شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۴
۵

مجمع چرا طرح رسیدگی به دارایی مسئولان نظام را کنار گذاشت؟

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 335934
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: مجمع تشخیص با چه دلایلی طرح رسیدگی به دارایی مسئولان نظام را کنار گذاشته است.
مجمع چرا طرح رسیدگی به دارایی مسئولان نظام را کنار گذاشت؟
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس، گفت: القاعده را آمریکایی‌ها ایجاد کردند و هنوز در آن مانده‌اند؛ مشاهده کردید که تکفیری‌ها نه به مسیحی، نه سنی و نه شیعه رحم می‌کنند و سر از بدن انسان‌ها بر می‌دارند، لذا باید گفت آنها مسلمان نما و لائیک هستند.

وی ادامه داد: دیدید که حتی وقتی تکفیری‌ها دیدند ماجد الماجد نفوذی‌شان است، به او سم دادند و به هیچ‌کس رحم نکردند؛ درود بر مالکی که با قاطعیت وارد شد و ما باید از او دفاع کنیم چرا که این جریان تکفیری‌ها جریان ناسالمی هستند، البته جمهوری اسلامی ایران پایه‌گذار هفته وحدت بود و مقام معظم رهبری در سفر به کردستان تأکید کردند سنی فلسطینی و شیعه لبنانی هر دو علیه صهیونیست‌ها می‌جنگند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس، گفت: در رابطه با سوریه نیز پس از ۳ سال دنیا به این نتیجه رسید که راه‌حل این بحران سیاسی است و جمهوری اسلامی ایران مشروط به ژنو می‌آید.

کامران با اشاره به حضور وزیر بهداشت در جلسه غیر علنی، افزود: آقای وزیر بهداشت نگفت که چگونه می‌خواهد تبعیض را برطرف کند؛ نباید در درمان تبعیض به وجود آید؛ یعنی در درمان سرباز و سردار، پولدار و بی‌پول، وزیر و وکیل و مردم و رئیس مجلس باید به صورت یکسان عمل شود نه اینکه اگر استانداری مریض شد، ۱۰ دکتر برای مداوای او بالای سرش بروند.

وی در خصوص ارجاع طرح رسیدگی به دارایی مسئولان نظام به کمیسیون ویژه مجمع تشخیص مصلحت نظام، تأکید کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام با چه بیّنه‌ای طرح رسیدگی به دارایی مسئولان نظام را کنار گذاشته و آن را به کمیته‌ای ارجاع داده است؟ زمانی که مجلس و شورای نگهبان اختلاف داشته باشند، باید بگوید آری یا نه.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: اموال مسئولان را بررسی کردن مگر چه اشکالی دارد؛ باید مردم شفاف بدانند که دارایی افراد چگونه افزایش پیدا می‌کند؛ از طرف دیگر ما باید قانون ممنوعیت دو شغله‌ها را اجرایی کنیم.

کامران در خصوص مشکلات استان‌ حوزه انتخابیه خود، گفت: اصفهان هر سال هزار میلیارد تومان مالیات می‌پردازد. باید از وزیر اقتصاد پرسید با چه شاخصه‌ای این میزان مالیات اخذ می‌شود؟ براساس آمار مرکز پژوهش‌های مجلس، اصفهان در پرداخت درآمد به دولت دوم و در بودجه آخر است. اصفهانی که این همه شهید داده اشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خاطرنشان کرد: حق‌ آب کشاورزانی که از زاینده‌رود برداشت می‌کنند در مهر زنانشان است؛ آقای وزیر نیرو شما نمی‌توانید آن را بفروشید.آب به سرقت رفته است و می‌توان در زاینده‌رود توپ بازی کرد چرا سوء مدیریت دارید و برای همین آب موجود به صورت صحیح مدیریت نمی‌کنید؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چون بزرگترین مسئولان در مجمع هستند و نیز
مرگ خوب است برای همسایه
Iran, Islamic Republic of
؟؟؟؟
اظهر من الشمسه
هرموقع که نمایندگان حاضر شدند طرح نظارت بر نمایندگان مجلس تصویب شود انموقع اعضا مجمع تشخیص مصلحت .. این طرح را تصویب میکنند. حالا اگر طرح نظارت بر اموال مردم بودحتما یکساعته به تصویب کلیه قوا میرسید تا یارانه انها قطع شود!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
شاید چون احمدی نژاد در این مورد شفاف بود مخالفند چرا که این دولت و منتسبان به آن با هرچه احمدی نژاد پایه گذاری کرد به شدت کینه می ورزند حتی اگر دشمنان ناچار به اقرار به مزیت طرح فوق شده باشند اما در نهایت همان را با اسم دیگر اجرا می کنند.
رسیدگی
حالا کی می خواست رسیدگی کنه؟ شور چی می زنی؟