پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱
۱۱

کدام وزیرروحانی ازابطال انتخابات می‌گفت؟

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 339532
عباسعلی کدخدایی سخنگوی سابق شورای نگهبان در برنامه تلویزیونی شناسنامه درباره برخی زوایای فتنه ۸۸ اظهار نظر کرده است.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه وطن امروز، در این برنامه مشاور دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه روز جمعه‌ای که انتخابات برگزار شد، یکی از نامزدها اعلام کرد که من با اکثریت زیادی از آرا برنده انتخابات هستم، اظهار داشت: فردای آن روز (شنبه) اعلام کردند که ما به روند انتخابات اعتراض داریم و خواستار ابطال انتخابات هستیم! چیزی که در کشور ما سابقه نداشته است. اینکه بگویند به خاطر تقلب در انتخابات باید آن را ابطال کرد در هیچ کشوری سابقه ندارد.

کدخدایی افزود: تقلب نیاز به مدرک دارد. یک روز قبل از انتخابات، نماینده یکی از نامزدها که الان هم وزیر است نزد من آمد و گفت ما به انتخابات اعتراض داریم، چون یکی از نامزدها در مناظره با لحنی بد صحبت کرده است. وی ادامه داد: ما گفتیم این چیزی نیست که بخواهیم ایراد بگیریم، اما ایشان اصرار داشت که صلاحیت آن نامزد به دلیل اینکه در مناظره با آن لحن صحبت کرده، باید رد شود. ما گفتیم برای رد صلاحیت نیازمند ادله محکمی هستیم اما ایشان گفتند چون در آن مناظره مطالب توهین‌آمیزی بیان شده، باید رد صلاحیت شود. ما هم در پاسخ گفتیم اگر توهین صورت گرفته باید به قوه‌قضائیه ارجاع داده شود و قوه‌قضائیه نظر خود را بیان کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بالاخره کدام وزیر بود جهان جان؟!
ناشناس
پس چرا موقع تایید صلاحیت ها تو مجلس همچین موضوعی مطرح نشد؟البته بعید هم نیست،افرادی که قبل از تموم شدن انتخابات پیروزی خودشون رو اعلام میکنن،طرفداراشون هم باید بعدا با همچین دلیل مزخرفی خواستار ابطال انتخابات بشن.
اي بابا بي... خودمان بوده است
Iran, Islamic Republic of
آن وزیر محترم سابقه دیگری هم درمعاملات وزارت نفت دارد
......کرسنت
Iran, Islamic Republic of
مهم نیست کدام وزیر بوده است مهم این است که تمام وزرای کابینه از فتنه برائت جستند و ادعا کردند انتخابات سالم برگزار شده بود. این یعنی حرفها و ادعاهای قبلی خود را پس گرفتند و سران فتنه را تنها رها کردند.
Iran, Islamic Republic of
....ز
سعيد
Iran, Islamic Republic of
ع.ا و ب.ز
سامان
Iran, Islamic Republic of
خوب مشخصه ديگه
اينو همه ميدونن
آقاي...... نماينده موسوي بود
وزیر م... بوده
کاویان
جناب مهندس.....