سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

هفتمین اجتماع مدافعان حرم برگزار می‌شود

سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 329236
هفتمین اجتماع بزرگ مدافعان حرم در ایام سوگواری شهادت حضرت رقیه(س) برگزار می گردد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، هفتمین اجتماع بزرگ مدافعان حرم در راستای دفاع از حرم فرزندان پیامبر مکرم اسلام(ص) بخصوص حضرت زینب کبر ی (س) و حضرت رقیه (س) در ایام سوگواری شهادت حضرت رقیه(س) در تهران برگزار می‌شود.

این ستاد هفتمین مراسم اعلام آمادگی جوانان مسلمان با غیرت ایرانی به عنوان مدافعان حرم در ایام سوگواری شهادت حضرت رقیه(س) را برگزار می‌نماید. بدینوسیله از آحاد مردم و جوانان برای حضور در این مراسم و اعلام آمادگی قلبی و عملی نسبت به حفاظت حرمین معصومین(ع) بخصوص حرم حضرت زینب کبری(س)و حضرت رقیه (س) دعوت می‌گردد.

تاکنون شش اجتماع بزرگ مدافعان حرم با شعار «کلنا عباس یا زینب» برگزار گردیده است و انشاءالله در ایام سوگواری شهادت حضرت رقیه(س) مسلمانان ایرانی با شور و شعور آمادگی خود را جهت حمایت از مقدسات و ارزشها اعلام خواهند نمود.

این مراسم درروز جمعه مورخ ۱۵/۹/۱۳۹۲ بعداز نماز مغرب و عشاء در ورزشگاه شهید شیرودی واقع در میدان هفتم تیر از ساعت ۱۸ با قرائت قاری بین المللی آغاز و با سخنرانی ادامه داشته و با مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)برنامه خاتمه می‌یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *