شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۱

تعجب از حضور ویژه خوار بزرگ در مجلس!

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 340572
با پیگیری و شکایت احمد توکلی نماینده تهران، دو کمیسیون مجلس ضمن دعوت از وزیر صنعت و رئیس کل بانک مرکزی، رانت ۶۵۰ میلیون یورویی واگذار شده از سوی دولت به یک شرکت خاص را مورد بررسی قرار دادند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پس از گزارش احمد توکلی نماینده تهران در مجلس درباره رانت ۸۵ میلیون یوروئی و ۶۵۰ میلیون یوروئی وزارت صنعت ،معدن وتجارت به یک شرکت خاص وارد کننده ، گزارش مذکور طی هفته گذشته در کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور آقایان نعمت زاده وزیر صنعت، سیف رئیس کل بانک مرکزی و دکتر توکلی نماینده تهران مورد بررسی قرار گرفت و کمیسیون مذکور هیئتی را مأمور رسیدگی بیشتر نمود که با دعوت از مقامات دیگر و شرکت های خصوصی ذیربط ، موضوع را مورد بررسی قرار داده و گزارش آنرا به کمیسیون ارائه نمایند .

همچنین در این هفته ، کمیسیون اصل ۹۰ نیز با حضور برخی مسئولین وزارت صنعت معدن و تجارت و بانک مرکزی و نیز دکتر توکلی تشکیل شد و موضوع رانت خواری ۶۵۰ میلیون یورویی مورد بررسی قرار گرفت .

نکته جالب اینکه در این جلسه از شرکت خاصی که متهم به ویژه خواری است نیز دعوت بعمل آمده بود که نظرات خود را به کمیسیون ارائه نماید که این موضوع موجب تعجب برخی اعضاء کمیسیون شد زیرا گزارش دکتر توکلی ، از وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس کل بانک مرکزی و معادن اول رئیس جمهور شکایت کرده بود که این رانت را در اختیار یک شرکت خاص قرارداده اند .

بنا بر این گزارش،مقررشده که کمیسیون اصل ۹۰ گزارش خود را در آینده نزدیک منتشر کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این واگذاری ها با تدبیر و امید به بازگشت پول مگه زمان آن مرد که می گفته که شما ناراحت شدید !
ضمنا اگه نماینده های مجلس می خواهند جلوی این همه تدبیر و برنامه هسته ای سنگ اندازی کنند برادر اکبر.تر... رو بفرستیم یک سخنرانی بفرمایند بعد اعلام کنیم این سخنرانی ها به ضرر تعامل دولت و مجلس است!
روحانی متشکریم!!!