چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۲

حزب منحله مشارکت فتنه‌گری می‌کند

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 330377
یک فعال سیاسی با بیان اینکه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، حزب مشارکت را منحل کرده است، گفت: اعضای این حزب منحله در راستای تفکر گذشته خود در برخی فتنه‌گری‌ها بدون اسم و رسم ورود می‌کنند.
به گزارش جهان، صدیقه شاکری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس در مورد اقدامات و فعالیت‌های حزب منحله مشارکت اظهار داشت: اعضای این حزب منحله برای از بین بردن نظام طراحی‌ها و برنامه‌ریزی‌های فراوانی داشته‌اند و دفعات متعددی این برنامه‌ها را به اجرا درآوردند که می‌توان آخرین بروز و حضور آنها را در فتنه ۸۸ مشاهده کرد.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: اعضای حزب منحله مشارکت شاید در گفتار از امام و مقام معظم رهبری مایه بگذارند و بگویند ولایت فقیه را قبول داریم اما در عمل نشان داده‌اند که نسبت به نظام جمهوری اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری هیچ پایبندی ندارند.

شاکری با اشاره به اظهارت آیت‌الله خاتمی خطیب موقت تهران در خصوص ظهور و بروز فتنه‌گران در کشور ادامه داد:‌ متاسفانه اخیراً به برخی از اعضای حزب منحله مشارکت پست‌های کلیدی واگذار شده است که این موضوع هوشیاری هرچه بیشتر دلسوزان نظام را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، حزب مشارکت را منحل اعلام کرده است، گفت: اعضای این حزب منحله درراستای تفکر گذشته خود در برخی فتنه‌گری‌ها بدون اسم و رسم ورود می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *