دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۷
۵۱
مشکل نجفی، شهردار سابق نیست

قالیباف بدترین شهردار تاریخ؛ کی قرار است کار را شما شروع کنید؟

يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 583983
خلافکاری که از ساعت 4 صبح تا نیمه شب در شهردرای تهران فساد می کرد، خلافکاری که 10 روز چشم بر هم نگذاشت تا پلاسکو را فرو بریزد و آتش نشانان را قربانی کند! شهرداری که با فساد و دزدی، هشتمین شهردار جهان شد و شهر را به خرابه ای تبدیل کرد که نه مترو دارد، نه بی آرتی دارد، نه برج میلاد، دریاچه شهدای خلیج فارس، تونل توحید، نیایش و رسالت دارد. کلا تمام درخت ها و پارک های تهران را خشکاند و بوستان ولایت، یاس، نهج البلاغه را شهرداران قبلی ساختند.
قالیباف بدترین شهردار تاریخ؛ کی قرار است کار را شما شروع کنید؟
گروه سیاسی جهان نيوز: دادستان تهران در اظهاراتی در واکنش به اتهام زنی های محمدعلی نجفی به وی متذکر شده پیش از آنکه دیگران را به فساد محکوم کند، دلایل را اول به دستگاه قضا ارجاع دهند.

به گزارش جهان نيوز، تابستان داغ تهران با بر کرسی نشستن محمدعلی نجفی بر کرسی پرچالش بهشت همراه بود. اصلاح طلبان ذوق زده از پیروزی در انتخابات شورای شهر تهران به مردم وعده دادند تا فردی را در مقام شهرداری تهران قرار دهند که  خون جدید در رگ های تهران تزریق کند و شهر را متحول سازد. قرعه به نام محمدعلی نجفی، مشاور اقتصادی دولت افتاد و این پیرمرد 67 ساله قول داد ردای سیاست را از تن بیرون کند و تنها به فکر خدمت رسانی به مردم باشد.

اما نه خون جدیدی به رگ های تهران تزریق شد و نه ردای سیاست از تن نجفی بیرون آمد. از همان ابتدا گله گذاری های از قبلی ها شاه بیت دستور کار شورا و شهردار شد. سیاست کاری هایی که انتها نداشت و نجفی با به کار گرفتن مشاورانی 50 هزار ساعت کاری را صرف گزارش 500 صفحه ای برای اتهام زنی و ادعاهای بی اساس علیه قالیباف کرد.

اتهاماتی که جعفری دولت آبادی، دادستان تهران را به واکنش واداشت تا کسانی که ادعای مبارزه با فساد را دارند ابتدا به دستگاه عدلیه رجوع کنند:« من از مسئولین گله دارم، مسئولین اگر به فسادی می‌رسند ابتدا باید به مراجع رسمی کشور بگویند، به اندازه کافی روان و افکار مردم را با اخباری که بدون اثبات در اختیار دیگران قرار می‌دهیم پریشان می‌کنیم. شهردار تهران اگر دلایلی برای فساد در جایی دارند اول به دستگاه قضایی، بازرسی کل کشور و دادستانی اعلام کنند. » وی در انتها تذکر داد اتهامات اثبات نشده را از پشت تریبون های رسمی اعلام نکنند.

اصلا مخاطبان عزیز بیاید بدبینانه ترین حالت را در نظر بگیرید و قالیباف را به کنار دیوار بگذراند و تیربارانش کنند. چشمانمان را بر روی تمامی خدمات و دستاوردهای قالیباف ببندیم و این مرد را برای دلخوشی نجفی و اصلاح طلبان شورا، اعدام کنیم. بگوییم او دزد، منحرف، فاسد و خلافکار بود. خلافکاری که از ساعت 4 صبح تا نیمه شب در شهردرای تهران فساد می کرد، خلافکاری که 10 روز چشم بر هم نگذاشت تا پلاسکو را فرو بریزد و آتش نشانان را قربانی کند! شهرداری که با فساد و دزدی، هشتمین شهردار جهان شد و شهر را به خرابه ای تبدیل کرد که نه مترو دارد، نه بی آرتی دارد، نه برج میلاد، دریاچه شهدای خلیج فارس، تونل توحید، نیایش و رسالت دارد. کلا تمام درخت ها و پارک های تهران را خشکاند و بوستان ولایت، یاس، نهج البلاغه را شهرداران قبلی ساختند.

خوب بعد از آن آیا نجفی و دوستان راضی می شوند آستین ها را بالا بزنند و بعد از نزدیک به 6 ماه حاشیه سازی و تلاش برای محکوم کردن این و آن، توسعه و پیشرفت تهران را ادامه دهند؟ آیا بعد حذف و تباه کردن آینده سیاسی مدیری چون قالیباف، رسانه ها و فعالین اصلاح طلب، وعده ها و مطالبات شهروندان تهرانی را به گوش های سنگین اصلاح طلبان شورا و شهردارشان می رسانند؟ این «قبلی ها» چه کلید واژه نامیمون و شومی در عرصه سیاسی و اجرایی ایران است که هرکس نمی خواهد کاری از پیش ببرد به آن آویزان می شود و مردمی را که در فشار و تنگنا قرار دارند، بیشتر آزرده خاطر می سازند؟

دولت محترم اعتدالی حالا که قالیباف رفته و عطای شهرداری را به لقایش بخشیده، چرا به شهردار و رفیق گرمابه و گلستان شان اعتبار نمی دهند تا 1000 واگن وعده داده شده را به مترو تهران تزریق کند و به این وسیله شهروندان تهرانی مجبور نباشند برای استفاده از مترو انواع فشارها و بی حرمتی ها را تحمل کنند؟

جناب شهردار محترم تهران برای کار نکردن قالیباف را بهانه نکنید. زمانیکه قالیباف وارد بهشت شد، ادعای 300 میلیونی فساد احمدی نژاد در زمان شهرداریش را برای کار نکردن بهانه نکرد و از همان روز نخست بدون دلخوش کردن به این دولت و آن دولت شهر را سرپا نگاه داشت.

حال این توپ و این میدان، شهری که بیشتر زیرساخت هایش آماده است را تحویل گرفته اید و برای به سرانجام رساندن اهداف برنامه ها و وعده ها باید تلاش کرد و کار! دولت مطبوع شما 5 سال خود را به آب و آتش انداخت تا ثابت کند احمدی نژاد ایران را به ته دره فرستاده است تا برجام را به نتیجه برساند ولی بازهم برجام نه آب شد و نه نان برای ایرانیان و مجدد برگشت به پله نخست «قبلی ها».

این کلاف سردرگم نه ته دارد و نه سر، بی جهت خود را مردم را خسته و دلزده از بی عاری مسئولین و بهانه تراشی های خود نکنید. تهران یک مرد می خواهد تا بدون بهانه کار کند، اگر مردم این میدان نیستید اعلام کنید و کار را به کاردان بسپارید و اگر هستید بهانه جویی نکنید.

