سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

عسگراولادی بدنبال آدم‌شدن سران فتنه بود

يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 324557
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران مرحوم عسگر اولادی را از سال‌ها پیش از انقلاب، تابع علما و مراجع به‌ویژه ولی فقیه امام خمینی(ره) دانست و گفت: مرحوم عسگر اولادی با برخی طرح‌ها حتی خودش را زیر سؤال می‌برد تا شاید سران فتنه آدم شوند و دست از لجاجت بردارند.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام جعفر شجونی در گفت‌وگو با رسا، مجاهد صادق مرحوم شادروان حاج حبیب‌الله عسگر اولادی را از سال‌ها پیش از انقلاب، تابع علما و مراجع به‌ویژه ولی فقیه امام خمینی(ره) دانست و گفت: وی حزب مؤتلفه اسلامی را به دستور امام(ره) راه‌اندازی کرد زیرا ایشان فرمودند همه پراکندگی را کنار بگذارند و با هم ائتلاف کنند و حزب مؤتلفه حزب امام خمینی(ره) است.

وی افزود: مدتی بعد حزب مؤتلفه اسلامی دست به‌کار نظامی زد و به دستور مراجع، حسنعلی منصور را به جرم تصویب کاپیتولاسیون اعدام انقلابی کردند.

حجت‌الاسلام شجونی نمایندگی امام(ره) و سپس مقام معظم رهبری در کمیته امداد امام خمینی(ره) و راه‌اندازی جبهه پیروان خط امام و رهبری را از فعالیت‌های پس از انقلاب مرحوم عسگر اولادی مطرح کرد و با ابراز تأسف فراوان از فقدان و جای خالی او در شورای مرکزی، ابراز داشت: مرحوم عسگر اولادی بدون علما و مراجع نمی‌توانست زندگی کند و زندگی نمی‌کرد به‌طوری‌که هرسال چند بار برای زیارت مراجع تقلید به قم می‌رفت.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران صبوری و پاسخ دادن به سؤالات همراه با تحلیل را از ویژگی‌های مرحوم عسگر اولادی دانست و با بیان این‌که او حتی دلش برای سران فتنه می‌سوخت که چرا اینها اینقدر نادان هستند، افزود: مرحوم عسگر اولادی با برخی طرح‌ها حتی خودش را زیر سؤال می‌برد تا شاید سران فتنه آدم شوند و دست از لجاجت بردارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *