دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

تکذیب مذاکره محرمانه‌ بین ایران وآمریکا

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 327615
یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه گزارش‌های اخیر منتشره در برخی رسانه‌های آمریکایی از جمله خبرگزاری آسوشیدپرس مبنی بر مذاکره مخفیانه ایران و آمریکا را تکذیب کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه گزارش‌های اخیر منتشره در برخی رسانه‌های آمریکایی از جمله خبرگزاری آسوشیدپرس مبنی بر مذاکره مخفیانه ایران و آمریکا را تکذیب کرد.

این مقام آگاه تاکید کرده است: همانگونه که چندی پیش آقای ظریف وزیر امور خارجه نیز تاکید کردند، هیچ گفت‌وگویی بین ایران و آمریکا به غیر از مسائل هسته‌ای و در چارچوب مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با گروه ۱+۵ صورت نگرفته است.

این مقام آگاه در وزارت امور خارجه با تامل برانگیز خواندن این گونه پردازش‌های رسانه‌ای و ابهام آفرینی نسبت به رویکرد شفاف و صریح در رویکرد تعاملی ایران در موضوع هسته‌ای خاطر نشان کرد: لازم است رسانه‌ها آثار ناشی از پردازش‌های خبری نادرست و مبهم که فضای ایجابی منبعث از مذاکرات ژنو و توافق حاصله فیمابین را تحت تاثیر قرار می‌دهد، توجه داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پس چرا برخی سایت های حامی دولت این دیدارها رو تائید کردن و بهش افتخار میکنن؟!