شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۷
۲

اظهارنظر سخنگوی وزارت‌خارجه درباره شاهد اصلی پرونده‌کرسنت

يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 331524
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: "عباس یزدان پناه" شاهد مهمی برای روشن شدن پرونده گازی کرسنت به شمار می‌رفت و حضور وی می‌تواند در این پرونده به نفع ایران تمام شود.
اظهارنظر سخنگوی وزارت‌خارجه درباره شاهد اصلی پرونده‌کرسنت
به گزارش جهان، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت دلال نفتی کرسنت "عباس یزدان‌پناه" گفت: اخبار ضد و نقیضی طی چند ماه گذشته درباره مفقود شدن آقای یزدان پناه مقیم امارات گزارش شده است و وزارت امور خارجه از زمان دریافت این اخبار با ارسال یادداشتی رسمی به وزارت خارجه دولت امارات خواستار بررسی موضوع و لزوم اطلاع رسانی نسبت به سرنوشت وی شد.

 مرضیه افخم به ایسنا گفت: در ملاقات انجام شده با سفیر دولت امارات عربی متحده در تهران، نگرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سرنوشت این فرد به اطلاع ایشان رسید و وزارت امور خارجه بر اساس وظیفه ذاتی خود همچنان پیگیر وضعیت نامبرده است.

وی تأکید کرد: هرگونه خبری درخصوص انتساب مفقودی یا قتل وی به ایران، مضحک و کذب محض است. نامبرده شاهد مهمی برای روشن شدن پرونده گازی کرسنت به شمار می‌رفت و حضور وی می‌تواند در این پرونده به نفع ایران تمام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
دم اصولگراها گرم که خودشون تیشه به ریشه فاسدهاشون زدند؛ از فساد 3000 میلیاردی گرفته تا مدرک جعلی کردان

این در حاله که اصلاحطلبان همیشه پرونده های فساد وابستکان خود را ماست مالی کرده اند.

انشالله پرونده کرسنت را مثل داستان مدارک جعلی وزاری خاتمی ماست مالی نکنند...
مدارك جعلي وزراي خاتمي، فساد 3000 ملياردي، فساد بيمه تامين اجتماعي، مرتضوي، دانشگاه ايرانيان و... چه توازن و تعادل مباركي ! دم شما گرم!!