پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
نتیجه تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی؛

اسناد کهنه ۷ میلیاردی رو شد+سند

چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 329497
موضوع پاداش‌های میلیاردی بی‌حساب و کتاب تامین هنوز عقبه ۲۶ ساله دارد و پایانی برای آن نیست. اسناد ۷ میلیارد بن تامین در سال ۶۶ تا ۸۶ که قرار بود بین کارگران توزیع شود ولی مشخص نیست در کجا صرف شده هم به تازگی رو شد.
اسناد کهنه ۷ میلیاردی رو شد+سند
به گزارش جهان به نقل از فارس، نتیجه تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی توسط مجلس که از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۱ این سازمان بیمه‌گر اجتماعی را مورد بررسی قرار داده‌ بود روز گذشته توسط رئیس کمیته تحقیق و تفحص به صورت رسمی اعلام شد که پاداش‌های میلیاردی به مدیران این سازمان مورد توجه بیشتر قرار گرفت.

حال سؤال اینجاست که آیا قبل از سال ۱۳۸۶ نیز این پاداش‌های میلیاردی به مدیران داده نمی‌شده است و اینکه در گذشته این پاداش‌ها رسم نبوده؟

یک مقام آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس اظهار داشت: براساس گزارش حسابرسی صورت گرفته در سال‌های ۱۳۶۶ تا ۱۳۸۶ نیز مبالغی میلیاردی در اختیار مدیران بعنوان بن کارگری قرار می‌گرفته است که متاسفانه یا خرج هزینه‌های شخصی می شده و یا اینکه اسنادی مبنی بر نحوه توزیع این بن‌های کارگری وجود ندارد.

در اسناد منتشر شده از یک حسابرسی در تأمین اجتماعی از سال ۱۳۶۶ تا ۱۳۸۶ مبلغ ۷۵ میلیارد و ۶۹۶ میلیون و ۶۱۹ هزار و ۲۶۳ ریال بابت بن در اختیار مدیران قرار می‌گیرد که اسنادی مبنی به نحوه توزیع آن وجود ندارد.

 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *