان مقالات نمیداند. پس چاپ یک مقاله و یک عنوان همکاری از سوی یک نشریه که تحت عنوان حقوق بشر هم فعالیت میکرده و البته ناگفته نماند که چندان هم شناخته شده نیست نمیتواند دلیل محکمی بر اثبات ارتباط محفلی و سازمانی باشد. کما اینکه بسیاری از نشریات نظرات مخالفین را هم درقالب همکاری منتشر کرده و به چالش میکشند.
اما در مورد صفحه اینستاگرام ایشان و حضور نیروهای نظامی و سرکوب و غیره و غیره... باید دوستان خود به معنای واقعی کلمه معلم باشند تا ذات خشونت را فهم نموده و چنین واکنشی را از دیدگاه یک معلم درک نمایند. از دیدگاه یک معلم خشونت و سرکوب نتیجه و بازخورد یک سیستم آموزشی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی نادرست است و بدون اصلاح سیستم نتیجه قابل اتکایی حاصل نخواهد شد.
ضمن اینکه باید خدمت بعضی از دوستان عرض کنم که لازم است کمی روی سواد رسانه ای خود کار کنند و صرفا بر اساس یک تصویر یا یک تیتر خبری از فلان یا فلان رسانه دیگران را به قضاوت ننشینند. چ شاید در پس مرگ حسابی باشد و برای اعمال ما عقابی.
" اللهم عجل لولیک الفرج"
United Arab Emirates
ممنون از مطلب شما حال می خواستم اطلاع حاصل ننمایم عبارت همکاردر ماهانه خط صلح را توضیح دهید که چرا و چگونه نوشته میشود هر نشریه ای میتواند هر موقع دلش خواست هرکسی را همکار معرفی کند و اگر بدون اجاره این را نوشته فرد مقابل چه راهکار قانونی دارد که انجام دهد و یا اینکه چرا از مقالات نوشته شده مال ایشان را انتخاب کردند
بسیار خوشحال میشوم‌ که شما سواد رسانه ای دارید راهنمایی کنید
رویا
Iran, Islamic Republic of
بله این لباس فعال صنفی فعال حقوق بشر فعال مدنی متاسفانه بازار داغ جاسوسان و جیره مواجیب بگیران و تروریست‌هایی شده که در این غالب فعالیت میکنند تا درنهایت با این لباس فاخربتوانند مردم را فریب دهند ازحمایتهای سازمانهای به اصطلاح حقوق بشر و نظام‌های سلطه تامین شوند.
حرف از سواد رسانه ای زده اید شما از بی اطلاعی دیگران سوء استفاده می کنید شما خود میدانید نام بردن از افراد در لیست همکاری یعنی همکار پروپاقرص و همیشگی .و چند سوال
چرا یک سازمان تروریست باید از مقالات ایشان استفاده کند ؟
مگر چه وجه اشتراکی بین آنها وجود دارد؟
چرا ایشان نباید ابراز انرجارکند وهر دفعه اسم ایشان در لیست همکاران این مجله باشد؟
آقای حبیبی از رها بحرینی سخن میگوید
رها بحرینی کیست؟
همان کسی است که به عنوان فعال حقوق بشر هزینه‌های بسیار در ایجاد تحریم‌ها درکشور داشته است.
وی در سفر اخیر خود در آلبانی درجمع منافقین علنا از آنها میخواهد که افراد جدا شده ی سازمان را بکشند واین اطمینان را میدهد که در جوامع بین المللی به لحاظ حقوقی از آنها دفاع خواهد کرد.

لطفا با الفاظ بازی نکنید
متاسفانه کانون غیرقانونی فرهنگیان کاملا وابسته است و تاکنون هم فقط به اغراض سیاسی خود پرداخته و معلمان مظلوم را ابزار دست خود کرده است.
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
امثال اینها لکه ی ننگی هستند بر دامن فرهنگیان آزاده ایران.از امثال اینها تبری می جوئیم و از خداوندمتعال مصرانه خواستاریم .به سربازان گمنام امام زمان توفیق دهد یک یک این منافقین را زنده برگردانند و به تقاص خون هفده هزار شهید بیگناه این ملت ،محاکمه و به اشد مجازات برسانند . انشا اله
م. موسوی
Iran, Islamic Republic of
همکاران گرامی ما... این را هم اضافه کنم که حبیبی همچون شما، بی اندازه نسبت به اصلاح طلبان منتقد و بدبین است. لطفا بدون اطلاع از مشی و مرام افراد، انگ و برچسب نزنید. جای معلم کلاس درس است، نه زندان
Iran, Islamic Republic of
سلام اینکه می فرمایید جای معلم در کلاس است کاملا درست می باشد حالا به سوال پاسخ دهید
چرا نماینده صنفی سر از کشورهای که با جمهوری اسلامی عناد دارد سر در میارد
یا نوشته های انها مورد استفاده گروهک خارج نشین ومخالف قرار میگردتا به نفع فرهنگیان باشد
Iran, Islamic Republic of
حبیبی و وطنفروشان مشابه او، دشمن جمهوری اسلامی هستند، هرکس از نظام حمایت کند به او فحاشی میکنند چه اسمش اصلاح طلب باشد چه اصولگرا.
این روزها هم که ظاهرا نرخ جیره خوری دشمن و نوکری بیگانه پایین آمده و عده ای حاضرند با کمترین هزینه برای آنها دم تکان بدهند
جمال کمالی
سازمان مجاهدین دیریست که با پشت پازدن به اصول اولیه و خط مشی بنیانگذاران اصلی خود به ابزاری در دست سیاستهای ماهرانه جمهوری اسلامی تبدیل شده و قدم به قدم قافیه را به حریف باخته است! ...
Iran, Islamic Republic of
محمدرضا رمضانزاده‌ (مسوول شورای هماهنگی فرهنگیان)

اگر ارزشش را داشت که نظر بدهم حتما حرفی مینوشتم در باره ی محمد و قلبش که چگونه از بیعدالتی به تپش میاید و چه دلسوزانه برای برابری اجتماعی میکوشد.
اما چون هرچه خوندم بیشتر از جوهر برخی قلمها متنفر شدم .بهتر ان دیدم که سکوت کنم در برابر تخریب و تهدید اقلیتی که خود را همیشه حق دانسته و بقیه را مخرب‌.
Iran, Islamic Republic of
سلام اگر عدالت اقای حبیبی این است که مطالب وی قابل استفاده در ماهانه گروهگ ی که دستش به خون هزاران جوان پاک الوده است باید به مرحوم دهخدا و دکتر معین اعلام کنیم کلمه عدالت را اشتباهی تعریف کردند و یا اعلام کنیم که دو باره تعریف جدیدی از عدالت ارایه نمایند