دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

روحانی تکلیف پدرخوانده‌هارا روشن کند

يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 319132
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به نقش خاتمی و هاشمی در دولت یازدهم به روحانی توصیه کرد اگر می‌خواهد همچنان عزتمند و مورد حمایت باقی بماند تکلیف خود را با پدرخوانده‌های دولت مشخص کند.
به گزارش، روح‌الله حسینیان عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه متأسفانه آقای روحانی پدرخوانده‌های بسیاری دارد، اظهار داشت: برخی از آقایان به اشتباه احساس می‌کنند که پیروزی روحانی در انتخابات مرهون محبوبیت و حمایت آنهاست.

حسینیان با تاکید بر اینکه مردم به روحانی به عنوان یک شخصیت مستقل رای دادند ادامه داد: مجموعه رأی آقای روحانی در برابر اصولگرایان ۵۰+ ۷ دهم درصد بود درحالی که اگر رأی آقای روحانی مرهون این افراد بود باید رای مجموعه کارگزاران، اصلاح‌طلبان، دوم خردادی‌ها و کسانی که ادعای پدرخواندگی دارند بیش از اینها می‌شد.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به رأی مردم به هاشمی و معین در سال ۸۴ و مشخص بودن میزان رأی آنها در جامعه بعنوان نماد اصلاح‌طلبی، به روحانی توصیه کرد که اگر می‌خواهد همچنان عزتمند و مورد حمایت باقی بماند تکلیف خود را با پدرخوانده‌های دولت مشخص کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *