شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱

توضیح درباره تغییر استانداران احمدی‌نژاد

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 319369
سخنگوی وزارت کشور گفت: قانون عفاف و حجاب در کارگروه‌های تخصصی وزارت کشور در حال رسیدگی است و بعد از حصول نتیجه اطلاع رسانی لازم را انجام می‌دهیم.
به گزارش جهان، حسینعلی امیری قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور در گفت‌و‌گو با تسنیم در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به اجرای قانون عفاف و حجاب‌، گفت: این موضوع در کارگروه‌های تخصصی وزارت کشور در حال رسیدگی است و هنگامی که بررسی‌های تخصصی به پایان برسد، در این باره اطلاع‌رسانی لازم را انجام می‌دهیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که برخی چهره‌های سیاسی نسبت به تغییر همه استانداران دولت دهم انتقاداتی را مطرح کرده‌اند، نظر شما در این باره چیست؟ گفت: در دولت تدبیر و امید ضوابطی برای انتخاب استانداران از سوی دولت و وزارت کشور مدنظر است و ما سوابق افراد را صرف نظر از اینکه در حال حاضر استاندار باشند یا نباشند، بررسی می‌کنیم.

قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: اگر آن افراد دارای ملاک‌های مورد نظر وزارت کشور بودند، طبیعتاً ابقا می‌شوند و اگر شرایط مورد نظر را نداشته باشند، تغییر پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام حسن روحانی پیشتر در سی‌ و دومین مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی با بیان اینکه، بانوان عفیف جامعه ما باید از حضور پلیس احساس آرامش و امنیت کنند، اظهار داشت: در جامعه، زنان ما در مسیر عفت و پاکدامنی هستند و اگر در مسئله حجاب تذکری لازم است، آن تذکر باید از مدرسه و دبیرستان و دانشگاه و مساجد و علما و حوزه‌ها آغاز شود. آخرین مرحله کاری است که به تذکر پلیس می‌انجامد، پلیس نباید بار همه را خود به‌تنهایی بر دوش گیرد.

وی تاکید کرده بود: دولت در این راستا مصمم است پیش‌قدم باشد. وزارت کشور طبق وظیفه قانونی‌اش در این زمینه پیش‌قدم خواهد بود و پلیس یار و همکار همه آنهایی خواهد بود که به‌غیر از دولت، وظیفه فرهنگ جامعه را بر دوش دارند. ما باید کاری کنیم پلیس که محبوب مردم است، از این پس محبوب‌تر باشد. پلیس ملجأ و پناهگاه مردم است و از این پس باید به پناه مستحکم‌تر مردم تبدیل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *