دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

قاتل اشتباهی به قصاص محکوم شد

يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 324645
مرد جنایتکار که به اشتباه برادر طعمه مورد نظر خود را به قتل رسانده بود پس از محاکمه در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، ۲۰ بهمن ماه سال گذشته قتل مرد جوانی به ماموران پلیس ورامین اطلاع داده شد.در ادامه تیمی از ماموران در محل جنایت حاضر شده و متوجه شدند مقتول به نام علی با شلیک گلوله به گردنش به قتل رسیده است.

ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و در بررسی های خود دریافتند مردی به نام بهرام به خاطر کینه ای قدیمی اعضای خانواده مقتول را به قتل تهدید کرده بود.

با کشف این سرنخ دستگیری بهرام در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران در تجسس های خود دریافتند بهرام همزمان با این قتل به محل نامعلومی گریخته است. با ردیابی های ویزه پلیس متهم به قتل در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

بهرام پس از انتقال به اداره آگاهی با اعتراف به این قتل گفت: برادر مقتول به اتهام لواط از برادرم شکایت کرده بود و این شکایت باعث شد برادرم دستگیر و اعدام شود. مادرم هر روز عکس برادرم را در آغوش می گرفت و گریه می کرد. دیدن این صحنه خیلی آزارم می داد به همین دلیل تصمیم به انتقام گرفتم. اسلحه ای تهیه کرده و روز حادثه شاکی را در بهشت زهرا دیدم. به تعقیبش پرداخته و در محلی خلوت او را با شلیک گلوله به قتل رساندم. پس از این جنایت متوجه شدم که به اشتباه برادر شاکی را کشته ام.

با تکمیل تحقیقات قاضی کوهپایه بازپرس جنایی ورامین برای متهم قرار مجرمیت صادر کرد که با تائید قرار مجرمیت و صدور کیفرخواست پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
هفته گذشته مرد جنایتکار در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت.

او با قبول اتهامش گفت: من می خواستم شاکی پرونده برادرم را به قتل برسانم که به اشتباه برادر او را کشتم.روز حادثه او را در مسیر دیده و برای خاموش کردن آتش انتقام او را با شلیک کشتم. حالا هم از کار خود پشیمانم.

با آخرین دفاعیات متهمان قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و بهرام را به قصاص محکوم کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *