شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

رشد۳۰درصدی درآمدهای مالیاتی کشور

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب: 337059
سازمان امور مالیاتی از تحقق ۷۷ درصدی درآمدهای مالیاتی مصوب در بودجه سال جاری و همچنین رشد ۱۶ درصدی این مالیاتها طی ۹ ماهه منتهی به آذرماه امسال خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، براساس گزارش منتشر شده از سوی دفتر مدیریت عملکرد سازمان امور مالیاتی کشور، درآمدهای مالیاتی مستقیم لغایت آذرماه سال ۱۳۹۲ نزدیک به ۱۹۲ هزار میلیارد ریال بوده است که نسبت به بودجه مصوب ۷۷ درصد محقق شده و نسبت به دوره مشابه سال قبل نیز ۱۶ درصد رشد داشته است.

همچنین در دوره یاد شده میزان درآمد های مالیات بر کالا و خدمات مبلغ ۸۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است که حاکی از تحقق ۹۵ درصدی بودجه مصوب و همچنین رشد ۸۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

مجموع درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی که شامل مالیاتهای مستقیم و کالا و خدمات است نیز، تا پایان آذرماه سالجاری نزدیک به ۲۸۰ هزار میلیارد ریال بوده که نشان از تحقق ۸۶ درصدی درآمدهای مالیاتی نسبت به بودجه مصوب سال جاری است.

همچنین افزایش درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور اعم از درآمدهای مالیاتی مستقیم و در آمدهای مالیات بر کالا و خدمات در ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۰ درصد است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *