دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

بیانیه نمایندگان مجلس به مناسبت ۱۳ آبان

يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب: 323235
بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس دربیانیه‌ای، اعلام کردند که با شعار مرگ بر آمریکا عزم و اراده خود را از مخالفت با سلطه‌گری و زورگویی استکبار جهانی نشان خواهیم داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مناسبت در پیش بودن روز ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ای صادر کردند. در این بیانیه که توسط شاهین محمدصادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی قرائت شد، آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مناسبت ۱۳ آبان ماه

سیزدهم آبان‌ماه از روزهایی است که در تاریخ انقلاب اسلامی گرانقدر از حوادث سرنوشت‌ساز گوناگون است. تبعید امام خمینی (ره) به دلیل مخالفت با کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در دانشگاه تهران در سال ۵۷ و سرانجام تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۸ ابعاد مختلف و در عین حال به هم پیوسته اهمیت این روز است.

ما نمایندگان مجلس نهم که به نمایندگی ملت ایران بر دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از امام راحل و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌العظمی خامنه‌ای افتخار می‌کنیم، در راستای مبارزات استکبارستیزانه و استقلال‌طلبانه ملت همگام با مردم در سراسر کشور در تظاهرات ۱۳ آبان شرکت خواهیم کرد و با شعار مرگ بر آمریکا عزم و اراده خود را از مخالفت با سلطه‌گری و زورگویی استکبار جهانی نشان خواهیم داد.

محمدصادقی در پایان خاطر نشان کرد: این بیانیه توسط بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس امضا شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *