يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

استقبال ازسینمای رایگان وانتقادازمسئولان

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 341006
برگزاری طرحی که طی آن حضور مردم در سینما‌ها رایگان بود، با استقبال مردم مواجه شد، ولی مسئولان قبل از اجرای این طرح، آماده پذیرایی از مردم نشده بودند، چرا که به اعتقاد مدیر سینماهای شهر تهران، در این طرح، کرامت مردم زیر پا گذاشته شد.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، گزارش‌های منتشر شده حاکی از ایجاد صف‌های طولانی و حضور گسترده خانواده‌ها برای تماشای آثار بر پرده سینما‌ها در روز پنجشنبه بود.

البته این اتفاق که در قالب طرح «سلام سینما» توسط سازمان سینمایی اجرا شد با انتقاداتی هم از سوی سینماداران مواجه گردید.

رئیس موسسه تصویر شهر که مسئولیت پردیس‌های سینمایی تهران را بر عهده دارد، با انتقاد از اینکه هیچ مشورتی با سینما‌ها و پردیس‌های سینمایی نشده است، اظهار کرد: ظاهرا با دفاتر پخش و تهیه‌کنندگان هم مشورتی نشده است و کسانی این تصمیم را گرفته‌اند که متولی هماهنگی هستند و نباید برای صاحبان فیلم تصمیم‌گیری کنند و تصمیم آنها در جاهایی اجرایی شد که مرتبط با آنها نیست، درواقع تصمیمی گرفته شده است که در راستای مسئولیت‌شان نیست.

هادی منبتی ادامه داد: حدود چهار، پنج روز پیش جلسه‌ای برای هماهنگی سینماهای جشنواره داشتیم و در آنجا این موضوع را از زبان آقای فرجی شنیدم. همان جا مخالفت خودمان را اعلام کردیم و گفتیم با اجرای این طرح به دنبال چیزی که هستید، نمی‌رسید!

رئیس موسسه تصویر شهر تاکید کرد: بعید می‌دانم حتی آدم‌هایی که به سینما آمدند، راضی به خانه برگشتند و معتقدم در این طرح، کرامت مردم لحاظ نشده بود و تنها خوشحالیم از اینکه در آستانه دهه فجر و جشنواره‌ فجر به کسی آسیب جدی نرسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *