چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱
۳

نگرانی مقام‌صهیونیست‌ازخلع سلاح سوریه!

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 323476
رئیس شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی طی سخنانی هشدار داد، پس از اتمام خلع سلاح شیمیایی سوریه فشارهای جهانی برای شفاف سازی در خصوص سلاح‌های نامتعارف ما افزایش خواهد یافت.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از القدس العربی نوشت: یعقوب عمیدرو رئیس شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی اعلام کرد،‌ خلع سلاح شیمیایی سوریه باعث افزایش فشار جامعه جهانی برما برای شفاف سازی در خصوص سلاح‌های غیر متعارفمان خواهد شد.

وی همچنین ضمن درخواست از سران رژیم صهیونیستی برای مد نظر قرار دادن حمله نظامی به ایران، اعتراف کرد این رژیم در پیچیده‌ترین وضعیت سیاسی خود در عرصه بین‌الملل طی ۴۰ سال گذشته قرار گرفته است.

روزنامه صهیونیستی ها‌آرتص در آخرین شماره خود به نقل قول از یعقوب عمیدرو پرداخته و می نویسد، پیشرفت بازرسان و کارشناسان سازمان ملل در سوریه و انهدام سلاح‌های شیمیایی این کشور یک نکته مثبت است اما از سوی دیگر باعث می شود تا پس از آن نگاه‌ها به سمت ما دوخته شده و جامعه جهانی این‌بار از ما بخواهد تا در خصوص سلاح های نامتعارفمان شفاف سازی کنیم.

عمیدرو همچنان می افزاید، گفتگو‌های سازش میان ما و فلسطینیان چهره رژیم صهیونیستی در جامعه جهانی را بهبود خواهد داد ولی این خطر وجود دارد، در صورتکه مواجه شدن این گفتگو‌ها با شکست تحریم‌ها علیه ما بیشتر شده و اسرائیل منزوی تر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دشمن اسرائیل
چرا اسرائیل به مقررات بین المللی پایبند نیست؟
همیشه این سؤال در ذهن حامیان صلح و ملتهای آزادیخواه باقی است که چرا دولت اسرائیل به قوانین و مقررات سازمانهای جهانی و مصوبات شورای امنیت پایبند نیست و حتی به تقاضاهای حامیان و مردمان صلح طلب خود نیز بهایی نمیدهد؟
چون مقرارت بین الملل رو صهیونیستها نوشتن واسه بقیه!!
مرگ بر رژیم صهیونیستی