دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱

قلعه‌نویی پاسخ حرف‌های نکونام را داد

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب: 336016
سرمربی تیم فوتبال استقلال که از سوی بازیکن باتجربه این تیم مورد خطاب قرار گرفته بود که به راحتی با جدایی‌اش موافقت کرده است پاسخ وی را داد و گفت: هر باشگاهی که خواهان به خدمت گرفتن بازیکن ماست باید به باشگاه استقلال فکس بزند و شرایطش را اعلام کند. ما که برای نکونام چنین درخواستی را ندیدیم و تنها از طریق رسانه‌ها متوجه شدیم او پیشنهاد دارد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، امیر قله نویی در حاشیه تمرین امروز سه شنبه استقلال در جمع خبرنگاران درباره صحبت های جواد نکونام در برنامه ۹۰ درباره نحوه جدایی اش از استقلال و انتقادهای غیرمستقیم از سرمربی این تیم اظهار داشت: من این برنامه را نمی بینیم اما انگار صحبت‌هایی مطرح شده است. اول از همه باید بگویم من و بازیکنان استقلال هیچ منتی نداریم که سر همدیگر بگذاریم. اگر منتی هم هست باید آن را سر هواداران گذاشت چون آنها سرمایه های باشگاه هستند. حتی من قلعه نویی هم نباید منت بگذارم.

وی ادامه داد: من به خود نکونام هم گفتم که کارش بچگانه بوده است. هر انتقالی یک سری اصول دارد که باید رعایت شود. درباره این موضوع فتح الله زاده (مدیرعامل باشگاه استقلال) به من زنگ زد و گفت که نکونام پیشنهاد دارد، من سه بار گفتم که با جدایی این بازیکن مخالفم ولی هر طور نظر خودش است.

قلعه نویی ادامه داد: من به فتح الله زاده گفتم اگر نکونام با باشگاه استقلال قرارداد دارد هر باشگاهی که می خواهد او را جذب کند باید به ما فکس بزند و شرایط جذب نکونام را به ما اعلام کند. آن موقع است که پس از بررسی شرایط تیم، شرایط بازیکن و منافع استقلال درباره نکونام تصمیم می گیریم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: ولی به یکباره دیدم که نکونام سر از ۹۰ درآورد. کار او بد و بچگانه بود. اگر قلعه نویی یا اشتباه کرده است باید این مشکلات درون خانواده حل شود. من مربی بعد از سه سال تیمی را درست کردم و بازیکنان را با تفکرات خودم هماهنگ کردم و حالا مگر عقلم را از دست داده ام که بخواهم تیم را به هم بزنم.

وی تاکید کرد: هر بازیکنی دوست دارد هرجا برود، برود. دیگر چرا یک سری دیگر از مسایل را مطرح می کند. استقلال ۶۷، ۶۸ سال است که کارش را می کند و خیلی از آدم ها آمده اند و رفته اند. یک روز من به استقلال کمک کردم و روزهای دیگر سایر بزرگان. اینکه منافع خودمان را فقط در استقلال در نظر بگیریم درست نیست.

سرمربی استقلال مجدداً با بیان اینکه هر باشگاهی نکونام را می خواهد باید به استقلال فکس بزند گفت: نکونام با ما قرارداد دارد و هر تیمی خواهان جذب وی است باید شرایطش را به استقلال بگوید. نکونام خودش در این باره با من صحبت نکرد و من هم از مطبوعات شنیدم که پیشنهاداتی دارد.

وی درباره اینکه فتح الله زاده اعلام کرده تصمیم نهایی برای جدایی نکونام با امیرقلعه نویی است گفت: من و فتح الله زاده با هم رفیقیم و درباره خیلی از مسایل حتی مسایل کوچک با هم مشورت می کنیم. ایشان هم گفت با جدایی نکونام مخالف است.

قلعه نویی در باره غیبت نکونام در تمرین امروز گفت: من از این موضوع خبر ندارم.

سرمربی استقلال درباره این که نکونام از دادن القاب مختلف به پژمان منتظری ناراحت بوده و در برنامه ۹۰ هم به صورت مبهم به این موضوع اشاره کرده است گفت: ما هنوز به نکونام رضایت نامه ندادیم، هر باشگاهی وی را می خواهد درخواستش را ارایه کند تا پس از بررسی تصمیم بگیریم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بعضی از افراد در داخل باشگاه درباره موضوع نکونام سنگ اندازی می کنند گفت: اصلاً از این حرفها نیست و الکی برای استقلال حاشیه درست نکنید.

قلعه نویی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت آرش برهانی هم تاکید کرد: مربی این قدرت را ندارد که بازیکن را اخراج کند. مربی فقط می تواند بازیکن را از حضور در تمرین منع کند. برهانی اشتباهی انجام داده و در اختیار باشگاه است تا کمیته انضباطی درباره او تصمیم بگیرد. او حالا یک ساعت قبل از تمرین استقلال به کمپ می آید و جداگانه تمرین می کند.

وی افزود: کار برهانی بد و بچگانه بود ولی نمی شود او را قلع و قمع کرد. به هر حال من هم مربی هستم و اگر از این برخوردها نکنم سنگ روی سنگ بند نمی شود.

سرمربی استقلال در بخش پایانی صحبت هایش در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر قلیان کشیدن بازیکنان تیم زیر ۲۲ سال و اینکه آیا چنین مساله ای را در تیم خودش یا در تیم های دیگر شاهد بوده است یا خیر، با کنایه و بدون نام بردن از علیرضا منصوریان سرمربی این تیم گفت: منم چنین چیزهایی ندیدم. وقتی مسئولیت یک تیم را دارم از همکارانم خواهش می کنم همه مسایل را رعایت کنند حتی آقای ماجدی سرپرست تیم وقتی تیم در سفر است تا ساعت ۲ و ۳ بامداد در لابی می نشیند و مراقب بازیکنان است!

وی ادامه داد: البته معتقدم این مسایل نباید رو بشود چون اگر ایرادی هست در همه جا هست. ما نباید فقط فوتبال را بزنیم. مسئولان هتل هم کار اشتباهی انجام دادند که چنین موضوعی را رسانه ای کردند. هتل باید امانتدار باشد چون خیلی از مسایل در هتل رخ می دهد و خانواده ها در هتل رفت و آمد دارند به نظر من این برنامه ها به فوتبال ما کمک نمی کند.

قلعه نویی در پایان درباره دیدار با پرسپولیس و دربی هم گفت: خواهش می کنم در این باره سوال نکنید چون ما هفته به هفته جلو می رویم و در حال حاضر تمرکز ما روی بازی با استقلال اهواز است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *