چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۱

کودتا به زودی به پایان خواهد رسید

يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 320506
پسر رئیس جمهور برکنار شده مصر اعلام کرد: پدرش با ارسال نامه‌ای برای او گفته است که کودتا به زودی به پایان خواهد رسید و نیز این وعده را داده که انتقام خون طرفدارانش را بگیرد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از سی‌ان‌ان‌عربی نوشت: اسامه مرسی پسر رئیس جمهور برکنار شده مصر اعلام کرد: پدرش با ارسال نامه‌ای برای او گفته است که کودتا به زودی به پایان خواهد رسید و وعده داده که انتقام خون طرفدارانش را بگیرد.

وی در گفتگوی تلفنی با برپاکنندگان یک راهپیمایی که در حمایت از بازگشت پدرش در استان المنیا برگزار شده بود گفت: پدرم به معترضین مژده پیروزی و وعده قصاص خون شهداء را داده است.

پسر مرسی در این مکالمه تلفنی که از طریق بلندگو برای معترضین پخش شد و سایت رسمی حزب آزادی و عدالت وابسته به اخوان‌المسلمین نیز متن آن را منتشر نموده اعلام کرد: پدرش در این نامه به وی گفته است که کودتا به زودی به پایان خواهد رسید و حق بر باطل پیروز خواهد شد و همه اذیت و آزارهایی که طرفدارانش تحمل‌ می‌کنند ختم به خیر خواهد شد.

این در حالی است که اسامه مرسی پسر رئیس‌جمهور برکنار شده مصر چندی پیش در واکنش به تعیین تاریخ محاکمه پدرش توسط دادگاه تجدید نظر قاهره به اتهام تحریک به خشونت در حوادث کاخ ریاست جمهوری الاتحادیه اعلام کرد این محاکمه غیر‌قانونی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این بابا نتوانست حق را از باطل، دوست را از دشمن تشخیص داده و ظرفیت عظیم ایجاد شده از انقلاب را به پای خوکانی چون وهابیت جنایتکار و سلفیهای احمق و مزدور تباه کرد.