شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

ظریف:دخترم با گریه‌هایش مرامتاثر می‌کند

چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 327928
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: همیشه با جان و دل برای تیم ملی بازی کردم.
به گزارش جهان، فرهاد ظریف در گفت‌وگو با فارس در مورد نتایج تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های جام قهرمانان قاره‌ها و کسب عنوان چهارمی اظهار داشت: تیم‌های اول تا پنجم دنیا در این مسابقات حضور داشتند و شرایطش مانند لیگ جهانی بود. ملی‌پوشان ایران باز هم با غیرت و جنگنده ظاهر شدند و نماینده‌های خوبی برای ملت ایران بودم. همین که مردم از ما راضی باشند خیلی با ارزش است.

وی درمورد خداحافظی‌اش از تیم ملی، خاطرنشان کرد: در چند روز اخیر مردم بسیار به من لطف داشتند؛ از همه ممنون هستم. تا زمانی که در تیم ملی بودم همه می‌دانند که با جان و دل بازی کردم و سعی کردم همیشه بهترین بازیکن باشم و اگر قرار بود بمانم هم همین کار را می‌کردم.

ظریف ادامه داد: در ورزش ما باید این اتفاق می‌افتاد؛ برخی از بزرگان من از تیم ملی کنار رفتند و برخورد خوبی با آنها نشد. من می‌خواستم که متفاوت باشم و در اوج بروم تا مسئولان متوجه شوند که تیم ملی چقدر برای ما ارزشمند است.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران افزود: می‌خواستم در اوج بروم، اما اوجم خیلی زیاد شد! بعد از بازی وقتی در رختکن بودم و گریه می‌کردم یکی از مسئولان مسابقات به سراغم آمد و گفت که به عنوان بهترین لیبرو انتخاب شده‌ام.

وی که پیش از این اعلام کرده بود به خاطر ترمه، دختر سه‌ ساله‌اش می‌خواهد از تیم ملی خداحافظی کند، عنوان کرد: دلیل اولم این بود که در اوج خداحافظی کنم و دلیل دوم هم دخترم بود. ترمه سه‌ سالش است و اصلاً کنارش نبودم و تمام زحمات بر گردن همسرم بود.

ظریف گفت: هم من به ترمه نیاز دارم و هم او به من نیازمند شده است. هر زمانی که می‌خواهم به تمرین بروم با جملاتش کار را برایم سخت می‌کند و مرا تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ وی همیشه با گریه خطاب به من می‌گوید که "بابا نرو، من تنها می‌شوم و ..." سفر‌هایی که با تیم ملی می‌روم مرا از دخترم دور می‌کند و نمی‌خواهم بیشتر از این به روحیه‌اش آسیب برسانم.

وی ادامه داد: در مورد شرایط باشگاهی هم تا زمانی که بتوانم بازی خواهم کرد. تا زمانی که بتوانم در تیم‌های خوب لیگ بازی کنم به دوران بازیگری‌ام ادامه خواهم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *