شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۴

«اکبر ترکان» گزینه وزارت ورزش هم شد

دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب: 322177
با وجود مطرح شدن اسامی همچون محسن مهرعلیزاده، احمدرضا دستغیب، مصطفی هاشمی طبا، بیژن ذوالفقار نسب، امیررضا خادم، محمد دادکان و سعید فائقی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان آخرین گمانه زنیها از معرفی اکبر ترکان به مجلس برای این وزارتخانه حکایت دارد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، اکبر ترکان در کارنامه مدیریتی اش، ۶ سال مدیریت فدراسیون کشتی را برعهده داشته است. وی در حال حاضر در دولت یازدهم به جز سمت مشاور ارشد رئیس جمهور، سمت‌های دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سرپرست معاونت امور بین الملل ریاست جمهوری، سرپرستی دبیرخانه جنبش عدم تعهد و سرپرستی سازمان فضایی کشور را بر عهده دارد. او در دو دولت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به عنوان وزیر دفاع و وزیر راه و ترابری فعالیت می‌کرد.

پیش از این نیز ابتدا محمد سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان معرفی شد که موفق به کسب رای اعتماد از مجلس نشد. سپس سید رضا صالحی امیری سرپرست این وزارتخانه شد و پس از دو ماه و اندی به عنوان وزیر ورزش و جوانان معرفی شد که وی نیز در نهایت نتوانست آراء کافی را برای تصدی پست وزارت از مجلس بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ماشاالله توی همه چیز تخصص داره
پیشنهاد می شود ایشان یک حکمی برای همه مدیریتها ذیل رئیس جمهوری بگیرند و بقیه وزراء و معاونین و .... قائم مقام ایشان بشوند
United States
بر چشم بد لعنت ! هنوز پستهای آقای الهام رو فراموش نکردیم
United States
بر چشم بد لعنت !