شما که به هدف سیاسی تان برای تخریب قالیباف و ارضای حس رقیب کشی حامیان اصلاح طلبتان نزدیک شده اید، این بازی تا چه زمانی قرار است ادامه داشته باشد، یکسال، دوسال، چهارسال. آیا وقت و زمان مردمی که به شما اعتماد کردند، بی ارزش است که آن را به بازی های سخیف سیاسی فروخته اید؟ کارکشتگان سیاسی می دانند که این بازی ها ته ندارد و نتیجه اش نارضایتی مردمی می شود که نه شما، نه اصلاح طلبان بلکه کل دستگاه را به چالش خواهند کشید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینجا سایت قالیباف هست ؟ چه حمایتی میشه از ایشون ؟ جالبه !! فکر نمی کنید دارید زیاده روی می کنید ؟
Iran, Islamic Republic of
آقای قالیباف خلاف کرده خوب باید به دادگاه ارجاع داد
دقیقا مشکل اصولگرایان چیست؟
از چه واهمه دارند؟
فکر می کنند اونوقت دور بعد قالیباف نمی تواند کاندید شود؟
یعنی قحط الرجال است؟
Iran, Islamic Republic of
بهتره موارد اتهامی در دادگاه مطرح بشه تا روشن بشه هزینه های انتخابات آقای قالیباف واقعا از جیب مردم تهران بوده یا این اتهام پایه و اساسی نداره
حمید
Iran, Islamic Republic of
یه حکایتی هست که خیلی دقیق زبان حال افساد طلباست. گروهی از قبیله جنگجو به یک قبیله روستایی حمله میکنن و مرداشون رو از شهر بیرون میبرن و بعدش به تک تک زنهای روستا تجاوز میکنن. تمام زنهای روستا تسلیم مردان قبیله جنگجو میشن الا یکی شون که با شهامت کامل نه تنها اجازه تجاوز نمیده، بلکه سر مرد متجاوز رو هم قطع میکنه. بعد از اینکه قبیله جنگجو روستا رو ترک میکنن، همه زنها جمع میشن و از ظلمی که بهشون شده با همدیگه حرف میزنن. منتها این زن شجاع رو بین خودشون میبینن که سر مرد متجاوز رو با خودش آورده. زنها میشینن با خودشون فکر میکنن که ای وای، الان اگه شوهرامون برگردن میخوان به ما سرکوفت بزنن که چرا ما مثل این زن، مقاومت نکردیم و راحت تن به ذلت و خواری دادیم. اینه که همگی با هم تصمیم میگیرن که اون زن شجاع رو بکشن و آثارش رو نابود کنن تا مبادا یک وقت خودشون مورد بازخواست و سوال قرار نگیرن. و این حکایت، به معنای واقعی مانیفست و سرخط اصول تمام اصلاح طلباست که دارن با تمام قدرت، شخصی مثل قالیباف رو مورد تخریب و توهین قرار میدن تا مبادا خودشون مورد سؤال واقع بشن.
Iran, Islamic Republic of
خدا میداند که همین است...
حقیتا افساد طلبها موجودات کثیفی هستند
کسانی که با دین خدا دشمنی کنند چه عجب از آنها اگر با دینداران دشمنی کنند؟!!!

خوشا به حال قالیباف که مورد نفرت این افساد طلبها قرار گرفته...
حقیقتا این افتخار بزرگی است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
واقعا برات متاسفم که یک حقوقی بهت میدن می خوری چشمت را روی حقیقت بستی . اصلاح طلب اصولگرا نداره اقا هر کی به بیت المال دست زد باید محاکمه بشه . اتفاقا من خوشحالم برادر اقای جهانگیری الان زندان هست . فرقی نداره کی باشی باید جواب بدی . می خواهی شهردار تهران بوده باشی یا مثل رسایی نماینده مردم یا مثل معاون استان قدس رضوی و یا برادر روحانی همه باید جوابگو باشند .
من من
Iran, Islamic Republic of
جدا از خط حمایت از قالیباف و تخریب نجفی توسط اصولگراها و خط تخریب قالیباف و حمایت از نجفی توسط اصلاح طلبا....
شهرداری یکی از نهادهای دارای فساد گسترده هست.. هم در زمان نجفی.. هم در زمان قالیباف و هم احمدی نژاد...
اگر کمی بین مردم عادی باشید می فهمیدید که شهرداری ها یکی ار رشوه بگیرترین نهادها هست.. اگر به پروژه هایی که شهرداری ها انجام میدن و نحوه توزیع! اونها بین دوستان پیمانکار توجه می کردید می فهمیدید که فساد در سطح کلان توی شهرداری ها هست.. نه فقط قالیباف یا نجفی...
باور بکنید یا نه بخش اصلی بدنه شهرداری ها عوض نشدن! همون نفرات قبلی هستن! فقط روسا عوض شدن! ...
دقیقا همون کارهایی که زمان قالیباف انجام میشد الان هم داره انجام میشه... فقط چون الان رسانه های اصولگرا اون رو پوشش نمیدن شما چنین توهمی زدی و داستانی بی ربط رو ربط دادی...
اگه همین الان دریاچه چیتگر برید می بینید که ساخت و سازهای کناری ادامه داره... اگه از ادامه همت و تقاطع های سمت منطقه 22 رد بشید می بینید که همچنان در حال ساخت هستن و دونه دونه برای عبور بازگشایی میشن....

خلاصه کلام کار نجفی شوی رسانه ای بوده برای تخریب قالیباف... ادعای جهان درمورد کار نکردن شهرداری نجفی هم فقط شوی رسانه ای برای تخریب نجفی...
مساله مهم رسیدگی به فساد داخل شهرداری و شفاف کردن قراردهای اون هست که هیچکسی دنبالش نیست...
Iran, Islamic Republic of
درست میفرمایید در مورد قالیباف واقعا زیاده روی شد!! نجفی با سپری شدن 6 ماه از شهردار شدنش هنوز که هنوزه داره عقده گشایی های اصلاح طلبان رو ساماندهی و ... میکنه؟؟! واقعا که!! کارهای شهردار جدید فعلا به داستانهای پلیسی و ... ختم شده نه کار اجرایی؟!
Iran, Islamic Republic of
حرف حق همیشه تلخه
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم جهان نیوز
یک نگاه به تمام تیترهای صفحه اول سایت بیاندازید:
جز نفرت و دعواهای سیاسی که حقیقتا مردم از آنها خسته اند چه می بینید؟
جز یاس و ناامیدی چه چیزی را به این جامعه پمپاژ می کنید؟

کمی به فکر آرامش مردم باشید... همین
Iran, Islamic Republic of
عامل اين دعواها و پمپاژ نفرتها اصلاح طلبان فاسد و اقتدارطلبند نه ديگران.
برويد خودتان را اصلاح كنيد.
Iran, Islamic Republic of
الان شما توقع دارید وقتی شهردار و شورای شهر و دولت خرابکاری می کنند، جهان نیوز بیاد به دروغ بگه همه چی آرومه؟!
Iran, Islamic Republic of
به نظرم شما مشکل بینایی داری...
اگر یک سری به سایتهای افساد طلبان میزدید آنوقت میفهمدید چه کسانی ذاتشان بر این وفق متعفن است...
آینه آن روز که گیری به دست خود شکن.....
Iran, Islamic Republic of
مردم کار می خواهند اتهام زنی کار آدم های ضعیف است
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شما . اونهایی که به جهان نیوز خرده می گیرند فقط برن ی سری به روزنامه ها و سایت های اصلاح طلب بزنند ببیند با نیروهای اصولگرا چه کار می کنند اونها را به لجن می کشند یکی هم خواست جواب بده میشه ادم بده!!!
Iran, Islamic Republic of
نجفی و یارانش نه 100 صفحه یک صفحه بگند تو این 6 ماه چکار کردند که چرخ این شهر بهتر بچرخه فقط یک صفحه خواهشا
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
یکی از کارهای خیلی خیلی مهمشان را چند روز پیش از رادیو اعلام کردند. شورای شهر تهران مصوب کرد که برای برخی بزرگراهها و تونلهای تهران عوارض بگیرند. جالبه. احداث بزرگراهها و تونلها با همان مدیریتی است که آقایان می گویند که کار نکرده و تهران را به ویرانه تبدیل کرده است و حالا بابت احداث همان ویرانه ها، مدیریت هوچی گر جدید از مردم عوارض می گیرد. البته مردمی که با چشمان بسته رای می دهند حقشان همین است. خداوند هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر آنکه آن قوم خود بخواهد
پ . س .ت !!!
Iran, Islamic Republic of
آخ از دست صرافان گوهر ناشناس --- هر زمان خر مهره را با در برابر می کنند
پستی این است که نتوانی کاری درست انجام بدهی وبرای بی لیاقتی خود دیگری را بکوبی !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اونهایی که قالیباف را برکنارکردن بزرگترین خیانت را به مردم تهران رواداشتندخدا ازشون نگذره.
Iran, Islamic Republic of
یعنی فقط یک نظامی می تواند یک شهر را اداره کند؟
Iran, Islamic Republic of
یک شهردادر توانمند میتونه یه شهر را اداره کنه.
حتی اگر سابقه نظامی داشته باشه...
Iran, Islamic Republic of
فکر میکنی این جماعت شعورشون به این حرفها میرسه؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
چقدر حالم بد میشه وقتی این جماعت افساد طلب بی دین رو میبینم
Iran, Islamic Republic of
خیر!
یه پیرمرد 68 ساله بازنشسته، سیاسی کار،
همیشه غایب و همیشه در کیش!
با سابقه بیماری قلبی و استعفا از چندین پست!
همراه تعدادی معاون پیرمرد بازنشسته مثل خودش!
و با استفاده از بیانیه های سیاسی
و
به مدد شورای شهر لیست دومیلیاردی و سیاسی کار و بی تجربه و غوغازی!

هم می تونه شهر را اداره کنه!!

می بینید که!!
علی
Iran, Islamic Republic of
اگر از روی معده حرف نزده باشید به وجدان خود مراجعه کنید می بینید که همین نظامی شرافتمند ومدیر مدبر مردمی هزاران فرسنگ در خدمت به مردم تهران با مدعیانی بی هنرحراف فعلی فاصله دارد.وبا اینها آبی برای مردم گرم نخواهدشد!!!باش تا صبح دولتت بدمد که این هنوز از نتایج سحر است
Iran, Islamic Republic of
فارغ از برخي اشتباهات قاليباف در شهرداري كه البته تبعات سنگيني براي خودش و تيمش داشت ، شهر تهران در اين ١٢ سال از حيث توسعه كالبدي و زير ساختها پيشرفت خارق العاده اي داشت . ضمن اينكه در حوزه فرهنگي و اجتماعي ، هم زير ساختهاي بسيار خوبي ايجاد شد و هم سطح انتظار افكار عمومي و مطالبه گري محله اي آنها از مديريت شهري افزايش يافت كه قطعا محرك و عامل توسعه شهر ميتواند باشد البته به شرط ادامه در دوره جديد !
نص صریح قران متذکر این موضوع است که کل خصلتهای بنی ادم از ابتدای خلقت وبه تبع ان قتلها جنایتها دروغها تهمت ها و.... تماما ناشی از حسادت افراد نسبت به یک دیگر است قتل هابیل توسط قابیل شروع واستارت این موضوع است نتیجتا افراد ناکارامدی بی لیاقتی بی مسیولیتی های خود با بروز حس حسادت به افراد توانمند ولایق بروز میدهند ودر نهایت بروز ان به اشکال مختلف از جماه سیاه نمایی اتهام مات بی مورد و... میباشد واین روند متوقف نشدنی است تا حق هست باطل جولان میدهد واین قسم ابلیس است ولاغیر
جواد
Iran, Islamic Republic of
یک پیرمرد با سابقه سکته که برای همین سه سال قبل ازپستش استعفا داده برای پستی انتخاب میشود که پیش از او یک سردار کارکشته برای این کار شب و روزش را به هم دوخته بود. واقعا باید به حال تفکری که برای جوان ها فقط آزادی وعیاشی را میپسندد و با وعده های پوچ از جنس فریب ابلیس مشغولشان میکند و مدیریت های نیازمند کار و نشاط و فکر و پویایی را به پیر مردهای سکته کرده و مریض و بازنشسته میسپارد خون گریه کرد که بر این مملکت حاکم شده .فکر میکنید پیر مردها برای استراحت چه زمانی استعفا خواهند داد.
Iran, Islamic Republic of
استعفا؟؟؟!!!!

روایت داریم بعضیا بعد از مرگ حتی در قبرشونم هم باورشون نمیشه که دیگه تموم کردن و باید دل بکَنند
Iran, Islamic Republic of
خلایق هرچه لایق اون از شهردار اون از لیست نا امید کننده مجلسشون
Iran, Islamic Republic of
مسائل را با هم قاطي نكميد. كسي كه دزده و بيت المال رو غارت كرده بايد رسوا بشه و مجازات. ربطي هم به اين نداره كه اين يكي تو اين چند ماه چيكار كرده.
Iran, Islamic Republic of
به قول آن مرد بزرگ: شهرداری تهران باتلاق اصلاح طلبان خواهد شد و برای همیشه در نزد مردم بی اعتبار
Iran, Islamic Republic of
مگر شهردار بایدکاری انجام دهد فقط باید شهر را روی کاغذ داشته باشد ! شهردارباید بهفکر تنظیم استخر و صبحانه و نرمش و برنامه برای انتخابات ها ی آینده داشته باشد ...
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند کسی را که زحمات صادقانه انسانهای تلاشگر را با سیاهنمایی خراب میکنند
Iran, Islamic Republic of
صد سال دیگر هم بگذرد این آقایان حال کار ندارند.
Iran, Islamic Republic of
خیلی زیاد می تونند کار کنند.

Canada
انشالله بعد از اواربردارى و تحقيق و تفحص از دوران ١٢ ساله مديريت سابق!
Iran, Islamic Republic of
بله البته تخصص این بزرگواران اینه که ادای آواربرداری و ته دره بودن را دربیارن!
وگرنه 20 سال هم همه چی دستشون باشه، بازم مشغول تهمت به سابقون 20 سال قبلشون هستند!
Iran, Islamic Republic of
یعنی تا 800 سال دیگه این آقایون حال کارکردن ندارن!!

خداییش اگر آواربرداری و تحقیق و تفحص هم صحت داشته باشه بازم نمی ارزه که یه انسانی وقتش را بگذاره به جای کارکردن آوار برداره!!
لطفا بروند جاهایی که آواربرداری لازم نداره کار کنند!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
بازهم که برای کارنکردن بهانه آوردید، میشه این آوارها را نام ببرید تا ما هم بدانیم. همفکران شما تا پایان مدیریت کاری انجام نخواهند داد. خواهیم دید.
شما در5ماه چه کردی پیرمرد
Iran, Islamic Republic of
واقعا کسی توقع کار از روحانی و دارو دسته اش نداره بگذارید خوش باشند
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
من از روز اول گفتم این آدم به درد این کا رنمی خورد ایشان یک فرد فرهنگی و دانشگاهی است ملاحظه می فرمائید در 100 روز هزار صفحه گزارش نوشتند تو این کار تخصص دارد چون ذاتش دانشگاهی جهان نیوز سئوال کرده کی میخواهد کارش شروع کند آن کاری که مد نظر شماست خدمت به مردم و شهروندان حل مشگل مترو و حمل نقل عمومی بافت فرسوده ترافیک و...شروع آنها بستگی به وضعیت قلبشان دارد بلاخره آن کاری که بلد است انجام می دهد شاید بعد از یکسال 50 جلد جزوه و ... پایان نامه و... تحویل بدهند
ش
من نمیدونم سطح اختیارات دادستان تهران تا کجا هست و سئوالم این است اکنون که با روان مردم فرقی ندارد از هر جناح ،بازی می شود آیا بعنوان مدعی العموم می توانند برای یکبار و همیشه وارد شوند و این دو نفر رو دعوت کنند تا موضوعات رو در محکمه حل و فصل کنند و بعد اثبات اعلام عمومی شود.
داداش ناف اینارا بامقصرجلوه دادن دیگران بریدن مدیریت اینها فقط همینه
Iran, Islamic Republic of
لابد توقع داشتی بعد از سالها دوری از ارث پدری بیایند از قبلی دفاع کنند؟
این مملکت را به ضرب شمشیر فتح کرده بودند ولی هشت سال از دستشون خارج شده بود و شهرداری هم دوازده سال
اگه الان نره کیش میخای تابستون بره؟
مرد حسابی بنده خدا بیماری قلبی داره، استرس براش سمه. تازه محض رضای خدا شده شهردار. کنه. طفلی از اون شیردال تقلبی به بعد قد راست نکرده از بس غصه خورده. بزار یک چند روزی هم استراحت کنه. اینقدر انگشت تو سوراخ نکن!
البته این که باید در مقابل فساد ایستاد و با آن مبارزه کرد شکی نیست ولی تعجب اینجاست که چرا فقط مرغ همسایه غازه جناب کارگاه نجفی شما که ید طولایی در دولت روحانی داری نمی دانستی که ماجرای مثل کرسنت اتفاق افتاده است آیا وجدان شما به شما نگفت همچین شخصی شایستگی احراز این پست را ندارد آیا نسبت به قاچ کالای دختر وزیر دولت مطبوعتان واکنشی نشان دادید برادر رییس جمهور صندوق فرهنگیان و.... یا این موارد را فساد نمی دانیدالبته نمی دانم این حس انتقام تا کجا پیش رفته که با این اوضاع شهر تهران چقدر بیکار بوده اید که یک گزارش 500 صفحه ای تنظیم کرده اید.اتاق فکر جنگ روانی جریان اصلاح طلب مملکت را ملعبه هوس بازی ها وقدرت طلبی های خود کرده است اون از برجام اینم از پسا برجام .....
سعید
Iran, Islamic Republic of
اینا همشون م... بدرد نخورن فقط بلدن بهونه بتراشن
Iran, Islamic Republic of
سنگ جلو پای نجفی نندازند از همه شهردارا بهتر میشه
سهیل
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